Mensen zijn zichzelf niet meer. Niet omdat ze een stukje chocola missen, maar gewoon omdat Nederland door de situatie in de wereld steeds meer op Rusland begint te lijken. Zeker in het verkeer. Waar je vroeger nog uit de voeten kon door even flink op je toeter te rammen of een vinger op te steken, moet je tegenwoordig toch echt uitstappen en je eer verdedigen. Dus auto parkeren en matten in de berm. Via WhatsApp (06 590 590 72).
Anders parkeer je toch je auto om in de berm te gaan matten
Volg ons op Google
Ontvang onze nieuwste verhalen in je Google-feed
Toevoegen als voorkeursbron op Google
Plaats reactie
0 reacties