Wat definieert een politiestaat?

/Patman | | 17/10 | 11:32 PM | Tell a Friend

Wow, indrukwekkend als je het zo op een rijtje ziet staan. Complimenten aan Patman. Ik las gistern het bericht dat Hirch Ballin een Nederlander gaat uitleveren om door de Amerikanen berecht te worden. Onze kranten zwijgen als het graf over de situatie die er op dit moment in Amerika is. Ik hoop dat de mensen die zich op dit moment tegen fuhrer Bush verzetten zullen slagen in hun strijd. Niet alleen omwille van de Amerikanen maar ook omwille van de rest van de wereld. De komende weken worden zeer spannend. Welke kant gaat het op. Ik roep vooral de mensen die bij linkse groeperingen aangesloten zijn op om zich verder te verdiepen in wat er op het moment in Amerika afspeelt. En als je een journalist bent die dit leest: Schrijf erover in je krant en als dat niet gewaardeerd wordt door de hoofdredacteur stuur het stukje dan op naar de alternatieve media.

 | 18/10  |  01:45 AM

Als onze bondgenoot een fascistische poliestaat is, wat maakt dat Nederlands dan? Volgens mij begint het met een ‘C’ en eindigt het op ‘eur’.

 | 18/10  |  06:52 AM

De volgende wet is dat Bush tot de dood President mag blijven (doen de Fransen toch ook?).
Beetje protest, vervolgens wordt het geslikt. Die man zorgt toch mooi voor ons aller veiligheid. huh?

 | 18/10  |  07:28 AM

http://kurtnimmo.com/?p=612
.
Exit Habeas Corpus, Enter Night and Fog
Tuesday October 17th 2006, 8:47 pm
.
As if to confirm that Republicans are indeed a fascist rabble, consider their uniform silence in regard to the military commissions bill, otherwise known as the monstrosity that ate the Constitution, specifically Article 1, Section 9, dealing with habeas corpus.
.
Republicans, who are primarily neocons, that is to say fascist authoritarians, consider themselves patriots, and yet almost to the man and a few women they have not said a word about the evisceration of habeas corpus, once considered such an elemental liberty it was the only one enumerated in the original text of the Constitution.
.
The elimination of habeas corpus, a bedrock right going back to 1215 and the Magna Carta, did not even as much as merit a passing mention on the Drudge Report, probably one of the most popular Republican web sites on the internet....

/Patman  | 18/10  |  07:35 AM

Een beschamend voorbeeld voor de rest van de wereld van wat een Democratie en rechtsstaat zou moeten zijn.

 | 18/10  |  08:08 AM

En waar is de massale verontwaardiging van de Nederlandse politiek?

 | 18/10  |  08:22 AM

oh wacht die maken zich liever druk over of Lingo van de buis verdwijnt. Natuurlijk veel belangrijker…

 | 18/10  |  08:42 AM

Zo dit de October surprise zijn?

 | 18/10  |  08:53 AM

Interessant voor later in de geschiedenisboekjes (als ze tenminste niet de brandstapel op moeten):

17 oktober 2006: geboortedag van het Vierde Rijk

 | 18/10  |  09:02 AM

Ik vraag me ook af of ze nog echt verkiezingen gaan houden. Voor hetzelfde geld verklaren ze de uitsalg ongeldig en blijven ze lekker zitten.
Het is echter wel ZEER slecht dat je in de nederlandse pers alleen hoord dat busch een anti terreur wet heeft getekend en niet wat dat allemaal inhoud. Ik ga iig niet meer op vakantie naar de USA…

GrimPie  | 18/10  |  09:10 AM

Tel daar bij op het feit dat bij de verkiezingen van 2000, 2002 en 2004 op grote schaal gefraudeerd is.......

 | 18/10  |  09:14 AM

Shortly after Bush signed the law, the Republican National Committee issued a press releasing headlined, “Democrats would let terrorists free” and listed the names of many Democrats in the House of Representatives and the Senate who opposed it.

 | 18/10  |  09:40 AM

En tel daar bij op het veranderen van Internet Neutrality (Te beginnen in Europa)

http://www.timesonline.co.uk/article/0,,3-2407359,00.html

End of Zapruder en vrije meningsuiting!!

