Vorige week kondigde Apple nieuwe gadgets aan waaronder de iPod Nano en een samenwerking met Motorola om een telefoon te lanceren met iTunes erop. De verwachting is dat waarschijnlijk pas in oktober deze toestellen in Nederland te verkrijgen zijn en dat er dan natuurlijk ook pas een commercial op televisie te zien zal zijn. Natuurlijk niet als je een VK bezoeker bent, want wij hebben de commercial nu al. MILF Madonna is zwaar onderbetaald, want zij heeft maar 8 miljoen dollar gekregen om Motorola weer hip te maken. Wat zou Biggy hebben gekregen?
Motorola ROKR Commercial
Volg ons op Google
Ontvang onze nieuwste verhalen in je Google-feed
Toevoegen als voorkeursbron op Google
Plaats reactie
0 reacties