Je bent een Fokker je blijft een Fokker en het feit dat het uit is met je vriendje veranderd daar helemaal niets aan. Wel toegegeven dat je vriendje smaak heeft, jammer dat ie wat last heeft van wraakgevoelens en wat foto's online heeft gezet. Hopelijk heeft IJsmeis ook last van wraakgevoelens en vinden we binnenkort wat blote piemelfoto's van haar ex-vriendje. Ja wij dames mogen toch ook eens genieten?
Weer een boze ex...
Volg ons op Google
Ontvang onze nieuwste verhalen in je Google-feed
Toevoegen als voorkeursbron op Google
Plaats reactie
0 reacties