Robin’s NWO/911 lezing

Op 16 September gaf Robin de Ruiter voor meer dan volle Irene-zaal (Jaarbeurshallen), 450 toehoorders, een lezing over de New World Order in relatie tot 9/11. Robin doet hier al 25 jaar onderzoek naar en is als geen ander op de hoogte van het politeke verschijnsel dat we New World Order noemen en kan het ook toegankelijker brengen dan de meeste anderen. Net als in zijn boek brengt Robin hier op duidelijke wijze schijnbaar onverwante zaken bij elkaar. Wat hebben Milosevic en de Europese grondwet met 9/11 te maken? Deze materie wordt ook uitgebreid behandeld in zijn boeken over 9/11 en Milosevic.

De zaal viel Robin bij met een staande ovatie toen hij aan het einde van de dag de redacteur van de Metro, die zijn vraagtekens zette bij deze materie, uitdaagde voor één-op-één publieke discussie over die onderwerp. Wordt vervolgd.

Dit is de letterlijke tekst, de stukken die Robin heeft overgeslagen vanwege tijdgebrek zijn cursief aangegeven. Het beeld-interview dat we met Robin hadden, volgt later.

Om te beginnen wil ik graag de mensen van DIT KAN NIET WAAR ZIJN bedanken voor hun uitnodiging hier iets te vertellen met betrekking tot de aanslagen van 11 september.

Daarnaast ben ik hun zeer dankbaar dat zij mij de gelegenheid hebben gegeven mijn boek De verborgen macht achter de aanslagen van 11 september 2001 hier vandaag te mogen promoten.

Dit is wel nodig, want voordat het boek van de persen rolde was het al duidelijk dat het geboycot zou worden.

Eigenlijk niet zo verwonderlijk, want het boek verhaalt over zaken die de krachten achter de aanslagen van 11 september liever niet gepubliceerd zien. En dus zijn ook de Nederlandse media ‘niet geïnteresseerd’.

Over de rol van de media kom ik later nog kort terug.

De meesten onder u kennen mij niet. Dat heeft hoofdzakelijk te maken met het feit dat mijn publicaties tot voor kort alleen in het buitenland werden uitgegeven.

Ik ben geboren in Enschede, opgegroeid en afgestudeerd in Spanje. Als freelanceschrijver schreef ik in Spanje ondermeer artikelen op het gebied van de politiek voor Spaanstalige tijdschriften en nieuwsbladen.

Ik doe reeds meer dan 25 jaar onderzoek naar de krachten die o.a. verantwoordelijk zijn voor de aanslagen van 11 september.

Het begon allemaal in Spanje. In het begin heb ik mij gespecialiseerd op het gebied van de vele religieuze destructieve sekten. Ondermeer op het gebied van ritueel kindermisbruik.

Een mexicaanse uitgever bood mij aan een boek over het Wachtorengenootschap (Jehovas getuigen) te schrijven. Dat was het begin van een lange reeks boeken die intussen in meer dan veertig landen zijn uitgegeven.

Voor een beter begrip van de achtergronden van de aanslagen van 11 september moet ik kort ingaan op mijn reeds genoemde boek over George Bush en de verborgen macht achter deze aanslagen.

In 2002 verscheen dit boek als eerste op de Duitse en Italiaanse markt. De meeste informatie die men vandaag de dag op het internet tegenkomt wordt reeds beschreven in dit boek. Niet alleen kon ik vier jaar geleden melding maken over de geheime CIA vluchten en gevangenissen, maar ook bijvoorbeeld over het feit dat de van de aanslagen verdachte terroristen op de loonlijst stonden van de CIA en FBI.

Een ander naar voren gebracht feit betreft ANTRAX, oftewel de bekende miltvuurbrieven.

George Bush en zijn staf slikten al vier weken voordat deze brieven werden verstuurd een antibioticamiddel tegen miltvuur.

Men mag er dus van uitgaan dat zij op de hoogte zijn geweest van de op handenzijnde miltvuuraanslagen.

Men kan dit zien als een van de vele puzzelstukjes die… wanneer ze allemaal op hun bestemde plaats worden gelegd … het antwoord geven over de voorkennis en betrokkenheid van Bush en consorten bij de aanslagen. Ook hier kom ik later nog op terug.

In tegenstelling tot andere landen bleek het in Nederland onmogelijk te zijn mijn boek te publiceren. Zonder uitzondering gaven gerenommeerde uitgevers te kennen dat “Nederland nog niet klaar was voor dit boek”. Ondanks het wereldwijde succes van dit boek kreeg ik van Nederlandse uitgevers commentaren als “te explosief” en “te gevaarlijk”.

Maar weerstand schept kracht en in februari 2005 besloot ik de geactualiseerde Nederlandse uitgave van de Italiaanse publicatie zelf in Nederland uit te geven.

In tegenstelling tot in andere landen werd het boek van alle kanten geboycot en door de media collectief doodgezwegen… Toch werd het boek in november bekroond met de jaarlijkse ‘Frontier Award 2005’.

Ondanks dat de prijs ten overstaan van de voltallige media werd uitgereikt in Amsterdam werd er geen melding van gemaakt in de pers. Ik vroeg mij dan ook af wat is er hier in Nederland toch aan de hand?

Wat ik hier vandaag te berde wil brengen verdient eigenlijk meer aandacht en tijd. Over de aanslagen van 11 september zijn thans zoveel feiten en bewijzen bekend, waardoor men niet langer kan spreken over een complot-theorie. De vele feiten wijzen duidelijk op een INMENS COMPLOT.

Ik wil het vandaag dan ook niet hebben over het HOE van de aanslagen, maar over het WAAROM en WIE zitten er nu werkelijk achter dit complot.

Osama bin Laden, of… zoals veel mensen denken…George Bush zijn niet de mensen die de aanslagen daadwerkelijk hebben voorbereid. Zij spelen weliswaar een belangrijke rol maar zijn ondergeschikt aan de werkelijke krachten achter de aanslagen.

Bin laden en de zogenaamde terroristen van Al-Qaeda dienden uitsluitend de ware schuldigen te camoufleren en hun opdracht was het spoor in de richting van de Islam te leggen.

Bush moest ervoor zorgen dat de voorbereidingen van de plannen niet uitlekten. Meer dan 40 serieus te nemen waarschuwingen werden door Bush en zijn staf genegeerd en tegengehouden. Daarnaast was de opdracht van Bush de oorlog tegen het terrorisme leven in te blazen.

Wij worden opgevoed in een traditie om onze regeringen te vertrouwen, en zijn ervan overtuigd dat deze zich om ons lot bekommeren. Dit is echter een grote misvatting. Onder het oppervlak van de officiële politiek speelt zich een ingewikkeld maatschappelijk en intellectueel proces af.

De zichtbare wereldleiders zijn niet meer dan marionetten, die vanuit een achtergrond gedirigeerd worden.

President Theodore Roosevelt bevestigde dit al lang geleden. Hij beweerde: “Achter de zichtbare regering zit een onzichtbare regering op de troon, die aan het volk geen trouw en geen verantwoording schuldig is.”

Tijdens een bijeenkomst van Nobelprijswinnaars in Lindau (1978) zei de bekende joodse biochemicus George Wald het volgende: “Ik geloof niet dat in het Westen de regeringen werkelijk regeren. Volgens mij zijn het handlangers van grote financiële en industriële machthebbers. Er bestaan tientallen multinationals die als globale reuzen macht en immense rijkdommen vergaard hebben. Dat zijn niet alleen ondernemingen, het zijn wereldmachten. Hebben zij ook militaire macht? Natuurlijk hebben zij militaire macht. Kunnen ze macht controleren en aansturen? Natuurlijk. Ze zijn onze regeringen de baas.”

President Salvador Allende van Chili stelde al in 1972 voor de VN vast: “De macht van deze concerns overschrijdt alle grenzen. We zijn getuigen van de openlijke strijd tussen multinationals en soevereine staten; de belangrijkste politieke, economische en militaire beslissingen van deze staten worden ondergraven door globale organisaties die door geen enkele regering of publieke organisatie gecontroleerd of ter verantwoording geroepen worden. De gehele politieke structuur van deze wereld wordt ondermijnd.”

De Russische generaal Leonid Ivashov verklaart in een interview: “Wij hebben te maken met de opkomst van een nieuwe geopolitieke supernationale kracht op het wereldtoneel. Deze geopolitieke kracht bestaat uit de rijkste families op deze planeet. Samen met de machtigste multinationale bedrijven oefenen zij de controle uit over alle landen en alle coalities van landen. Het werkelijke doel van deze elite is complete zeggenschap over Planeet Aarde.”

De heersende machten, waarvan George Wald, Allende en Ivashov spreken, bestaan uit een kleine… elitaire groep die gevormd wordt door de invloedrijkste en machtigste families van deze wereld. Deze families…waaronder de Rockefellers, de Warburgs, De Rothschilds, Dupont, De Astors en de Kennedy’familie houden de macht en het geld onder elkaar, door binnen eigen kring te trouwen.

In de loop der tijd hebben ze hun macht over de gehele wereld uitgebreid en hun net is gespannen over alle uithoeken van de wereld. Hun tentakels zijn verweven met alle facetten van het menselijk bestaan. Hun invloed is onvoorstelbaar en reikt tot in alle toonaangevende instituten en organisaties op het gebied van de opvoeding, de religie, de financiën en de massamedia.

Zij opereren niet alleen achter de schermen van de grote ondernemingen, de pers en de financiële instituten, maar ook achter de coulissen van de politiek. Ook de wetenschap is door hen geïnfiltreerd en financieel afhankelijk en dus manipuleerbaar gemaakt (denk hierbij vooral aan de Rockefeller-, de Carnegie- en de Guggenheim-stichting).

De eerder genoemde families beheersen de mondiale geldstroom, de centrale banken en de grootste multinationals.

Met behulp van hun onvoorstelbare financiële reserves beschikken deze families over een wereldwijd financieel controlesysteem waarmee ze het politieke systeem van elk land afzonderlijk en de wereld-economie in zijn geheel kunnen beheersen.

In tegenstelling tot Nederland is er in het buitenland inmiddels al veel over deze internationale, heersende klasse geschreven.

Zij streeft naar wereldheerschappij en met behulp van gewillige politici degraderen ze onafhankelijke staten tot een soort willoze administratiekantoren ten dienste van steeds groter wordende multinationals.