Living on slow lanes!!

 | 18/10  |  09:41 AM

Ik denk dat de verkiezingen gewoon doorgaan en dat de democraten winnen. De Neocon’s hebben voorlopig wel even genoeg gewonnen.... Is het niet veel handiger om, onder een democratische senaat, en met behulp van de Media aan te tonen hoe onveilig het in de USA is??

Een aanslag na de verkiezingen, met Bush aan de macht en een democratische senaat........ kan Bush mooi de senaat de schuld geven en deze uit de macht zetten (formeel dan; de macht hebben ze allang niet meer)

De October-suprise is dat er niks gebeurt!!

neepie  | 18/10  |  10:52 AM

ik zou GVD!!!!! willen zien dat de msm eens een dergelijk betoog de burgers voorspiegelde…
niets is minder waar…
-
om een 7 en 5 letter woord voor lingo aan elkaar te plakken:
POLITIE STAAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 | 18/10  |  11:32 AM

“De volgende wet is dat Bush tot de dood President mag blijven (doen de Fransen toch ook?). Beetje protest, vervolgens wordt het geslikt. Die man zorgt toch mooi voor ons aller veiligheid. huh?”

Zie onderstaand wetsvoorstel, gaat over de afschaffing van de limiet van twee termijnen voor de President van de Verenigde Staten :

Proposing an amendment to the Constitution of the United States to repeal the 22nd amendment to the Constitution. (Introduced in House)
109th CONGRESS, 1st Session, H. J. RES. 24
http://thomas.loc.gov/cgi-bin/query/z?c109:H.J.RES.24.IH:

 | 18/10  |  12:03 PM

Zat laatst te denken kunnen we hier ook geen partitie voor opstarten. 9/11 is volgens sommige niet te bewijzen, maar deze wetten staan toch duidelijk zwart op wit. Zou de 9/11 beweging niet wat meer deze zaken erbij moeten betrekken?

 | 18/10  |  12:48 PM

http://www.atimes.com/atimes/China/HJ19Ad01.html
-
in deze link wordt de vs gewaarschuwd…
-
Het is ook daarom dat ik niet geloof in een aanval op Iran.

 | 18/10  |  02:02 PM

@Profeet, naar mijn mening is de 9/11 beweging zich sowieso op de verkeerde dingen aan het concentreren, we zeggen dat al een tijd, maar die mannen willen kennellijk maar blijven door ouwehoeren over plofwolkjes en thermietstaaltjes enzo. Al die moeite kan veel beter worden besteed door meer bewijsbare dingen aan te pakken. Zoals voorkennis, deze wetten, DU-munitie. Wat dan heel snel duidelijk wordt is een enorm kwaadaardig en niet ontkenbaar patroon.

/Patman  | 18/10  |  02:07 PM

De volgende stap is internet controleren.
.
http://www.security.nl/article/14638/1
.
“Mensen die in de Verenigde Staten leven en geen binding met de maatschappij hebben kunnen via het internet radicaliseren en gewelddadige vaardigheden opdoen, wat de volgende grote bedreiging voor de VS is, zegt Homeland Security tsaar Michael Chertoff.
.
“Ze kunnen zichzelf via het Internet trainen. Ze hoeven niet naar een trainingskamp te gaan of met iemand anders te spreken. Die verspreiding van haat en technische vaardigheden zoals het maken van bommen is een gevaarlijke combinatie. Dit zijn het soort terroristen die we niet met spionnen en satellieten kunnen vinden” aldus Chertoff.
.
Om binnenlandse terroristen op te sporen worden 20 agenten in speciale “intelligence fusion centers” geplaatst waar ze samen met lokale agentschappen werken.”
.
De net-neutrality bill komt deze weken bij het congres.

