Voor een echt Hollands tafereeltje verplaatsen we ons nu via de digitale weg even naar het terras van Eetcafe de Blauwe Engel in Hengelo. En op dat terras zitten twee dames die niet tevreden zijn over het voedsel, want één van de dames had een haartje in haar eten. En op het terras zitten ook wat andere mensen, zoals een meneer die ook graag wat wil zeggen en iemand die het tafereeltje vastgelegd heeft. En daar ontstaat nogal een discussie. Wij kiezen geen partij, want dat mogen jullie lekker doen! Let's get ready to rumble! Via.
Ik heb een haartje in mijn eten...
Volg ons op Google
Ontvang onze nieuwste verhalen in je Google-feed
Toevoegen als voorkeursbron op Google
Plaats reactie
0 reacties