Man man man, wat hebben we tegenwoordig toch een hoop manieren om te communiceren met elkaar. Telefoon, E-mail, SMS, Twitter, Facebook, maar natuurlijk ook WhatsApp. En het volgende telefoongesprek ontvingen wij via WhatsApp. Iemand belt de Karwei op om eventjes te vragen waarom de website het niet doet. HILARISCH! Iemand enig idee waar het telefoongesprek vandaan komt?
De website van Karwei doet het niet...
Volg ons op Google
Ontvang onze nieuwste verhalen in je Google-feed
Toevoegen als voorkeursbron op Google
Plaats reactie
0 reacties