Het begint echt lekker voorjaar te worden. Zonnetje steekt zijn kop op, temperatuur begint op te lopen en men heeft er weer zin in. Even de barbecue uit de schuur halen dus en wat biefstukken enzo verbranden. Gezellig! Ook leuk dat de buurvrouw even van zich laat horen terwijl je de shaslicks net om wilt draaien. Leuk mens, volgende keer zeker uitnodigen… Totaal geen labiel type zo te zien.
Hysterische buurvrouw trek BBQ lucht niet
Volg ons op Google
Ontvang onze nieuwste verhalen in je Google-feed
Toevoegen als voorkeursbron op Google
Plaats reactie
0 reacties