Afgelopen dinsdag is er een stortbui over Twente heen getrokken en vooral Hengelo heeft daar veel last van gehad. Zo stond de Enschedesestraat nogal blank, maar dat weerhield automobilisten er toch niet van om een klein stukje te gaan zwemmen met hun auto. Video's via WhatsApp (06 590 590 72).
Lekker zwemmen met je auto in Hengelo na stortbui...
Volg ons op Google
Ontvang onze nieuwste verhalen in je Google-feed
Toevoegen als voorkeursbron op Google
Plaats reactie
0 reacties