/Patman  | 18/10  |  02:18 PM

@patman
Dat klopt daar heb ik hier ook al een paar keer op gewezen. In mijn idee is het trouwens niet eens de “die hard” 9/11, maar meer alle mensen die 1x een docu kijken en denken te weten hoe het zit. Die non argumenten zijn bijna ook het enige wat de media behandeld (en dan nog vaak half). Dus daar komen mensen als eerst mee in aanraken. Je zou bijna denken dat ze het opzettelijk doen. wink

 | 18/10  |  03:43 PM

9/11 voorkennis bewijsbaar? Dat verhaal is behoorlijk wankel, daar was hier al eens een lange thread over.

 | 18/10  |  03:56 PM
 | 18/10  |  04:06 PM

@ Beedschoon

Wow, sterk stukje. Dat geeft de Amerika-hatende burger weer ‘n beetje moed. Morgen het vervolg. wink

 | 18/10  |  06:44 PM

Die press for truth moet je niet willen gebruiken omdat die besmet is vanwege het 9/11 ‘geneuzel’. Mensen trekken dat niet meer. 9/11 verzadiging. Er is veel beter materiaal. Voorkennis is inmiddels heel erg overtuigend aangetoond met dat boek van ‘naam even vergeten’ (zie maandagmorgen briefings). Zowel Rice als Rumsfeld als Cheney hebben de rapporten waarin de CIA waarschuwde met de hoogste alert-graad op hun bureau gehad. Buiten elke twijfel. Eerst ontkende ze nog, toen stelde ze haar verklaring bij, en toen ging ze voor de bijl. Alleen kwam toen dat Foley sexschandaal eroverheen zodat niemand heeft meegekregen wat een beerput er open ging met dat boek. Allemaal eerstehand getuige verklaring, van Tennet, van adviseurs.

/Patman  | 18/10  |  06:48 PM

Ja de dood van het vrije internet is de volgende stap. Ze hebben geen macht over DE informatie voorziener van nu en de toekomst, en het zint ze niks.
Mooiste vind ik nog wel dat ze GVD 3 kwart van de Terroristen zelf opleiden, in die zogenaamde entrapment operaties. Maar het internet heeft het gedaan, tuurlijk.

 | 18/10  |  06:52 PM

Boek was State of Denial van Bob Woodward van de Washington Post. Ook leuk trouwens om te zien hoe vriend O’reilly het afhandeld, of zie deze Fair and Balanced behandeling.
.

@leon
“Dat geeft de Amerika-hatende burger weer ‘n beetje moed.”
Dude snap out off it, probleem is tikkie groter dan Amerika.

 | 18/10  |  07:13 PM

Nou jongens, niet zo somber.
Het hoogtepunt van de macht van de NWO is nu.
Meer valt er niet te bereiken.
Vanaf heden kan het alleen nog maar bergafwaarts met ze gaan.
-
In het diepst van z’n wezen is de NWO een occulte organisatie die dankzij de onwetendheid van de domgehouden massa in de westerse wereld en uiteraard de moslimwereld zijn invloed kan uitoefenen.
-
Maar geloof maar niet dat de Indiërs of Chinezen voor dit spel bezwijken.
-
http://www.atimes.com/atimes/China/HJ19Ad01.html
-
want die hele NWO met al die Rothschilds en Pausjes bij mekaar komen nog maar net kijken…

 | 18/10  |  07:29 PM

Ja! Laten we vooral elkaar gaan be(k)vechten i.p.v. ons te focussen op bijv. de verkiezingen of iets anders wat constructief is.

.

Nu ga ik effe een mede-activist de harses inslaan omdat zijn aluminium hoedje me niet bevalt. smile

 | 18/10  |  08:16 PM

Dit moet je maar even bekijken. Vrij eng.
.
http://www.youtube.com/watch?v=G63FEamhpA0&eurl;=

/Patman  | 18/10  |  08:18 PM

Inderdaad, onze minister van collaboratie levert met veel plezier mensen uit aan de martelkamers en de concentratiekampen van de Illuminati.
-
Tuig van het allerlaagste allooi.... die hele politieke maffiabende…

 | 18/10  |  10:01 PM

@ patman
Zou je ajb een beweging willen starten die de dingen die jij belangrijk vind gaat aankaarten.
Als je het zelf niet wil doen, wil je dan mensen aanwijzen die het namens jouw gaan doen. Ik zou graag lid worden van de patman beweging en meehelpen van Nederland weer een gezellig land te maken.