Door op zeer grote schaal leningen te verstrekken zijn vrijwel alle landen afhankelijk gemaakt. Onze machtselite heeft met haar economische macht een groot deel van de wereld inmiddels opgekocht en onder haar bestuur geplaatst. Dit brutale proces van onderdrukking dat niets minder is dan een economische wereldoorlog vindt plaats onder de onschuldige naam globalisering. In principe komt het proces hier op neer dat een paar internationale banken en multinationals de wereld beheersen, terwijl de ooit onafhankelijke staten niet meer dan een soort administratieve functie vervullen.

Het tijdperk van globalisering doet bevolkingen verarmen, en aangenomen wordt dat slechts twintig procent van de wereldbevolking uiteindelijk nog als arbeidsslaaf in dat systeem past. Nationale parlementen fungeren nog slechts als leuter-arena’s waar het sprookje van democratie hoog gehouden moet worden, terwijl presidenten en kanseliers hun instructies van concernbesturen ontvangen.

Het is van belang te begrijpen dat wanneer regeringen bij alle existentiële vraagstukken alleen nog maar weten te verwijzen naar de oppermachtige en onontkoombare werking van de internationale economie, alle politiek tot een schouwspel van onmacht wordt en de democratische staat zijn bestaansrecht verliest.

Het uiteindelijke doel van onze machtselite is de gehele mensheid een Nieuwe Wereldorde op te dringen. Dit voornemen, dat al lange tijd de één dollarbiljetten siert, bereikte heel toepasselijk… precies tweehonderd jaar na de Franse Revolutie, in 1989 een hoogtepunt door het uiteenvallen van het Oostblok. Vrijwel tegelijkertijd proclameerde de Amerikaanse president George Bush senior bij de aanvang van de Eerste Golfoorlog de New World Order.

Met betrekking tot de oorlog in de Perzische Golf zei Bush: “Dit is een test voor het functioneren van de Nieuwe Wereldorde.”

Tijdens de Golfoorlog werd de uitdrukking Nieuwe Wereldorde bijna tot een gewoonte voor alle schrijvers van redevoeringen voor Bush.

Het uiteindelijke doel van de internationaal heersende klasse achter de Nieuwe Wereldorde is de macht en vrijheid van individuele volkeren af te schaffen om zo tot een soort wereldstaat te komen, waarin het individu van de wieg tot het graf bewaakt en dus gecontroleerd kan worden. In deze Nieuwe Wereldorde zal er geen onafhankelijkheid meer bestaan, geen regeringen, koningshuizen, republieken, deelstaten of provincies. De geplande Nieuwe Wereldorde is een facistische politiestaat, oftewel een werelddictatuur

Deze zal een elite leiden waarin een door computers gestuurde maatschappelijke orde heersen zal en waarin een allesbeheersende controle van het individu zal plaatsvinden. Met het excuus dat veiligheid en terreurbestrijding voorrang hebben worden burgerrechten beknot en globalisering en totalitaire controle bevorderd.

Sinds 11 september is men met grote snelheid bezig de mensheid in de Nieuwe Wereldorde in te passen. Daartoe worden niet alleen in Amerika maar ook in Europa, democratische grondrechten afgeschaft. Steeds vaker resulteren nieuwe Europese regels in het afschaffen van fundamentele democratische burgerrechten. Iedereen die zich ook maar enigszins verdiept in de besluitvormingsprocedures van de EU, zal ontdekken dat de EU verre van een democratisch instituut is. De EU gaat aan de meest elementaire regels van de parlementaire democratie voorbij. Nieuwe Europese wetten en regels hebben de toegang tot EU-documenten beperkt en alle besluiten over defensie en veiligheid zijn geheim. Documenten zijn niet openbaar en kunnen door niemand worden opgevraagd. Beroep bij een rechter is niet mogelijk. De macht in Europa ligt niet bij het Europarlement, maar voornamelijk bij de multinationale ondernemingen en onze machtselite. Niemand kan nog controleren wat er achter de schermen gebeurt. Het ene ondemocratische verdrag volgt op het andere, en het grote aantal en de inhoud ervan die voor heel Europa gaan gelden, vallen zelfs voor Europarlementariërs niet meer te overzien.

De premier van Luxemburg, Jean-Claude Juncker, legde in 1999 deze EU-democratie aan zijn EU-collega’s als volgt uit: “Wij nemen een besluit, maken dat bekend en wachten dan af wat er gebeurt. Wanneer er geen noemenswaardige tegenstand volgt, omdat de meeste mensen toch niet begrijpen waarover het gaat, gaan we stap voor stap verder, totdat er geen weg terug meer is.”

Achter gesloten deuren worden zaken bedisseld waar de burger geen zicht op heeft, maar wel de gevolgen van voelt. Zo is de meeste mensen in Europa nooit naar hun mening gevraagd over belangrijke zaken als het Verdrag van Maastricht, de invoering van de Euro of de introductie van het Europees Arrestatiebevel (EAB).

In de door Frankrijk en Nederland afgekeurde Europese grondwet vindt men alle elementen voor een dictatuur. Men moet er rekening mee houden dat de geplande Europese Grondwet, die in 2005 door de Nederlandse en Franse bevolking massaal werd weggestemd., ons binnenkort desalniettemin wordt opgedrongen.

De Europese grondwet ondermijnt elke wetgeving op het gebied van sociale solidariteit en dat van het sociale recht en arbeidsrecht, zoals die bestaan in de landen van de EU. Terwijl enerzijds grote bedrijven een wettelijk instrument wordt gegeven dat hen grote vrijheden toestaat, ziet anderzijds het individu zich talloze rechten ontzegd. Bijvoorbeeld het recht te staken of te demonstreren. Dit verdrag maakt een dictatuur van de grote bedrijven en het grote kapitaal mogelijk.

De komende werelddictatuur zal stapsgewijs worden ingevoerd:

1. Het terugdringen van nationale invloed ten gunste van een dictatoriale wereldregering.
2. De oprichting van een internationaal parlement.
3. De schepping van een internationale economische orde.
4. Een sociaal demografisch netwerk dat door middel van computers alle facetten van het dagelijkse leven met elkaar verbindt.
5. De vorming van een wereldleger door de samenvoeging van het Amerikaanse leger, de NAVO en alle overige westelijke legers.
6. De volledige controle over alle grondstoffen, olie en gasvoorraden.
7. De volledige controle over alle voedingsmiddelen door een ‘World Food Authority’.
8. De volledige controle over de wereldbevolking.

Het is van belang hier te wijzen op het feit dat alle landen, die zich tegen deze Nieuwe Wereldorde verzetten, hun onafhankelijkheid op het spel zetten.

Regeringen die onafhankelijk willen blijven worden op de knieën gedwongen…. hun leiders worden ten val gebracht… zoniet door politieke propaganda dan wel met economische sancties of door militair geweld. Alle storende volken, opvattingen en naties dienen geëlimineerd te worden.

Regeringen die zich niet willen inlaten met de Nieuwe Wereldorde en opkomen voor hun eigen soevereiniteit, worden eenvoudig weggepoetst. Als voorbeeld noem ik het voormalige Joegoslavië. De Balkan vormt een sleutelpositie in de politiek van de Nieuwe Wereldorde. De belangrijkste reden van het conflict op de Balkan is het feit dat Joegoslavië op het kruispunt van drie belangrijke Europese transportroutes ligt.

De drie belangrijkste Europese corridors zijn de Donau, de Noord-Zuid-verbinding en de Oost-West-verbinding. Via deze strategische verbindingskanalen zullen in de toekomst de gasproducten en de oliestroom naar het Westen getransporteerd worden. De controle over de wereldvoorraden olie in de Kaukasus, Azië, Kaspische Zee enz.) die via de bestaande transportwegen zoals de Donau en de energieverbindingen CORRIDORS 8tot10, die door Kroatië, Servië, Macedonië en Albanië, gepland zijn, vormde de belangrijkste reden voor de oorlog op de Balkan.

Horst Grabert, voormalig ambassadeur van de Bondsrepubliek Duitsland meende dat met de oorlogen “Joegoslavië slechts als camouflage had gediend om de eigenlijke bedoelingen van onze machtselite, namelijk een verdere stap te zetten in het tot stand brengen van de Nieuwe Wereldorde, te versluieren.”

Daarom werd met alle macht de val van president Slobodan Milošević doorgezet. Hij en zijn regering weigerden mee te werken… zij waren de grootste hindernis voor het doorzetten van de Nieuwe Wereldorde op de Balkan. President Milošević moest en zou van het toneel verdwijnen.

Slobodan Milošević was door onze machtselite overtuigd van een transformatie naar een vrije markteconomie en een meerpartijenstelsel. De transformatie van Servië naar een democratische burgerstaat voltrok zich dan ook onder zijn leiding. Maar hij bleef daarbij vasthouden aan de Joegoslavische grondwaarden: onafhankelijkheid, vrijheid en sociale gerechtigheid. En hij keerde het internationale kapitaal de rug toe toen hij de leningen van het Internationale Monetaire Fonds … in handen van onze machtselite … gebruikte om achterstallig loon aan leraren en militair personeel uit te keren.

Vroeger was Milošević de lieveling van de Rockefellers en consorten geweest toen hij de door het IMF gedicteerde economische hervormingen en de privatisering van staatsbedrijven doorvoerde. Vanaf het moment dat hij niet langer naar hen luisterde lieten de leiders van de Nieuwe Wereldorde hem vallen.

Slobodan Milosevic…voor velen de SLACHTER VAN DE BALKAN… diende als symbool van de tegenstand tegen de Nieuwe Wereldorde. Daarom moest hij in een schijnproces veroordeeld worden… als voorbeeld voor alle ’onwilligen’, dissidenten en andersdenkenden, die geen vazallen van die Nieuwe Wereldorde willen zijn.

Milošević hield diverse toespraken waarin hij onze machtselite beschuldigde, moedwillig chaos in de Balkan te creëeren om de volgende stap op weg naar de Nieuwe Wereldorde te zetten.

In een toespraak in februari 2002 verklaarde Milošević: “Het kleine Servië heeft laten zien dat verzet mogelijk is. Dit verzet werd op een brede schaal in eerste instantie georganiseerd als een politieke en morele beweging tegen de tirannie en het monopolie van de kampioenen van de vrije Westerse wereld. Deze beweging escaleerde en zaaide haat en angst en nieuwe vormen van geweld waarmee mensen vochten tegen de moderne Westerse inquisitie.

