Iemand trek in een lekkere bruine boterham met muis?

Iemand trek in een lekkere bruine boterham met muis?

Volg ons op Google

Ontvang onze nieuwste verhalen in je Google-feed

Toevoegen als voorkeursbron op Google

Natuurlijk zijn we allemaal dierenvrienden, maar als we er niet expliciet voor kiezen dan toch liever niet op of in je eten. Nou, dat is dus ook een beetje mis gegaan met deze bammetjes gekocht bij de AH. Een muisje zat in het brood en ging dus gezellig door de broodsnijmachine. Hop de zak in en zo de winkel in om door iemand gekocht te worden. Je zult begrijpen dat de nieuwe eigenaar van het brood het, ondanks de extra eiwitten, geen mooi visitekaartje vond van de supermarkt.

Foto via.

Het verhaal

"
Ik heb echt een vreselijke trauma opgelopen vanochtend.
Mijn zoontje wilde boterhammen gaan smeren , maar kwam aan met een vreemde vies ruikende boterham naar mij toe. Hij moest ander brood pakken en dat laten liggen. Ik was immers zijn zusje aan het voeden.
Later bekeek ik het gesneden brood nog eens goed. Ik was bijna flauwgevallen, ik werd echt licht in mijn hoofd. Meteen daarna moest ik overgeven. Ik schreeuwde naar mijn zoontje....je hebt toch niet deze boterhammen gegeten ?! Gelukkig niet!
Ik heb een melding gedaan bij het nvwa, na een tip van mijn nichtje.
Van mijn man moest ik het brood terugbrengen naar de AH. Zo gezegd, zo gedaan. Die jongen van de AH, schrok ook. Maar van de zenuwen moest hij een beetje lachen. Hij zag nml. dat ik nog rode ogen had van het overgeven. Oh sorry mevrouw, ja wilt u van ons een gratis taart? Ik.wist niet wat ik hoorde?! Nee dank je zei ik. Ik laat het niet hierbij. Dit kan nml echt niet. Ik sta nog te trillen vd schrik! De arme jongen gaf me 2 stickers voor 2 gratis broden. Uit nood heb ik 2 blueband gesneden brood voor de kinderen meegenomen. Thuis had ik nml niks meer. En ook geen broodbakmachine, anders had ik die echt niet meegenomen!
AH thuis nadat ik gerust had toch maar gebeld. Ik vertelde het verhaal. Het ging eigenlijk meteen al fout. Karin zegt namelijk ow gaat het over het brood met dat gat erin? Nee gaat over brood met iets vreselijks erin mevrouw. Zij loopt er naartoe. Ja dit is het brood met dat gat erin zegt ze. Nee mevrouw ik heb het over het brood met een gebakken muis erin! Ooh wat erg, nu krijg ik zelf ook de kriebels. Mevrouw ik ga er achteraan en bel u binnen een half uur terug. Karin belde terug, oh wat erg mevrouw. We hebben de fabrikant gebeld en die stapt nu in de auto vanuit Arnhem om het brood persoonlijk op te halen. Hoofdkantoor is ook.op de hoogte gesteld. Vraagt ze wat kan ik nog voor je betekenen. Ik zeg mevrouw, ik ben nog helemaal van mijn apropo en helemaal beduusd! Het enige waar ik nu bezig ben is hoe ik in godsnaam voortaan het brood zelf kan gaan maken. Ik kaatste de vraag terug , wat kan AH hierin voor mij betekenen?
Goed zegt ze, dan laten we het nog weten als de fabrikant er iets mee gaat doen....tuuttuuuttuut. niet eens daag of sterkte. Bedankt hoor, Karin van de Albert Heijn."

Lees meer over:

Plaats reactie

666

0 reacties

Laad meer reacties Bekijk alle reacties

Net binnen

Defqon.1 neemt ongekende maatregel: duizenden dagbezoekers mogen festival niet meer op vanwege extreme hitte

Als je dit weekend eindelijk los wilde gaan op de hardste beats van Defqon.1 en alleen een vrijdag- of zaterdagticket op zak...

Gewoon een verzameling hilarische foto's #2240

Gefeliciteerd, je hebt woensdag overleefd. De week is officieel doormidden en vanaf nu mag je voorzichtig gaan doen alsof je...

Motorrijder denkt insectje in helm te hebben, maar blijkt reuzenduizendpoot

Als je motorrijders moet geloven, is het zo'n beetje de ultieme vrijheid: een kleine fiets met een groot vermogen tussen je b...

GTA 6 wordt een monster: mogelijk 300 GB groot én duurder dan ooit

Gamers wachten er al meer dan tien jaar op en vanaf 25 juni kunnen de eerste pre-orders eindelijk worden geplaatst. Maar voor...

Ondertussen in Amsterdam... een wel heel bijzondere date

Amsterdam is een bijzondere stad. Dat wisten we al, maar we willen het toch nog eens benadrukken. Of dat positief is, moet je...

Lees meer