 | 18/10  |  10:51 PM

EU timmert aan de weg om informatie stromen op internet te beheersen.
http://www.infowars.net/articles/October2006/171006Internet.htm

 | 18/10  |  11:11 PM

@ Krombo |18/10|11:51 PM

Ja, een echte tegenbeweging hebben we nog niet.
Voorlopig doet Zapruder goed werk.
Misschien is het handig om wat grotere netwerken te bouwen van mensen die het allemaal een beetje door hebben. Leer elkaar kennen.
Blijf schudden aan de boom, misschien kun je dan over 4 jaar de politieke appels plukken.
Voorlopig heeft stemmen géén zin.

 | 18/10  |  11:25 PM

Ik zou geen (tegen)beweging willen vormen, dat versterkt vaak alleen maar het hokjesgevoel. 

‘s Mens keuzes vallen of staan bij emotionele waardevervulling.

parliament  | 19/10  |  01:21 AM

Deze is ook leuk.
.
http://www.alternet.org/rights/43085/
.
Pentagon Monitoring Peace Activists’ E-Mails
.
“This information is being provided only to alert commanders and staff to potential terrorist activity or apprise them of other force protection issues.”
.
More information keeps coming out, thanks to the ACLU, about the Bush Administration’s equation of protest with terrorism—and the snooping it then engages in.
.
Homeland Security is monitoring peace groups and even peering at their e-mails. “This information is being provided only to alert commanders and staff to potential terrorist activity or apprise them of other force protection issues.”
.
It then shares that information with Joint Terrorism Task Forces, which include the FBI and state and local law enforcement, as well as with the Pentagon’s notorious Talon (Threat and Local Observation Notice) program.
.
For instance, an April 12, 2005, Talon document, just released by the ACLU, shows that the Pentagon was concerned about “suspicious activity” at an upcoming event sponsored by the Broward Anti-War Coalition in Florida.

/Patman  | 19/10  |  10:53 AM

Dus als je tegen oorlog bent, ben je een verdacht persoon. Een mogelijk terrorist. HEt moet niet veel gekker worden.

/Patman  | 19/10  |  10:55 AM

Dat is al een tijdje de opzet. De hele definitie van Terrorist wordt al vanaf de PAtriot Act 1 vaag gehouden. Zodat alles en iedereen een Terrorist kan zijn.

 | 19/10  |  11:53 AM

Umm.. hearsay wordt volgens mij in ieder rechtbank aangenomen als bewijs (waarvan natuurlijk de mate van betrouwbaarheid en daarmee de toepasbaarheid van de verklaring per getuigenis verschilt).
Ten onrechte denken veel mensen dat dit in Nederland niet kan.

 | 19/10  |  12:48 PM

Ze hebben ook al excuses gemaakt voor dat onderzoek tegen die activisten.
.
http://www.miami.com/mld/miamiherald/15745570.htm

 | 19/10  |  02:05 PM

17 oktober 2006: Bush ondertekent de Military Comissions Act

Habeas Corpus, R.I.P. (2015 - 2006)

http://www.youtube.com/watch?v=xUzUljH8EHU&mode=related&search;=

 | 19/10  |  03:27 PM

Briljant hoe die Olbermann op de bill of rights zit strepen. Nou we hebben er in iedergeval nog 1 over, maar misschien regelt de president dat nog met een signing statement, lol.

 | 19/10  |  03:56 PM

Check ook deze
http://www.youtube.com/watch?v=D-Qv9zSe0eg&eurl;=
Dit is toch niet meer te houden. Enkeltje burgeroorlog iemand?

 | 19/10  |  04:10 PM
 | 19/10  |  05:03 PM

Ja die vond ik zojuist ook hier:

http://thomas.loc.gov/cgi-bin/query/F?c109:4:./temp/~c109r5YJ9j:e2252:

---
`(g) Geneva Conventions Not Establishing Source of Rights - No alien unlawful enemy combatant subject to trial by military commission under this chapter may invoke the Geneva Conventions as a source of rights.