Uraniumbommen, computermanipulaties, aan drugs verslaafde moordenaars en gechanteerde ambtenaren speelden de Nieuwe Wereldorde in de kaart. En dit zijn de instrumenten van de inquisitie die we dan toch uiteindelijk hebben moeten ondergaan. De cynische gruwelijkheid waarmee dit gebeurde kent zijn weerga niet in de geschiedenis.”

Vukasin Andric, een arts die Milošević in november 2005 onderzocht zei: “Het Tribunaal wilde Milošević vermoorden omdat met zijn dood de echte waarheid nooit achterhaald zal worden. De leiders van de Nieuwe Wereldorde wilden van hem af.”

Milošević kan beschouwd worden al de eerste politieke gevangene van de Nieuwe Wereldorde.

Tot zover Milosevic. Voor een diepgaand onderzoek verwijs ik naar mijn boek WIE VERMOORDDE MILOSEVIC EN WAAROM? Samen geschreven met Milosevic advocaten en adviseurs. Het boek verhaalt ondermeer de waarheid over Srebrenica en de bewijzen dat Al Qaeda kort voor de aanslagen van 11 september nog zij aan zij met de NAVO in voormalig Joegoslavië tegen de Serviërs vocht.

OLIE

De Venezolaanse president Hugo Chávez zei tijdens zijn Kersttoespraak (2005): “Eigenlijk zou niemand honger of dorst moeten kennen. Helaas heeft een minderheid bezit genomen van het goud, het zilver, de grondstoffen, het water, de beste grond en de aardolie. Deze rijkdommen bevinden zich nu in handen van slechts een kleine elitaire groep.”

Naast de interesse voor natuurlijke hulpbronnen zoals goud en zilver, is een van de belangrijkste doelstellingen van onze machtselite de volledige controle over de water en olievoorraden.

Om de ‘Nieuwe Wereldorde’ te kunnen doorvoeren, dient men onbetwist de controle te hebben over deze wereldwijde olievoorraden. Henry Kissinger zei tijdens een interview: “Wie de olie controleert, controleert de naties.” De machthebbers van deze wereld zijn bezig het energiescenario voor de Nieuwe Wereldorde drastisch te herzien. Ze beschouwen de hele wereld als hun speelplaats en zijn bereid iedereen die zich verzet, te elimineren. Om het risico uit te sluiten dat de door hen gewilde goud- en zilvermijnen en olie- en gasvoorraden door weerspannige regimes mogelijk niet ‘toegankelijk’ zijn, worden oorlogen gevoerd en nieuwe conflicten uitgelokt met volken die op deze voorraden ‘zitten’ en hun eerstgeboorterecht op deze hulpbronnen doen gelden. Geen enkel land mag over zijn eigen rijkdommen beschikken of heeft het recht zich tegen de de Neiuwe Wereldorde te verzetten.

Het is absoluut geen toeval dat bij alle bestaande en nog geplande olietrajecten altijd burgeroorlogen woeden. Als voorbeeld noemen we de oorlogen in Tsjetsjenië, Koerdistan, Dagestan en Georgië.

Wie de olietransportleidingen vanuit Centraal-Azië beheerst, kan ook de toekomstige routes en olievoorraden beïnvloeden, en heeft de controle over de inkomsten uit nieuwe winningen. Begrijpt u waarschijnlijk ook waarom onze militairen naar Afghanistan zijn gestuurd.

Alle olierijke staten in de regio tussen Rusland, China en Iran staan op een zwarte lijst. Ook olieproducerende landen zoasl Ecuador, Venezuela en Bolivia, die onlangs in opstand zijn gekomen omdat ze hun eigen olievoorraden willen beheersen, als ook zwakkere soevereine staten die langs de belangrijkste olieroutes liggen, staan op deze lijst. Al deze landen dienen rekening te houden met een inmenging door onze machtselite.

De regisseurs van de geplande Nieuwe Wereldorde is het bijna gelukt de volledige cyclus van oliebron tot olieverbruiker onder controle te krijgen. Deze controle vormt de belangrijkste reden voor de oorlogen tegen Joegoslavië, Afghanistan en Irak. Prachtig geformuleerde, huichelachtige argumenten als ‘de strijd voor democratie en mensenrechten’ passen perfect in de ‘duivelse leugendoctrine’ waarin de waarheid op zijn kop staat. Een pure aanvalsoorlog wordt dan een ‘vredestichtende maatregel’, volkerenmoord dient de ‘mensenrechten’ te waarborgen en het onrechtmatig arresteren of vermoorden van staatslieden van soevereine staten heet dan ‘democratisering’. In de pers worden ‘oorlogsgraven’ als ‘massagraven’ aangeduid en ‘verkrachtingen’ systematisch ‘groepsverkrachtingen’ genoemd.

Iedere onaangenaamde waarheid wordt vandaag de dag afgedaan als een complottheorie. Vooral in Nederland probeert men je dan belachelijk te maken. Hierin speelt de gevestigde media een belangrijke rol.

Wanneer verschillende mensen zich over een bepaald thema uitlaten, geldt meestal ‘zoveel mensen, zoveel zinnen’.

Gezien het ogenschijnlijke veelvoud aan media zou men eigenlijk verwachten dat over alle belangrijke levensvragen ook alle mogelijke meningen geventileerd zouden worden; … ten slotte hebben we toch een grondwettelijk vastgelegde vrijheid van meningsuiting. Met verbazing moeten we echter vaststellen dat niet alleen op het gebied van politiek en economie, maar ook waar het betreft godsdienst, onderwijs, cultuur en wetenschap, door praktisch alle media in dezelfde tongen gesproken wordt. Afwijkende meningen, die wel degelijk bestaan, worden met een zelfde onverbrekelijke solidariteit doodgezwegen.

Wereldwijd bestaat er vandaag geen grotere macht dan die welke door de manipulatoren van de publieke opinie uitgeoefend wordt. De controle van de opiniemakers is monopolistisch. Alle media - televisie, radio, kranten, etc. spreken met een zelfde stem, waarbij ze elkaar versterken. Ondanks de schijn van veelvoud bestaan er geen echte meningsverschillen, geen alternatieve informatiebronnen voor feiten of meningen, waarmee de brede massa zich een van de media afwijkend standpunt zou kunnen ontwikkelen. We moeten constateren dat inmiddels de massamedia het belangrijkste werktuig zijn waarmee de publieke opinie en het denken van ieder individu gevormd wordt. Pers en literatuur zijn de belangrijkste opvoeders geworden! Wat in de media maar vaak genoeg herhaald wordt, geldt tegenwoordig als waar. Wie de media beheerst, kan bepalen hoe de massa denkt en kan deze controleren en sturen.

De media spelen een uiterst belangrijke sleutelrol in het doen slikken door de publieke opinie van de NWO-politiek.

Onze machtselite is hier sinds het begin van doordrongen. Aan het begin van de vorige eeuw zei Moses Montefiore tijdens een van de hun bijeenkomsten: “Zolang we geen integrale controle over de wereldpers hebben, zal alles wat jullie doen geen resultaat hebben. We moeten er in ieder geval voor zorgen dat we de wereldpers kunnen beïnvloeden als we mensenmassa’s willen besturen en ketenen.”

Vandaag de dag bevindt zich de wereldpers zich geheel in handen van onze machtselite. De berichtgeving van over de hele wereld komt samen in slechts enkele persbureaus. Deze persbureaus staan onder controle en maken slechts dat nieuws openbaar, dat onze elite goed lijkt.

Op de Bilderberg conferentie van 1991 zei Rockfeller: “Wij zijn de Washington Post, de New York Times en talloze andere toonaangevende media - wier hoofdredacteuren onze meetings hebben bijgewoond – zeer erkentelijk dat zij hun belofte van geheimhouding bijna 40 jaar lang trouw zijn nagekomen. Het zou voor ons onmogelijk zijn geweest onze plannen te verwezenlijken als we al die jaren aan de publiciteit zouden zijn blootgesteld. Maar nu staat alles stevig op de rails en ligt de weg naar een wereldregering (synoniem voor Nieuwe Wereldorde) voor ons open.”

John Swainton, gedurende vele jaren uitgever van de New York Times, deelde in zijn afscheidsrede de volgende onthullende uitspraak aan zijn medewerkers mee: “Er bestaat geen vrije pers. Jullie, lieve vrienden, weten dat, net als ik. Niemand van jullie zou het ook maar durven zijn eigen mening eerlijk weer te geven. Wij zijn allemaal instrumenten en horigen in dienst van de financiële machthebbers achter de coulissen. Wij zijn marionetten die dansen en springen, wanneer aan het touwtje getrokken wordt. Onze kennis, onze vaardigheden en zelfs ons leven behoort aan deze mannen toe. We zijn niets meer en niets minder dan intellectuele prostituees.”

De beruchte ‘luis in de pels’ is verworden tot een luie, lichtzinnige naprater van leugenachtige informatie. Dat is vooral onrustbarend omdat de gemiddelde Nederlander daar genoegen mee neemt. Commentatoren en politici beroepen zich zelfs op deze feiten!

Journalisten zijn zich zelden bewust van de wereldwijde censuur en manipulatie van het nieuws. Zonder het te beseffen, zijn de meeste journalisten geestelijk afhankelijk van hun opdrachtgevers. Journalisten zijn bewerkers van persberichten (media workers) geworden, en daarmee schuldig aan de leugen. Journalisten houden zich nog slechts bezig met (onbelangrijke) thema’s die door de machtselite zijn ‘vrijgegeven’. Wat de mensheid werkelijk interesseert, wordt door de media niet behandeld.

Onderzoeksjournalistiek bestaat niet meer. Slechts een enkele uitgever, programmamaker of onafhankelijke journalist waagt zich nog aan dit gevaarlijke en tijdverslindende metier. Het gevaar schuilt zowel in de feitelijke omstandigheden als in de enorme politieke en economische belangen die op het spel staan. Joegoslavië, Afghanistan, Irak en binnenkort Iran en Venezuela… het zijn allemaal variaties op hetzelfde thema van doelbewust gecreëerde conflicten.

Door middel van hun controle op de massamedia en op het gebied van opvoeding, ontwikkeling en andere belangrijke instellingen heeft onze machtselite de mogelijkheid ons te laten denken zoals het hun uitkomt. Normale mensen merken niets van wat er gaande is. Wij zijn in wezen niet meer dan tot robots geprogrammeerde mensen geworden die door onze machtselite op subtiele wijze worden gestuurd.

Tot besluit wil ik kort ingaan op de vraag van het WAAROM VAN DE AANSLAGEN VAN 11 SEPTEMBER?

