Sommige mensen hebben echt schijt aan de regels in het verkeer. Dat kan iets simpels zijn door niet te stoppen voor een zebrapad waar een schoolklas staat te wachten tot even flink je gaspedaal naar beneden trappen om te zien hoe hard je auto kan rijden. En dan heb je de iets zwaardere overtredingen zoals het negeren van een rood stoplicht. En dat kan weleens voor een gevaarlijke situatie zorgen. Deze motorrijder heeft in ieder geval een engeltje op zijn schouders zitten nadat iemand een rood stoplicht heeft gepakt.
Motorrijder met engeltje op schouders nadat iemand rood stoplicht pakt
Volg ons op Google
Ontvang onze nieuwste verhalen in je Google-feed
Toevoegen als voorkeursbron op Google
Plaats reactie
0 reacties