---
Protesteren tegen de “War on Terrorism” kan je straks duur komen te staan.. als mogelijke verdachte wordt je in een FEMA Camp gemikt zonder rechten…

ENDGAME - Detention and Removal Strategic Plan 2003 – 2012
http://www.yuricareport.com/Civil%20Rights/Endgame.pdf

“Bureau of Prisons (BOP) Facilities: Federal prisons, camps, penitentiaries, institutions, or
medical centers that detain or incarcerate individuals who have been charged or convicted and
sentenced of federal crimes.”

Dentention and Removal Office (DRO) provides the endgame to immigration enforcement and that is the removal of all removable aliens.
We must strive for 100% removal rate.”

DRO Mission:

“Promote the public safety and national security by ensuring the
departure from the United States of all removable aliens through the
fair and effective enforcement of the nation’s immigration laws.”

Alien: Any person not a citizen of the United States.

Deportation: The formal removal of an alien from the U.S. when the alien has been found removable for violating the immigration laws.

This program
currently includes NON-TRADITIONAL detention facilities such as halfway
houses and family shelters. DRO will also pursue the deployment of an
“INTENSIVE SUPERVISION PROGRAM” for BOTH criminal and non-criminal aliens.

--

Wat dat intensive supervision program mag zijn wordt nergens vermeld.

Interessant logo trouwens van Homeland Security.. 13 bladeren.. 13 pijlen..

 | 19/10  |  06:35 PM

En waar staan die 13 pijlen en 13 bladeren dan voor volgens jou Tom?

 | 19/10  |  07:02 PM
 | 19/10  |  07:14 PM

@ Jaytje

Mis je iets of zo? In Amerika is alles op z’n kop gezet en jij kunt alleen maar ouwewijven over een of ander logo???

 | 19/10  |  10:43 PM

over dat jezus de dertiende was?

Of dat onze adolf toevallig ook symbolisme hanteerde om zijn handelingen kracht bij te zetten volgens de traditie der vrijmetselaars? Volgens mij doen die ‘freemasons’ niets anders dan ritualistische handelingen om macht te verkrijgen c.q. stelen van energie in high tech kosmische terms of speaking;). Waarvan akte op 17-10-2006, alwaar er genoeg van op google te vinden is momenteel.

DIt bericht zal meerdere mensen hebben getroffen, vermoed ik. Ik nam het ter notificatie via e-mail omdat het toevallig de dag was waarin ik net ben getrouwd.

Mijn sterrenkundig programma vertelt echter dat de officiële datum op 22-10 ligt als we spreken over een samenstand der planeten…

parliament  | 20/10  |  12:01 AM

@Leon34
Uhm Tom begint over 13 bladeren en 13 pijlen, dus ik laat even zien waar dat vandaan komt. Dus ga ff lekker tegen Tom ouwehoeren ofzo.

 | 20/10  |  05:53 AM

@ Jaytje

Even de tekst van Tom in Word gestopt. En wat blijkt? Tom komt met 250 woorden, waarvan er welgeteld 10 over dat suffe logo gaan. Dat is minder dan 5%. En daar val jij dus over. Ga je het nu weer over de inhoud hebben i.p.v. dit eeuwige gehakketak over woordje zus of zo? Het begint namelijk zo op te vallen…

 | 20/10  |  07:47 AM

@Leon
Zoals ik al zei gaf ik alleen aan waar die 13 pijlen en bladeren vandaan komen in de amerikaanse geschiedenis.
Over de inhoud van het artikel kan ik alleen maar zeggen dat zolang ik me niet met terrorische acties bezig hou, ik niet echt bang ben om gedeporteerd te worden. Over 1,5 jaar zit er weer een nieuwe president, dus wie weet wat er dan allemaal wordt terug gedraaid. En het lijkt me sterk dat ze even de wet aan gaan passen zodat Bush nog langer kan blijven zitten. Ik vond het alleen wel jammer dat Patman niet even een link naar The Military Commissions Act had gegeven zodat de mensen het zelf kunnen lezen en een oordeel kunnen vormen, aangezien het hele artikel er om draait, dus vandaar dat ik het maar heb gedaan, al kan het zijn dat het toen nog niet beschikbaar was natuurlijk toen hij het artikel opmaakte.

