Heb jij je Oostblok scheurijzer op een uitermate belabberde manier geparkeerd, dan kun je het slecht treffen. Blijkbaar hebben sommige mensen in Rusland namelijk een oplossing in de vorm van een slijptol. Daarmee haal je dan gewoon hetgeen wat in de weg zit definitief weg en is het probleem opgelost. Beetje omslachtig is het wel, maar past precies.
Slijptol soms beste oplossing tegen slechtere parkeerders
Volg ons op Google
Ontvang onze nieuwste verhalen in je Google-feed
Toevoegen als voorkeursbron op Google
Plaats reactie
0 reacties