Het is natuurlijk een beetje gek als jij iemand in zijn auto ziet slapen. Toch even kijken of alles goed gaat met de chauffeur, dus klopte deze man op het raam van een auto waarin iemand zat te slapen. Maar de man had gelijk spijt dat hij de automobilist wakker had gemaakt, want deze liet een spoor van vernieling achter. Volgende keer maar gewoon een taxi naar huis nemen als je hebt gezopen.
Bezorgde man had automobilist beter kunnen laten slapen
Volg ons op Google
Ontvang onze nieuwste verhalen in je Google-feed
Toevoegen als voorkeursbron op Google
Plaats reactie
0 reacties