 | 20/10  |  08:59 AM

http://en.wikipedia.org/wiki/Talk:Military_Commissions_Act_of_2006

Hier een discussie op Wikepedia over the military commisions act. Voor de geinteresseerden

 | 20/10  |  09:49 AM

@ Leon34

Wat betreft dat logo en de 13 bladeren aan de olijftak en de 13 pijlen.. dat verdient verdere uitleg:

Dit topic gaat over de politiestaat. Als je antwoord gaat zoeken “Waarom wordt een politiestaat gevormd?” dan kom je als snel terecht bij Project for a New American Century. Een club neo-conservatieven die streeft naar een ‘New World Order’: 1 wereldregering, 1 wereldleger en 1 wereldreligie…

Logischerwijs stelde ik mezelf (ook vrij recent pas)de vraag “Waarom een New World Order?”. Als je dan verder gaat zoeken kom je als snel terecht bij de Illuminati. Een eeuwenoude vermeende geheime organisatie van invloedrijke mensen. Hun macht is terug te vinden in de veiligheidsdiensten, bankwereld, media, politiek, multinationals, leger en politie, wapenindustrie, medische wetenschap en natuurlijk de Vrijmetselarij en andere geheime genootschappen.

Zodra je je daar in gaat verdiepen zal je wereld op zijn kop staan. Vandaar ook de waarschuwing in het topic Genootschappen hier op Zapruder.

Als je eenmaal weet welke symbolen de Illuminati gebruiken zul je er versteld van staan waar je deze terugziet. Werkelijk shockerend. Omdat ik echt behoorlijk sceptisch was (ik kon niet geloven wat ik zag en las) over dit alles ben ik meer informatie gaan zoeken omdat ik dingen het liefst ontkracht had willen zien, maar het tegenovergestelde gebeurde.

Het getal 13 heeft een mythologische betekenis die teruggaat tot in de oudheid.. als je je gaat verdiepen in de Illuminati en vrijmetselaars worden links gelegd naar de “13 Illuminati Bloodlines” die op hun beurt voort zouden komen uit de verdeling van Israël in 13 delen.. enzovoorts. Gaat tever om dat allemaal uit te leggen.
Je moet e.e.a. zelf lezen en zien om het enigszins te kunnen bevatten want dit alles gaat ‘t menselijke voorstellingsvermogen te boven.

Aantal voorbeelden van Illuminati symbolen:
- persephone, godin van de onderwereld, op het dak van het witte huis
- de uil (moloch) in het stratenplan van Washington DC
- pentagon = pentagram
- NEW WORLD ORDER op een dollar biljet
- het woord MASON op een dollar biljet (illuminati zijn een geheime groepering binnen de vrijmetselarij.. oftewel de freeMASONry)
- het getal 1776 op de dollar, jaar dat Weishaupt de Illuminati stichtte
- enzovoorts.

Hier de New World Order en Illuminati in vogelvlucht:

http://video.google.nl/videoplay?docid=684068410742960244&q=new+world+order

http://video.google.nl/videoplay?docid=2357448098911229950&q=illuminati

“The individual is handicapped by coming face-to-face with a conspiracy so monstrous he cannot believe it exists.” J. Edgar Hoover

 | 20/10  |  12:05 PM

Blijkbaar heb je dan het gedeelte gemist waarin werd uitgelegd dat de verenigde staten zijn gevormd uit de 13 kolonies. Maar ik neem aan dat ze gewacht hebben met het stichten van de verenigde staten tot er 13 kolonies waren.....

 | 20/10  |  12:17 PM

Project for a New America Century - Rebuilding Americas Defenses
http://www.newamericancentury.org/RebuildingAmericasDefenses.pdf

Doel: “CONTROL THE NEW “INTERNATIONAL COMMONS” OF SPACE AND “CYBERSPACE,” and pave the way for the creation of a new military service – U.S. Space Forces – with the mission of
space control.”

pagina 57:

“Cyberpace, or ‘Net-War’
If outer space represents an emerging
medium of warfare, then “cyberspace,” and
in particular the Internet hold similar
promise and threat.”

