In de zendmast van Hoogersmilde, Drenthe, brak vanmiddag op 100 meter hoogte brand uit. De TV-mast, noodzakelijk voor de doorgifte van televisie- en radiosignalen naar onder andere Friesland, Groningen en Drenthe, stond sindsdien op instorten. En net toen het gebied rond de mast geëvacueerd werd kwam het stalen en betonnen gevaarte definitief naar beneden. Gelukkig zonder gewonden. Dat wordt ouderwets kaarten vanavond.
TV-mast Hoogersmilde is ingestort
Volg ons op Google
Ontvang onze nieuwste verhalen in je Google-feed
Toevoegen als voorkeursbron op Google
Plaats reactie
0 reacties