Skaters waren vroeger heel cool. Iedereen wilde met ze rondhangen. Het internet stond vol skatefilmpjes. Tegenwoordig zijn ze een stuk schaarser en als ze iets filmen, moet dat kennelijk ook met een camera uit het jaartal waarin skaten populair en hip was. Normale mensen filmen met hun telefoon, maar deze jongens doen dat met een knoepert van een camera. Daarbij lopen ze bijna een boomer omver, en die laat dat niet gebeuren.
We weten dat het gebruik van het woord ‘boomer’ niet heel vriendelijk is om deze meneer te omschrijven, maar kijk dan: grijs haar, net overhemd, een keurige broek. Helemaal het tegenovergestelde van de baggy skateboys. Vergis je vooral niet in die oude man, want die heeft veel meer in zijn mars dan je op het eerste gezicht zou denken. Vooral oppassen dat hij niet gaat slaan. Denk je dat het bij één keer blijft, dan raden we je van harte aan om de hele video af te kijken voor nog een extra verrassing. Mooie vent!
Plaats reactie
0 reacties