In de Strategypaper van het Project for the new american century, een denktank met oorlogszuchtige haviken, van 3 september 2000 staat te lezen: “Het veranderingsproces van de Oude Wereldorde naar de Nieuwe Wereldorde zal waarschijnlijk lang duren, tenzij een catastrofale gebeurtenis, zoals destijds Pearl Harbour, als katalysator optreedt.”

Zoals we gezien hebben zijn er veel landen die niet willen meewerken aan de Nieuwe Wereldorde. Niet alleen veel islamitische landen, maar ook steeds meer landen in
Latijns-amerika weigeren nog langer uitgebuit te worden.

Er moest een algemene reden gecreerd worden om deze landen te kunnen aanvallen. Oorlogmakers hebben altijd een aanleiding nodig om de steun van het volk voor een grote militaire operatie te krijgen. Psychologische beïnvloeding is daartoe een geschikt middel.

Door de gebeurtenissen van 11 september kon men versneld gaan werken aan het installeren van de zo gewenste Nieuwe Wereldorde.Sinds de aanvallen ligt de weg open om ook in andere delen van de wereld in te grijpen.

Kort na de aanslagen van 11 september zei David Rockefeller: “We staan op de grens van een wereldwijde ommekeer. Wat we nodig hebben is een passende en allesomvattende crisis en vervolgens zullen alle landen van de wereld zich bij de Nieuwe Wereldorde neerleggen.”

Het is belangrijk te wijzen op het feit, dat op weg naar die ene wereldregering ook de Verenigde Staten als zelfstandige natie zal ophouden te bestaan.

Wie meent dat de strijd van Bush tegen het terrorisme, een strijd die steeds vaker ontspoort, een domme inschattingsfout van de Texaan geweest is, zal zien dat alles van te voren gepland is. Ook de door Bush onlangs toegegeven leugens spelen daar een belangrijke rol. Hij wordt zogenaamd opgeofferd door onze elite. Dat een Rockefeller openlijk toegeeft dat Bush een grote fout heeft gemaakt door Irak aan te vallen spreekt boekdelen. De basis is gelegd, de schuld ligt bij Bush, maar de volgende regering - waarschijnlijk onder Hilary Clinton of Arnold Schwarzenegger – treft geen blaam. De volgende regering zal de installatie van de Nieuwe Wereldorde ongehinderd voortzetten.

Zoals gezegd verdient de Nieuwe Wereldorde en de aanslagen van 11 september meer aandacht en tijd. Daarvoor is hier helaas geen plaats. Daarom verwijs ik iedereen die meer over de achtergronden van de aanslagen wil weten naar mijn boeken welke in de foyer worden aangeboden.

Ter afsluiting dank ik u voor uw belangstelling. 

/Patman | New World Order | 18/09 | 06:00 PM | Tell a Friend

Heb dit boek gelezen en kan het van harte aanbevelen! De meeste informatie over de gebeurtenissen van 911 zullen de regelmatige bezoekers hier niet onbekend klinken.
.
De duidelijke beschrijving van de opbouw van een wereldregering (NWO), die dhr. de Ruiter toch bondig weet te brengen getuigt m.i. van zeer veel kennis op dit gebied. Kennis die hij hopelijk met ons zal willen blijven delen want er is nog zoveel dat we niet weten.

 | 18/09  |  07:55 PM

Ja als je het allemaal zo opsomt, lijkt het net iets heel negatiefs.

 | 18/09  |  09:36 PM

Prima boek. Objectieve en heldere kijk van een insider. Misschien dat Paul Verhoeven de filmrechten kan kopen, dan kunnen we nog in 2007 de bioscoop in. wink

 | 18/09  |  09:51 PM

Ik heb net de 4 uur durende docu gekeken “The Money Masters” op google video ( http://video.google.nl/videoplay?docid=-4991544789166784731&q=the+money+masters zie ook deel 2) Het is inderdaad heel negatief ‘profeet’.

De conclusie van de docu is eenvoudig (doch waarschijnlijk moeilijk realiseerbaar) De centrale banken (nederlandsche bank o.a.) afschaffen en een overheids-bank maken direct verbonden aan de schatkist. Edison (in USA) zei al, als ze 30 miljoen aan staatsobligaties kunnen uitgeven (waar de private banken middels rentes vet van profiteren) dan kunnen ze net zo makkelijk 30 miljoen aan rentevrije bankbiljetten (bij)drukken.

Ook het Fractionele reserve-bankieren afschaffen. Dat ze niet meer mogen uitlenen dan ze hebben. Een bank mag nu nog 10 keer meer uitlenen dan ze hebben (bij 8% rente betekent dat 10 x zoveel innen = 80% winst op jaarbasis). Een regering moet zelf geld uitgeven, genoeg om de handel en behoefte van de bevolking te dekken, niet de (private) banken de macht geven om gelduitgifte te beperken of te vergroten om (geo-)politieke doelen te beinvloeden. Zo creeren ze crisissen waar ze nodig achten om de politiek te beinvloeden.

TDE9  | 18/09  |  11:29 PM

Mooi betoog, minder populistisch dan dat ik meestal lees als het nwo betreft gaat. Met schreeuwen bereik je zoiezo niets en dit betoog klinkt mij dan ook als muziek in de oren.

Min of meer OT :

Ik trof “America from freedom 2 facsism” aan op googlevideo. De eerste 50% van de film is Russo een voedingsbodem aan het kweken zodat de gemiddelde “tax paying American” ook blijft kijken. Waarna hij vervolgens redelijk de strijd aan gaat met nwo related issues. Al met al best de moeite waard en het legt de vinger wel redelijk op de zere plek.

http://video.google.nl/videoplay?docid=-4023196628588378412&q=AMERICA:+FREEDOM+TO+FASCISM

ratzavlatz  | 18/09  |  11:33 PM

Het grappige is dat Nederlanders (als volk en geschoolden) het eenvoudig doorzien, maar tegelijkertijd de grootste schapen zijn. Waarschijnlijk, historisch gezien, was het hier het meest eenvoudig door te voeren. Je hoeft alleen maar te kijken hoe eenvoudig het biometrisch paspoort, de identificatieplicht en andere wetgeving was door te voeren. Geen haan die er naar kraait. Nederland is echt schaapachtig volgzaam… *zucht*

TDE9  | 18/09  |  11:34 PM

Ratzavlatz, een kritiek op die film (from freedom to fascism) is dat ze niet de vinger op de werkelijke zere plek durven te leggen… De internationale bankiers die al meer dan zo’n 100 jaar geo-politiek bedrijven, oorlogen en crisissen veroorzaken. die film wil de schuld van (US problemen) bij de (US) regering leggen en niet bij de werkelijke veroorzakers van de hele (globale) ellende die gecultiveerd wordt in USA, Europa, Azië en tegenwoordig het midden-oosten.

TDE9  | 18/09  |  11:40 PM

Ben ik niet helemaal met je eens TDE9 (al is het een zeer Amerikaanse film), ze zoeken naar manieren om via het Amerikaanse congres een begin te maken aan het beeindigen van de macht die nu bij de fed. reserves ligt.

Ben wel met je eens dat deze film niet alles even realistisch benadert maar ik denk wel dat dit een film is waarmee “minder vatbare” mensen een andere mening gaan vormen en dat is belangrijk. Het is een beetje michealmoore-achtig af en toe maar aan het eind gaat de docu toch redelijk in op een onderliggende macht etc. Wellicht niet in detail zoals we dat liever zien maar dat kan ook niet als je een main stream docu maakt denk ik..

ratzavlatz  | 18/09  |  11:51 PM

correctie : de uiteindelijke macht ligt natuurlijk ook niet bij de fed. reserves..

ratzavlatz  | 18/09  |  11:52 PM

Mooie opsomming inderdaad. Dit onderwerp staat nu bij mij op de agenda, wou net freedom to fascism gaan kijken, maar ga dan toch maar eerst moneymakers kijken smile.

 | 18/09  |  11:55 PM

“Het grappige is dat Nederlanders (als volk en geschoolden) het eenvoudig doorzien, maar tegelijkertijd de grootste schapen zijn”
Het blijft toch dat gekke oranje dorpje he smile

 | 18/09  |  11:55 PM

Dat is precies het verwijt aan die docu, dat ze de werkelijke boosdoeners, en dus de internationale bankiers ontzien en daardoor mainstream-aandacht krijgen. Volgens “from freedom to fascism” is de IRS schuldig, alle aandacht wordt afgeleid van wat al (ik schat, gemaakt begin jaren 90) in de docu “The money masters” wordt verteld (die kreeg destijds geen mainstream aandacht) http://www.themoneymasters.com.

Lincoln en Jefferson hebben keihard gevochten tegen de banken. Zoals het er nu naar uitziet, behoudens een groot cataclismische gebeurtenis, een verloren strijd tegen de macht van die banken (hehe, met dezelfde wapens bestrijden)

TDE9  | 18/09  |  11:59 PM

(of was het jackson… anyhow). @Profeet, ik heb ze beide bekeken… eerst ook uit de commetns hier freedom to fascism bekeken, maar via de kritiek op www was ik gewezen op The Money Masters. meer dan 300 jaar bankgeschiedenis, dat wel… ik ben dan ook benieuwd of we dat ooit opgeruimd krijgen…

TDE9  | 19/09  |  12:04 AM

Ik heb toevallig vandaag ook een stukje Moneymasters zitten kijken met een vriend.
-
Lijkt me goede lesstof voor elke middelbare school: geschiedenis, economie, maatschappijleer en engels in één.
-
En daarna met de gymles op naar de banken… smile

 | 19/09  |  12:39 AM

@Ratzavlatz: “correctie : de uiteindelijke macht ligt natuurlijk ook niet bij de fed. reserves..”

Terug naar de money master, want de Fed heeft juist wél de macht. Alleen niet expliciet. Wie het geld kan maken heeft de macht. Punt.

/Patman  | 19/09  |  01:17 AM

Sta mij toe iets te zeggen…

Het lukt niet meer ons te negeren
Dus noem je ons complotfreaks
en verklaar je ons voor gek
Ondertussen zit de chip
verankerd in je paspoort
Maar past hij ook in je lijf
En je vraagt om camera’s
Méér camera’s, en méér blauw
Méér bommen en raketten
om je angst te verdrijven
Terwijl je tóch banger wordt
Want dat is wat zij willen
Nee niet wie je denkt dat ze zijn
Maar degenen die jou leiden
Jouw eigenaren
Want jij smeekt om hun agenda
Vol met hersenschimmen
Alles is geoorloofd
Om van terreur te winnen
Tot ze jou oppakken
Omdat je met mij praat
En je beseft eindelijk
Wie die terroristen zijn

Maar dan…
is het te laat…

Johnito  | 19/09  |  01:48 AM

@ JackP | 19/09 | 12:39 AM

Het moge duidelijk zijn dat ook het onderwijs in de universiteit op de schop kan.