Communications Act of 2006 (HR.5252)
http://thomas.loc.gov/cgi-bin/query/z?c109:H.R.5252:

=

Death of Internet
http://www.youtube.com/watch?v=G5RQrxkGgCM

In de toekomst zouden onze postings wellicht kunnen leiden tot een uitlevering aan de VS omdat wij de “War on Terrorism” in de weg staan, alwaar wij als buitenlanders (of ‘aliens’ zoals gedefinieerd in ENDGAME) zonder pardon in een BOP (FEMA concentratiekamp) gestopt kunnen worden, zonder enige rechten omdat sinds 3 dagen geen enkele alien zich nog kan beroepen op bv. de Conventie van Geneve.

 | 20/10  |  12:25 PM

Ik denk eerlijk gezegd dat we het NWO hoogtepunt wel zo’n beetje voorbij zijn. Kijk naar Azie, waar Rice als een mak schaap achter de Chinese diplomatie aanhobbelt. Kijk naar Irak, in verband waarmee Bush voor het eerst het V(ietnam)-woord heeft genoemd. En kijk naar Iran, waarbij Amerika al een tijdje geen oorlogszuchtige taal heeft uitgekraamd. China en Rusland laten zich nadrukkelijk gelden en NWO/Amerika is aan het inbinden. 

Meer info over de veranderende machtsstructuren (dankzij Beedschoon):
http://www.atimes.com/atimes/China/HJ19Ad01.html

 | 20/10  |  12:36 PM

Misschien zou je het volgedne eens moeten lezen Tom http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_the_united_states
en dan wel vanaf het volgende punt.
Formation of the United States (1776-1789)
Saillant detail, Nederland was het eerste land dat de verenigde staten erkenden. Maar genoeg geluld over die 13 pijlen en bladeren.
.
Om even helemaal oftopic te gaan.
Zapruder is vandaag wel erg slecht wat de connectie betreft..

 | 20/10  |  01:31 PM

“Zapruder is vandaag wel erg slecht wat de connectie betreft...”

Klopt. Komt door al die meekijkers van de AIVD, CIA, MI6, Mossad en noem ze maar op. wink

 | 20/10  |  03:21 PM

Op deze site wordt een vergelijking gemaakt tussen de Hitler’s Ermächtigungsgesetz en de Patriot act.
http://www.furnitureforthepeople.com/actpat.htm

 | 20/10  |  03:39 PM

Dat zou het best eens kunnen wezen Leon wink

 | 20/10  |  03:52 PM

Habeas Corpus Act

De Habeas Corpus Act (Lat. habeas corpus, “ge moet het lichaam hebben") is een Engelse wet uit 1679, die stelt dat gevangenneming slechts mag volgen op gerechtelijk bevel, en dat binnen een zekere termijn de beschuldigde van de aanklacht in kennis moet worden gesteld. De principes van deze wet gelden tegenwoordig als een grondrecht.

 | 21/10  |  12:49 PM

Het beginsel van hoor en wederhoor is afkomstig uit het Romeinse procesrecht en wordt ook wel aangeduid met het begrip Audiatur et altera pars ("Men moet ook de andere partij horen") of Audi alteram partem ("Hoor de andere partij").

 | 21/10  |  12:59 PM
 | 22/10  |  05:21 PM

Amnesty International over de Military Comissions Act
http://web.amnesty.org/pages/stoptorture-061017-features-eng

 | 22/10  |  06:56 PM

gister las ik iets over de inquisitie onder frans vder hulst en pieter titelmans in de 16de eeuw. in die jaren en ervoor was het gebruikelijk op basis van getuigenis en verklikking over te gaan op opsluiting. de rechter en aanklager was één man. de beschuldigde had niet het recht te weten wat de beschuldiging inhield en moest zich onschuldig betonen in een onderzoek dat tortuur inhield.
wat is er zo verschillend met toen?
zijn al die eeuwen opgehoopte en naar ik dacht wijze verworvenheden moeite voor niets geweest???

 | 29/10  |  09:07 AM
 | 05/12  |  12:53 AM
Pagina 1 van 1 pagina('s)

W00T & First Post & Flames & Jouw gezeik?

Vergeet niet om de huisregels te lezen voordat je een comment plaatst. Emailadressen, plaatjes en links worden automatisch omgezet naar HTML.

 

vk specials

special #01
special #01
special #01
special #01
special #01
special #01