Bij zo een beetje iedere baan is er wel een vorm van risico. Bij een brandweerlieden ligt dat risico een stuk hoger dan bij een kantoorpikkie, maar ook bij zo een baan kun je lelijk over het prullenbakje struikelen of een gemeen papiersneetje oplopen. Het hoogte risico is waarschijnlijk beroepscrimineel. Niet alleen het risico om een flinke tijd vast te komen zitten, maar je werkt ook niet met de helderste lichten. Zoals bleek in Londen.
Van je criminele collega’s moet je het hebben
Volg ons op Google
Ontvang onze nieuwste verhalen in je Google-feed
Toevoegen als voorkeursbron op Google
Plaats reactie
0 reacties