Een aantal jaren geleden kwam er een boek uit met de titel?: “Things you don’t learn at Harvard”
Ik weet de titel niet precies meer, maar het kwam er wel op neer.

Veel essentiële zaken worden verzwegen. Vooral in de vakken economie en monetaire zaken wordt veel misleid en verzwegen.

 | 19/09  |  08:51 AM

Ik lees al een hele tijd geinteresseerd mee hier op Zapruder. Ik vraag me echter 1 ding af: Is er ook een beweging (of meerdere bewegingen) die echt iets proberen te doen tegen de hele NWO movement of blijft het bij ‘erover schrijven’ en door 99% van de maatschappij als ‘idioot’ gezien worden en blijven?

Ik maak me serieus zorgen maar vraag me af of er eigenlijk wel iets tegen te doen is?

TheMarco  | 19/09  |  09:11 AM

@ TheMarco | 19/09 | 09:11 AM

Veel meer dan de mensen bewust maken kunnen we niet doen. Dit is op zich het grote probleem voor de 9/11 beweging. De vraag: “wanneer komt het uit en worden de verantwoordelijken gestraft” ligt op ieders lippen.
Ik denk dat het pas beter wordt wanneer Amerika instort: economische crisis en/of revolutie / burgeroorlog. De sterke arm van de moneymasters, het Amerikaanse leger, valt dan weg.
Ik hoop over dit “eindspel” nog een wat langer stuk in te sturen in de komende weken.

 | 19/09  |  09:28 AM

@ _GB_

Daar was ik al bang voor. Het vervelende is echter dat de NWO beweging waarschijnlijk altijd genoeg middelen zal hebben om de ‘waarheid beweging’ als losgeslagen idioten af te schilderen waardoor niemand ze ooit echt serieus gaat nemen. Het is waanzinnig frustrerend want je hebt nu niet bepaald een universitaire graad nodig om in te kunnen zien wat er gaande is.... :(

TheMarco  | 19/09  |  09:39 AM

@TheMarco, ik heb slecht nieuws. Volgens onze Robin is het niet te stoppen. Zijn advies is: ‘pluk de dag’. Wij zullen echter heel erg hard ons best gaan doen iedereen bewust te maken.

/Patman  | 19/09  |  09:44 AM

Een nieuwe 9/11 film is uitgekomen. Goede opzet, duidelijk…
Het heeft haar (Sofia) veel geld gekost (aanmoediging om de DvD te kopen). IS ook online te kijken “911 mysteries”

http://video.google.com/videoplay?docid=-6708190071483512003&q=911+mysteries&hl=en-CA

TDE9  | 19/09  |  09:48 AM

De enige manier om hier iets tegen te doen is om zoveel mogelijk mensen over de streep te krijgen.
Zodat mensen eens gaan beseffen in wat voor wereld we leven.

Niemand in deze wereld hoeft namelijk honger te lijden of buiten de maatschappij te vallen.
Zowiezo moeten wij ons ernstig afvragen of dit wel de maatschappij (consumptie) is waarin we willen leven.

Ook moeten we de mensen (wij dus) weer op de baricades zien te krijgen. Waar is de animo gebleven om tegen iets te protesteren zoals in de jaren 70 en 80 gebruikelijk was?

 | 19/09  |  10:15 AM

“ik heb slecht nieuws. Volgens onze Robin is het niet te stoppen. Zijn advies is: ‘pluk de dag’. Wij zullen echter heel erg hard ons best gaan doen iedereen bewust te maken.”

Hoe bedoel je Patman?
.
Is de NWO niet meer te stoppen of de bewustwording over het bedrog van 911?
.
Als het de NWO is die niet meer te stoppen valt, hoe kijkt Robin aan tegen de mensen onder het NWO?
.
Is het NWO het eindpunt van de ontwikkeling van de maatschappelijke ordening?

 | 19/09  |  10:16 AM

@Drecul
.
Hear hear!
.
Absoluut mee eens.

 | 19/09  |  10:18 AM

@VII, de NWO.

/Patman  | 19/09  |  10:31 AM

_GB_ Probleem is wel dat dit geen domme jongetjes zijn. Tegen de tijd dat het “systeem” valt, al dan niet moedwillig, zijn er voldoende middelen geplaatst om de opstandige bevolking onder de duim te houden. De anti-terreurmaatregelen die op dit moment worden genomen, hebben niets met terreur te maken maar alles met “population controle”. Zie Patriot Act en Homeland Security. En de vage wetjes die in dit land worden aangenomen.
.
Een ander probleem is dat de zogenaamde “waarde” van geld diep in de psyche van de mens zit. Geld zullen ze nooit los laten. Eerder zal er “denial” optreden.
.
In het kader van dit stuk. Naar mijn mening is nu duidelijk wie de Rooms-Katholieke paus Ratzinger dient. De recentelijke uitspraken van de kerkvader kunnen volgens mij niet anders worden uitgelegd dan een doelbewuste provocatie met als doel verdere tweespalt tussen het westen en de Islam. Bijzonder slim, en bijzonder goed uitgevoerd. Nu de Fransen tussen de diplomatieke regels door eventueel verder geweld in het M-O niet meer uitsluiten, bekruipt me het onaangename gevoel dat we zeer binnenkort verder vuurwerk kunnen verwachten.

 | 19/09  |  10:37 AM

“Is het NWO het eindpunt van de ontwikkeling van de maatschappelijke ordening?”
Denkt dat het beetje afhangt van hoe je het eindpunt ziet. een eindpunt van iets is altijd het beginpunt van iets anders. Ben er de laatste tijd achter gekomen dat, hoe meer je in de geschiedenis duikt, hoe meer je ziet dat het de zoveelste keer is dat dit cirkeltje zich voltrekt.
Hoe ik het zie:
Als de huidige ontwikkelingen doorgaan, en denk dat Robin gelijk heeft dat het erg moeilijk te stoppen is, zal er een wereld ontstaan geleid (en gelijd) door de machtige groepen die nu sammenspannen. Het logische gevolg is dat daarna de pleuris onder die groepen uitbreekt (om macht). Tot er maar 1 groep over is. Binnen die groep breekt dan de pleuris uit (om macht). Tot er maar 1 persoon overblijft. Deze pleegt zelfmoord uit eenzaamheid, en dat is het einde van de die structuur. De lage klassen zullen dan terug vallen tot nivo bosjes negers, en vandaaruit begint het hele verhaal overnieuw.

 | 19/09  |  10:42 AM

Beste Robin de Ruiter complimenten voor je boek Ik vroeg me af wat je van deze site vind http://achtergeslotendeuren.punt.nl/ er staat hier zoveel over de NWO mischien ken je deze site al graag je mening.

 | 19/09  |  10:46 AM

Quote Donkerdoorn:
“De recentelijke uitspraken van de kerkvader kunnen volgens mij niet anders worden uitgelegd dan een doelbewuste provocatie met als doel verdere tweespalt tussen het westen en de Islam. Bijzonder slim, en bijzonder goed uitgevoerd”

Helemaal eens met jouw verhaal.
In het kader van die tweespalt tussen het Westen en Moslimwereld is ook de multiculturele samenleving te begrijpen.
Dit ons niet overkomen, het is ge-organiseerd door de NWO. Doel: de bevolking in het Westen opzetten tegen de Moslims. Let maar eens op hoeveel mensen die moeite hebben met de multikul, het optreden van de Amerikanen in het Midden-Oosten eigenlijk wel goed vinden.
Ook de cartoonrel vanuit Denemarken was een ge-organiseerde provocatie. De redacteur van de Jylland Posten had directe contacten met de neocons in Washington.

 | 19/09  |  10:55 AM

Ik denk ook de New World Order niet te stoppen is. Te vertragen misschien, maar te stoppen? Het enige dat misschien kan werken is een Civil War II in de USA. Als het nog nadenkende deel van Amerika eenmaal in beweging komt, dan zijn de rapen gaar. Maar of het voldoende is…

 | 19/09  |  11:08 AM

@ Donkerdoorn.
Ook de schietpartijen in scholen in de VS (Columbine) zijn een poging tot “population control” De NWO wil het wapenbezit onder de Amerikaanse bevolking afschaffen, dit om duidelijke redenen: een woedende bevolking die gewapend is is moeilijker te controleren.De schietpartijen waren bedoeld als steuntje in de rug voor de regering om wetgeving tegen wapenbezit er door te krijgen.

Dat Micheal Moore een film over Columbine gemaakt heeft doet mij denken dat hij een instrument van de NWO is.

 | 19/09  |  11:15 AM

Leon34 | 19/09 | 11:08 AM

Ja, Civil War II is onze enige hoop.Zie mijn post hierboven over Columbine!

 | 19/09  |  11:16 AM

@_GB_: welk mechanisme zit er dan achter die schietpartijen? Hoe krijgt de NWO die jongeren zo ver? Ik vind dit gedeelte van je betoog namelijk wat ver gaan.

/Patman  | 19/09  |  11:32 AM

@Patman | 19/09 | 11:32 AM

Er zit aan die schietpartijen een luchtje net als bij 9/11, 7/7, etc.
Er is op het net genoeg te vinden, als ik het tegenkom zal ik het hier plaatsen.

 | 19/09  |  11:43 AM

Over Columbine gesproken: het valt mij wel op dat veel van die triggerhappy kids gewelddadige games spelen. En het “toeval” wil dat het Amerikaanse leger voor hun verse kanonnenvlees in spe het gratis spel “America’s Army” op de markt heeft gebracht.

 | 19/09  |  11:45 AM

@allen
Lees “Cloud Atlas” van David Mitchell eens. Zoiets zal het wel worden.

 | 19/09  |  12:03 PM

Over Columbine:
http://www.guncontrolkills.com/?p=98

Ik kom nog met meer. De bovenstaande link is weliswaar van de wapenlobby, echter ze zien een patroon.

 | 19/09  |  12:11 PM

Hebben jullie dit al gehoord! Bush schijnt zich versproken te hebben over gebruik van explosieven.
http://www.911blogger.com/node/2933

Maar misschien iets te veel wishfull thinking. Wat te denken van dit artikel? Gaat Bush ‘opgeofferd’ worden? Lijkt mij voor de NWO wel een logische strategie.

 | 19/09  |  12:29 PM

@ shaumbra62 | 19/09 | 12:29 PM

Ja, Bush gaat ge-offerd worden.
Michael Moore heeft al wat voorwerk gedaan met zijn Fahrenheit 9/11.

