Tegenwoordig maken fabrikanten van gadgets, smartphones en computers een hele show van de verpakking. Niet alleen omdat het leuk is voor de consument, maar ook omdat het goed staat op de zogenaamde “unboxing video’s” die mensen maken van hun nieuwe producten. Uiteraard loopt Apple voorop met deze verpakking trend, maar wellicht dat ze binnenkort toch heel hard ingehaald gaan worden door Samsung, die maken namelijk pas echt werk van de verpakking van hun nieuwe lulijzer.
Even de nieuwe i900 uitpakken
Volg ons op Google
Ontvang onze nieuwste verhalen in je Google-feed
Toevoegen als voorkeursbron op Google
Plaats reactie
0 reacties