Het Nederlands Elftal mag dan wel heel slecht hebben gespeeld op het EK, we hebben er wel veel plezier aan gehad. Dan bedoelen we niet de memes na uitschakelen, maar vooral ook de meest oranjestraat van Nederland, die te vinden was in Den Haag. Leipe Hagenezen die wel van een feestje houden en natuurlijk Willy die iedereen een hand gaf. Maar je blijft natuurlijk niet het hele jaar in het oranje zitten. Inmiddels kunnen we jullie melden dat de caravan vakkundig is gesloopt. Via.
Caravan Oranjestraat in Den Haag is niet meer
Volg ons op Google
Ontvang onze nieuwste verhalen in je Google-feed
Toevoegen als voorkeursbron op Google
Plaats reactie
0 reacties