De banksters ontspringen zo de dans.

 | 19/09  |  12:35 PM

Zeker gaat bush geofferd worden. Dat hebben ze van af het begin af aan al in de planning gehad. Hij was is de hoogste patsie. Waarschijnlijk zal de nieuwe president onmiddelijk een oproep doen om alle strijd, en verscheuring van de bevolking achter zich te laten. Het moet weer 1 land achter de vlag (illusie) worden. Waarschijnlijk zal een deel hier ook weer in trappen. Want hun geliefde Democraten komen weer aan de macht.
.
Michael Moore heeft al wat voorwerk gedaan met zijn Fahrenheit 9/11.
Wat? Michael “evade the real issues” Moore? Fahrenheit 9/11 was de eerste verdedigings laag tegen de waarheid van 9/11.

 | 19/09  |  12:56 PM

Ik ben het niet eens met jullie conclusie over Fahrenheit 9/11.

/Patman  | 19/09  |  01:07 PM

Dat was ook wat Robin ons vertelde in ons interview EN dat was ook wat von Bülow ons vertelde in ons interview. De nieuwe regering is dat als het ware vrijgesproken van deze daden en de NWO kan weer doorgaan.

/Patman  | 19/09  |  01:08 PM

Welke conclusie ben je het niet mee eens patman die van GB of die van mij?

 | 19/09  |  01:17 PM

@profeet: van jou en _GB_, zelfde strekking.

/Patman  | 19/09  |  01:25 PM

@ Patman | 19/09 | 01:08 PM

Ik sluit niet uit dat men met een Bush-offer de zaak weer op de rails denkt te kunnen krijgen.
Echter er zijn een aantal zaken die hiermee niet opgelost zijn.
1. De connectie 9/11 met oorlogen in het Midden-Oosten. Inside job betekent: foute oorlog gevoerd.
2. Wanneer het volk oorlogsmoe is en de Amerikaanse economie de oorlogen niet meer kan trekken, zijn de banksters hun sterke arm kwijt.
3. Met name China, maar ook Rusland zullen sterker naar voren komen en de petro-dollar zal afgeschaft worden. Is dan niet meer af te dwingen. De dollar zal als een kaartenhuis in elkaar zakken en het is te bezien hoe de verbijsterde bevolking van Amerika zich opstelt.
4. Of de Amerikanen na dit debacle nog zo achter Washington staan en “business as usual” waag ik te betwijfelen.

 | 19/09  |  01:28 PM

@patman
Misschien verwoorde ik het niet goed?
Maar jij vindt dus niet dat Fahrenheit 9/11, als afleiding dient, en dat mister Moore oprecht misstanden aan de kaak wou stellen met die film?

@GB & patman
“4. Of de Amerikanen na dit debacle nog zo achter Washington staan en “business as usual” waag ik te betwijfelen. “
.
Denk dat Amerikaanen tegen die tijd geen keus meer hebben. Of slavernij of burgeroorlog tegen de eigen regering. 3 kwart zal voor slavernij kiezen denk ik.

 | 19/09  |  01:47 PM

Mag ik iets over je punten vragen GB?
1. Eerder komt er een nieuwe (al dan niet democraten) regering die (zogenaamd) geen blaam treft. Of er alsnog een onderzoek naar 9/11 komt staat daar dus een beetje los van. De beweging moet erop blijven hameren dat zo’n onderzoek er komt.
2. Welke sterke arm zouden de (internationale!) Banksters kwijtraken? Zelfs van zo’n crisis weten ze te profiteren. (zie de docu money masters).
3. Olie-dollar is in het belang van de regering, niet van de Banksters. Hen is het om het even in welke valuta ze kunnen lenen/financieren. De verbijsterde bevolking staat daar nog eens helemaal los van.
4. Wat wij op dit blog “business as usual” noemen is niet iets dat algemeen bekent is. In de docu “from freedom to fascism” noemt Ruppert het een pokerspel/crapgame waar de partijen (dems en reps) aan een tafel zitten, dan wint de ene eens, dan de andere. Net als in een slechte maffia film wordt ook wel eens de persoon aan de overkant van de tafel afgeschoten, maar het spelletje zelf, daar moet/mag/kan je niet aankomen…

TDE9  | 19/09  |  01:55 PM

Profeet | 19/09 | 01:47 PM
“Denk dat Amerikaanen tegen die tijd geen keus meer hebben. Of slavernij of burgeroorlog tegen de eigen regering. 3 kwart zal voor slavernij kiezen denk ik”
Op die 1 kwart hoop ik. Maar eens kijken wat er nou echt waar is van die Amerikaanse “can do"-mentaliteit.
Ik hou het op een staat van beleg en een kopie van de de toestanden na de communistische revolutie in Rusland; alle dissidenten worden geëlimineerd.

 | 19/09  |  02:27 PM

Ik denk dat het niet of/of wordt maar en/en.
Dus eerst (helaas)een NWO zoals voorspeld en tegelijkertijd een groeiende groep ‘burgers’ die ‘het niet meer pikken’ en de ‘waarheid’ boven willen hebben. Dit proces kan eenvoudigweg niet meer gestopt worden. De NWO zal(kan)een overgangsfase worden naar een tijdperk waar uiteindelijk de verantwoording naar elkaar en de aarde door de bevolking genomen gaat worden. Dat lijkt lang te gaan duren maar alles gaat nu in een stroomversnelling. (bel me na 2012 nog eens terug.......)

 | 19/09  |  02:42 PM

@ TDE9 | 19/09 | 01:55 PM

1 en 4. De democraten zijn zijn net zo schuldig aan de ellende als de republikeinen. Het zijn beide marionetten van de banksters. De banksters winnen de “verkiezingen” altijd.

Sterke arm: Is Amerikaanse leger. De Banksters zijn in 1945 overgestapt van Engeland naar Amerika. Het is de vraag welk groot land (afgedwongen EU???) ze nu in gedachten hebben om voor hen de kooltjes uit het vuur te halen.
Ik weet dat ze China “gepolst” hebben. Lijkt niet goed afgelopen te zijn, vandaar dat ze met de oorlogen in het Midden-Oosten China (olie) in de tang willen houden.

De banksters drukken het geld (twee cent per biljet, ook die van 100 dollar), de olie dient als dekking. Geen controle over de olie en de valuta waarin er voor betaald wordt betekent: weg dollar. De Amerikanen maken dan wat mee zoals de Argentijnen een aantal jaren terug. Verbijstering en woede.

 | 19/09  |  02:45 PM

van nu.nl:
?????????????????????????????????????????????
Iraanse president lanceert plan om hele wereld te besturen

Uitgegeven: 19 september 2006 12:35
Laatst gewijzigd: 19 september 2006 13:34

TEHERAN - De Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad heeft een plan voor het besturen van de wereld. Ahmadinejad zei dat dinsdag na aankomst in New York. Hij houdt dinsdagavond in New York een toespraak voor de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties.

Ahmadinejad zei dat Iran een “efficiënt systeem heeft voor het besturen van de wereld. Met het plan hoopt Iran oplossingen aan te dragen voor “de problemen in Irak, Libanon, Afghanistan en Afrika”.

De islamitische republiek wil over de voorstellen met andere landen discussiëren. Het is onduidelijk of de Iraanse president in zijn toespraak voor de Algemene Vergadering van de VN over zijn plan zal uitweiden.

 | 19/09  |  02:52 PM

“Former CIA Analyst Ray McGovern announced at the session the electrifying news that secret orders had gone out for a Naval battle group to set sail immediately for the Persian Gulf, with a planned ETA off the coast of Iran of Oct. 21--less than three weeks before Election Day.”

http://baltimorechronicle.com/2006/091806LINDORFF.shtml

 | 19/09  |  03:54 PM

Zo secret zijn die orders dus niet meer. Volgens mij lekt dit gewoon met opzet uit.

 | 19/09  |  04:44 PM

Ik moet Patman toch even bijvallen inzake Fahrenheit 911. Natuurlijk is het zo dat Moore de “real issues” heeft ontweken. Maar gewone simpele jongens zoals ik zouden nooit, of veel later, zijn gaan nadenken over 911, en in aanraking zijn gekomen met de info van bijvoorbeeld Alex Jones zònder die film.

Ik zie de film, ongeacht eventuele onzuivere motieven van Moore, dan ook als breekijzer naar een breed publiek. Je zou kunnen zeggen dat óók zogenoemde “gatekeepers” als Michael Moore hun nut kunnen hebben voor het verzet tegen de NWO.

Johnito  | 19/09  |  04:52 PM

@ shaumbra62
“Iraanse president lanceert plan om hele wereld te besturen” ... HUUUU! Dat is inderdaad een gevalletje vraagteken tot de macht 62! WTF!??? Was ‘ie lam of zo, toen ze hem interviewden? Of het is briljant: een “efficiënt systeem” is de controle over de oliebronnen in de wereld. Waarmee Ahmadinejad licht werpt op de geo-politiek van vandaag. 
.
Hoedanook. Ik denk ook dat Bush jr. langzaam ‘afgebouwd’ wordt en er een zwaai naar ‘links’ wordt gemaakt. Hilary Cinton staat al klaar. Heeft een van jullie wel eens Trance-formation of America gelezen? Daar komt Hilary ook in voor ... -gruwel- ... er wordt duidelijk dat ze net zo diep in de NWO zit als Bush.
.
Zapruder, gaan jullie ook aandacht besteden aan het MK-Ultra project?

 | 19/09  |  04:54 PM

@ Johnito | 19/09 | 04:52 PM

Het gekke is dat ik het eigenlijk wel met jouw en Patman’s redenering eens ben.
Ik heb onlangs Fahrenheit voor het eerst gezien en vond toen dat het een aansprekende film was en mensen aan het denken zou zetten.
Maarrrrr....... als die denkende mensen dan mede door deze film, op het moment suprème, aan de werkelijke machthebbers voorbij gaan is er niets opgelost.
Als er straks Democraten aan de macht komen, en die kans is zeer groot, zijn we geen stap verder.
Ik verwacht van Hillary Clinton absoluut niets. Ze is tenslotte al in Israël geweest om haar geloofsbrieven aan Sharon aan te bieden.

 | 19/09  |  05:34 PM

Fahrenheit is een veel betere film om mensen te overtuigen dan Loose Change ofzo. De onderbouwing is veel beter. Geen torens die instorten, geen boeings die ontbreken. Ik mijn omgeving soeg Fahrenheit 9/11 in als een bom en vonden de mensen Loose Change ongelovelijk.

