De metro van New York is doorgaans een attractie op zich. Op het moment even skippen, maar in beter tijden is het een van die plekken waar zelfs als er niets gebeurd van alles gebeurd. Zo kijkt niemand elkaar echt aan. Maakt niet uit of het druk of rustig is. Gewoon je eigen ding doen en je niets aan trekken van de mensen om je heen. That’s the New York way. Toch praatjes hebben of iemand aanspreken op zijn of haar gedrag kan dan ook direct zijn gevolgen hebben. Sommige mensen leren hoe deze manier van met elkaar omgaan op de harde manier. Talk shit. Get hit.
En daarom heb je dus geen praatjes in de NY Subway
Volg ons op Google
Ontvang onze nieuwste verhalen in je Google-feed
Toevoegen als voorkeursbron op Google
Plaats reactie
0 reacties