/Patman  | 19/09  |  05:46 PM

Dat ben ik wel met je eens GB.Maar waarschijnlijk is het momenteel in het grootste deel van de wereld vrijwel onmogelijk om onbesmette politieke leiders in het machtscentrum te stemmen. Moord, verkiezingsfraude, ik noem maar een dwarsstraat. Dat houdt in dat de bewustwording, en daarmee de groei naar een NWO-vrije wereld, in mijn ogen niet zozeer alleen gefocust moet zijn op de politieke weg (PvdW, maar ook interne druk binnen bestaande partijen)maar vooral op het uitschakelen van de mechanismen waardoor politici gecorrumpeerd raken.  (lobbyisme, chantage en dergelijke). Daarnaast is het belangrijk om, zodra er weer eens een film a la Fahrenheit op tv is, de kijkers actief te benaderen met follow-up informatie. En dan niet meteen met Illuminati-termen gaan gooien,(en godbetert ook niet met fake-maanlandingen wat mij betreft) want daarmee jagen we mensen weg.

Belangrijk vind ik zelf trouwens dat er geen enkele economische belangenverstrengeling zou mogen zijn tussen politiek en multinationaal bedrijfsleven, en dat duidelijk moet zijn welke partijen en politici wel en niet met zulk soort belangen te maken hebben. Zowel Democraten als Republikeinen in de VS hebben daar mee te maken, evenals de meeste Nederlandse partijen.

En het allerbelangrijkste vind ik dat mensen bewust gemaakt moeten worden van het feit dat de angstmaatschappij hun/onze gevangenis aan het worden is. Met een reden. Het enige wat daar tegen helpt is: niet bang zijn.

Johnito  | 19/09  |  05:56 PM

@Patman: eerlijk gezegd vind ik Loose Change en Fahrenheit 911 beiden niet sterk onderbouwd, maar vooral uitblinken in suggestiviteit.Maar dat is niet erg in mijn ogen, zodra er, zoals ik hiervoor als schreef, maar een follow-up is. Zoals de informatie die Zapruder geeft.

Johnito  | 19/09  |  06:11 PM

Nog even ter aanvulling (sorry voor het spammen):
Die follow-up, zoals geleverd door Alex Jones, Zapruder en veel lezers hier, is dus juist het tegengif voor de werking als “verdedigingslaag” (Profeet), van films als Fahrenheit, tegen dat wat wij de waarheid noemen.

Ter aanvulling op het “pluk-de-dag-advies” van Robin de Ruiter zou ik dan nog willen zeggen dat JUIST de ultieme verzetsdaad is tegen de NWO, mits men zich bewust is van de illusionaire wereld die zij proberen te kweken. Pas dan heeft de NWO geen grip meer op de mensen. En verliest zij alsnog. Die uitspraak is overigens een gevolg van mijn jarenlang zorgvuldig gecultiveerde naieve houding, DE brandstof voor mijn idealisme, zonder welke ik niet zou kunnen volhouden wat ik zelf doe.Waarmee ik wil aangeven dat denken dat de NWO niet is te stoppen, een self-fulfilling prophecy is. Stel je voor dat je een belangrijke wedstrijd moet voetballen en er bij voorbaat vanuit gaat dat de tegenstander onverslaanbaar is...Tien tegen één dat je verliest. Met 10-1 of zo. Overigens (Leon34): naar mijn mening is het aannemelijker dat de NWO een voorstander is van particulier wapenbezit. Reken maar dat ze zaten te gniffelen, tijdens LA 92. Al die armoedige zwarten die elkaar afschoten…

Johnito  | 19/09  |  06:47 PM

@Johnito|05:56PM Die belangenverstrengeling ontstaat helaas al gauw tussen regering/politiek en bedrijfsleven omdat grote bedrijven bijvoorbeeld voor vele arbeidsplaatsen zorgen of voor bepaalde schaarse goederen. Deze bedrijven kunnen dus altijd druk uitoefenen. De schaalvergroting (multinationals / globalisering) zal dat alleen nog maar versterken. Niet voor niets roepen veel zieners/filosofen dan ook op tot meer lokale voorzieningen en dus juist voor schaalverkleining.

Verder nog een vraag. Op de website van De Nederlandse bank staat dat naast de DNB ook de centrale banken van Engeland en Frankrijk na WO-II zijn genationaliseerd ( http://www.dnb.nl/dnb/pagina.jsp?pid=tcm:12-40097-64 ) Dit is in tegenspraak met de docu “the money masters”, kan iemand die daar iets meer over weet iets meer over vertellen?

TDE9  | 19/09  |  07:42 PM

@TDE9 | 19/09 | 07:42 PM

Zou kunnen. Bij the Bank of England heb ik mijn twijfels. Uiteindelijk gaat het er natuurlijk om wie er aan de touwtjes trekt.
De directeur van DNB, Wellink, bezoekt ook de Bilderberg-bijeenkomsten.

 | 19/09  |  07:55 PM

@TDE9: correct. Ik hecht dan ook groot belang aan de andersglobalisten-beweging, met name degenen die “Think global, act local” als principe voeren.

Johnito  | 19/09  |  08:05 PM

@patman
“Fahrenheit is een veel betere film om mensen te overtuigen dan Loose Change ofzo”
Daar heb je wel een goed punt smile
Ik hou persoonlijk van mensen die het gewoon brengen zoals het is. Maar misschien is dat wat naïef in dit soort zaken
.
“Die follow-up, zoals geleverd door Alex Jones, Zapruder en veel lezers hier, is dus juist het tegengif voor de werking als “verdedigingslaag” (Profeet), van films als Fahrenheit, tegen dat wat wij de waarheid noemen.”
Absoluut, het is waarschijnlijk ook wel een noodzakelijk kwaad. Ik vind alleen dat er soms toch sprake is van deceptie. Die toch voor een deel verantwoordelijk is voor het feit dat men niet verder kijkt. Wat dat betreft vind ik de beste eye opener “ Power of Nightmares”. Die zeggen ook niet voor 100% waar het op staat, maar laat ook weinig aan de verbeelding over, bij mij althans smile
.
“Waarmee ik wil aangeven dat denken dat de NWO niet is te stoppen, een self-fulfilling prophecy is”
Inderdaad! ik betrapte mezelf er ook op dat ik zei dat het bijna niet te stoppen was. Het is soms moeilijk om positief te blijven, als je naar de berg kijkt waar je tegen op moet, en dan ligt een self-fulfilling prophecy wel om de hoek.
Misschien is pluk de dag inderdaad wel het beste wapen.smile

 | 19/09  |  08:52 PM

het tweede en derde deel van mijn vorige post, was voor iedereen, vergat dat te melden.

 | 19/09  |  08:56 PM

Beste vrienden,

Hierbij een korte reactie op enkele hier genoemde onderwerpen.

ACHTER GESLOTEN DEUREN
Ik ken deze website en ook zijn beheerder. Dit is één van de betere websites op het internet.

NIET TE STOPPEN
Volgens mij is de Nieuwe Wereldorde niet meer te stoppen. Dit had nog wel gekund in de vijftiger jaren. Nu is het te laat. Alleen een wonder kan ons nog helpen. Dat wil niet zeggen dat wij de moed moeten opgeven. Wij moeten doorgaan met het bekend maken van deze komende werelddictatuur. Misschien komt er hulp vanuit een onbekende hoek.

GEORGE W. BUSH:
Ik citeer nog even uit mijn lezing. Wie meent dat de strijd van Bush tegen het terrorisme, een strijd die steeds vaker ontspoort, een domme inschattingsfout van de Texaan geweest is, zal zien dat alles van te voren gepland is. Ook de door Bush onlangs toegegeven leugens spelen daar een belangrijke rol. Hij wordt zogenaamd opgeofferd door onze elite. Dat een Rockefeller openlijk toegeeft dat Bush een grote fout heeft gemaakt door Irak aan te vallen spreekt boekdelen. De basis is gelegd, de schuld ligt bij Bush, maar de volgende regering - waarschijnlijk onder Hilary Clinton of Arnold Schwarzenegger – treft geen blaam. De volgende regering zal de installatie van de Nieuwe Wereldorde ongehinderd voortzetten.

STAATSBANKEN
“Zolang als ik de controle heb over de betalingsmiddelen van een land, maakt het mij niets uit wie de wetten uitvaardigt”, zou Mayer Amschel Rothschild (1743-1812) ooit gezegd hebben. Het is een bewezen feit dat de Rothschilds al sinds de jaren zestig van de 19e eeuw hun vermogen - pro forma - zo veel mogelijk verdeelden onder vele andere personen en instellingen. Enerzijds om de werkelijke grootte van dat vermogen te verbergen en anderzijds om de politieke manipulaties voor de buitenwereld te verhullen. Ze gebruikten hiervoor bedrijven, zakenlieden, bankdirecteuren en andere persoonlijkheden als tussenpersoon. Natuurlijk werden daar strikte voorwaarden aan gesteld: de personen moesten bijvoorbeeld lid zijn van de vrijmetselarij voordat ze met het kapitaal van de Rothschild mochten opereren.
Sinds 1900 en waarschijnlijk al veel eerder, bepalen de Rothschilds waar en wanneer er in Europa of elders in de wereld zich een uitzonderlijke conjuncturele ontwikkeling voordoet. De exclusieve controle over de geldstromen in de wereld door de Rothschilds is een van best bewaarde en minst doorzichtige geheimen van de moderne en actuele wereldgeschiedenis .

Tot op de dag van vandaag zijn bijna alle centrale banken in ieder land in privé-eigendom. Zonder uitzondering zijn ze dienaars van de Rothschilds! De oudste centrale bank ter wereld is de Bank of England. Deze bank werd zonder enige wet in het leven geroepen en bestaat nog steeds uit privékapitaal en wordt op geen enkele wijze door de staat bestuurd of gecontroleerd. Het bekende Britse parlementslid P.C. Loftus beklaagde zich: “Iedere privépersoon kan in Somerset House (parlement) spreken en in het handelsregister inzage krijgen in wat voor bedrijf of instelling dan ook ..., maar niemand krijgt inzage in de lijst van aandeelhouders van de Bank of England. Sterker nog, ieder parlementslid kan over elk onderwerp vragen indienen bij het Britse lagerhuis, maar niemand kan vragen indienen over de aandeelhouders van de Bank of England.”
De Bank of England bevindt zich in de oude Londense binnenstad op een klein stukje grond van niet meer dan twee vierkante kilometer. Hier vinden we de machtigste financiële en economische instituten van Engeland: rijke banken waaronder de door de Rothschilds bestuurde Bank of England, Lloyd’s of London, de Londense aandelenbeurs en kantoren van vrijwel alle machtige internationale handelsbedrijven ter wereld. En om de hoek ligt Fleet Street, het hart van de Britse journalistiek.
De City, die vaak wordt gekenschetst als de rijkste paar vierkante kilometer ter wereld, is geen eigendom van Engeland… ook niet van het Britse koningshuis, noch van de door het parlement gekozen regering. Het is, net als het Vaticaan in Rome, een aparte onafhankelijke staat. De City wordt bestuurd door een zekere ‘lord mayor’ voor een termijn van een jaar. De verhouding van deze ‘mayor’ van de City met de monarchen van het Britse koningshuis is mysterieus en veelzeggend. Als de koningin van Engeland een bezoek aflegt aan de City dan wordt ze ontvangen door de ‘mayor’ bij de Temple Bar, de symbolische poort van de City. Ze buigt om vervolgens te verzoeken om toegang tot zijn ‘onafhankelijke staat’. De ‘mayor’ willigt dit verzoek in door de koningin het zwaard van de staat te presenteren. Tijdens dergelijke staatsbezoeken baart de ‘mayor’ veel opzien door zijn robe en ketting en door zijn gevolg dat gekleed gaat in middeleeuwse kostuums . De ‘mayor’ is koning. De koningin is zijn onderdaan!
Van de premier, een druk bezet politicus, wordt niet verwacht dat hij de geheimen van de financiën kent en van de minister van Financiën wordt niets anders verwacht dan dat hij zijn begroting begrijpt. Beiden worden door diverse ambtenaren van de schatkist van raad voorzien en deze ambtenaren staan weer in dienst van de City. Zij zijn vandaag de dag niets meer dan loopjongens. De City geeft de orders aan de ambtenaren van de schatkist en die zullen het op hun beurt de premier laten weten. En wee degene die daar niet naar luistert.
De kleine kliek die de City regeert, dicteert ook het Britse parlement. Zij zegt het parlement wat er waar gebeuren moet. Theoretisch wordt Engeland geregeerd door de premier en een kleine groep adviseurs. Deze schijn wordt met veel moeite opgehouden om bij iedereen de indruk te wekken dat zij bepalen wat er gebeurt. In werkelijkheid zijn het gewoon marionetten aan de draden van de schatrijke Illuminati die achter de schermen het spel bepalen.
Tegenwoordig treffen de nazaten van de Rothschilds zich twee maal per dag in de City om de wereld de goudprijs te dicteren. Ze nemen ook de beslissingen aangaande het Federal Reserve System, de ‘schatkist’ van de Verenigde Staten. Heinrich Heine, onze grote filosoof en dichter, zei ooit: “Geld is de god van deze tijd en Rothschild is zijn profeet.”
De deelname van de Rothschild-dynastie aan met elkaar concurrerende groepen van ondernemingen brengen zelfs ervaren experts op een dwaal-spoor. Zo beschrijft Henry Coston uitvoerig de losgebarsten strijd tussen het Amerikaanse Standard Oil van de familie Rockefeller en het Britse Royal Dutch-Shell om het marktleiderschap in het Frankrijk van de jaren twintig . De strijd duurde tot ver in de jaren vijftig . Hij ziet daarbij iets wezenlijks over het hoofd: beide oliegiganten waren van Rothschild! Coston begrijpt daarom niet dat dit schijngevecht alleen maar één doel diende: de zogenaamd ‘moordende’ concurrentie bracht enorme winsten op en versluierde de werkelijke macht achter de schermen .

FEDERAL RESERVE
Sinds het begin van de twintigste eeuw proberen de Illuminati hun macht ook op het gebied van de wereldfinanciën te doen gelden. Als instrument in dienst van dat doel werd in 1913 door overwegend bankiers de Federal Reserve Bank opgericht. Deze bank heeft het monopolie over de uitgaven van de dollar als wereldvaluta en het vastleggen van de rentekoers, en beschikt over nog veel meer monopolies. De meeste mensen denken dat de Federal Reserve Bank een Amerikaans staatsbedrijf is. Zoals we zullen zien, is dat net zo onjuist als de overtuiging dat de Bank of England aan de Engelse Kroon of aan heel Engeland behoort.
Hoe werkt de Federal Reserve Bank? Veronderstel dat de regering van de Verenigde Staten voor haar uitgaven een paar miljard dollar nodig heeft en dat het geld niet uit de belastinginkomsten gehaald kan worden. Op zo’n moment wendt zij zich tot de Federal Reserve Board. Het directorium staat een lening toe op basis van rente. Daarop deelt het Congres aan het ministerie van Financiën mee, dat de betreffende dollar-miljarden als waardepapieren van de VS gedrukt kunnen worden. Die worden daarop overhandigd aan de bankiers van de Federal Reserve Bank. Deze betaalt alleen de uitgiftekosten van de waardecoupons, die overigens niet meer bedragen dan een slordige vijfhonderd dollar voor inkt en papier! Vervolgens worden de dollar-miljarden overgemaakt naar de regering, die daarmee haar uitgaven kan betalen. Wat zijn de gevolgen van deze ongelooflijke transactie? De regering heeft simpelweg het volk opgezadeld met een schuld aan de Federal Reserve Bank van miljarden dollars, nog afgezien van de rente en de rente op rente die ook door het gewone volk opgehoest dient te worden. Vanaf 1913 tot op heden staat het Amerikaanse volk voor meer dan zeshonderd biljoen dollar in de schuld. Maandelijks dient al bijna twee biljoen dollar rente betaald te worden. Het schuldbedrag is hoger dan de rijkdommen van alle landen ter wereld bij elkaar. Het Amerikaanse volk is niet in staat zelfs maar de rente te betalen! Het is dan ook waanzin dat een regering een privébank, die door niemand gecontroleerd wordt, zoveel macht geeft. Een macht waarmee geld uit het niets geschapen kan worden! (Bijlage 1: Interview met Ron Supinski van de Federal Reserve Bank).
Het politieke en financiële netwerk van de Federal Reserve Bank heeft een wereldwijd financieel systeem geschapen, waarin alle privébanken en centrale banken samenwerken. Deze hebben zich ten doel gesteld, alle economieën van de afzonderlijke landen van deze wereld te controleren. Hoofddoel is echter de regeringen zo diep in de staatsschulden te laten steken, dat hen geen andere keus blijft, zich bij hun bevelen neer te leggen. Vrijwel geen regering ter wereld doorziet deze tactiek ten volle. Ze laten zich gemakkelijk als schapen naar de slachtbank leiden. Velen denken dat de Verenigde Staten rijk zijn. De waarheid is echter dat de VS meer schulden hebben dan alle landen uit de Derde Wereld bij elkaar! Datzelfde geldt voor vrijwel alle ‘rijke’, geïndustrialiseerde landen ter wereld. De Illuminati spelen de muziek, en de door de kiezers gekozen politici dansen op de maat mee. De met torenhoge schulden beladen regeringen blijft vaak geen andere uitweg over, dan politieke ‘zelfmoord’, wanneer ze niet ingaan op de voorwaarden die de machtige wereldfinanciers stellen, en niet datgene doen wat de Illuminati van hen verlangen.

Robin de Ruiter  | 19/09  |  09:02 PM

INTERVIEW MET IEMAND VAN DE FEDERAL RESERVE

Hieronder volgt de weergave van een gesprek met Ron Supinski van de afdeling Voorlichting van de Federal Reserve Bank.

VRAAG - Mr. Supinski, bezit dit land het Federal Reserve-systeem?
R.S. - Wij zijn een bureau van de overheid.

VRAAG - Dat is niet mijn vraag. Is het eigendom van dit land?
R.S. - Het is een bureau van de overheid dat door het Congres is gecreëerd.

VRAAG - Is de Federal Reserve een corporation?
R.S. - Ja.

VRAAG - Bezit onze regering enkele aandelen van de Federal Reserve?
R.S. - Nee, het is eigendom van de banken die er lid van zijn.

VRAAG - Zijn de banken die er lid van zijn particuliere bedrijven?
R.S. - Ja.

VRAAG - Zijn de bankbiljetten van de Federal Reserve door iets gewaarborgd?
R.S. - Ja, door de activa van de Federal Reserve, maar voornamelijk door de mogelijkheid die het Congres heeft om belastingen te heffen.

VRAAG - Zei u dat de mogelijkheid om belastingen te heffen de biljetten van de Federal Reserve waarborgt?
R.S. - Ja.

VRAAG - Wat zijn de totale activa van de Federal Reserve?
R.S. - De San Francisco Bank bezit zesendertig miljard dollar aan activa.

VRAAG - Waar bestaan die activa uit?
R.S. - Goud, de Federal Reserve Bank zelf, en fondsen van de overheid.

VRAAG - Wat is de waarde van al het goud dat de Federal Reserve in haar boekhouding vermeld, en tegen welke koers?
R.S. - Ik heb die gegevens niet, maar de ‘San Francisco Bank bezit voor 1,6 miljard dollar aan goud.

VRAAG - Bedoelt u te zeggen dat de Federal Reserve Bank van San Francisco 1,6 miljard dollar aan goud bezit, de bank zelf, en dat het saldo van de activa bestaat uit fondsen van de overheid?
R.S. - Ja.

VRAAG - Waar verkrijgt de Federal Reserve bankbiljetten?
R.S. - Ze worden goedgekeurd door het ministerie van Financiën.

VRAAG - Hoeveel betaalt de Federal Reserve voor een 10-dollar-Federal-Reserve-bankbiljet?
R.S. - Vijftig tot zeventig cent.

VRAAG - Hoeveel betaalt ze voor een Federal Reserve-bankbiljet van honderd dollar?
R.S. - Dezelfde vijftig tot zeventig cent.

VRAAG - Slechts vijftig tot zeventig cent betalen voor een bankbiljet van honderd dollar geeft een geweldige winst, niet?
R.S. - Ja.

VRAAG - Volgens het Amerikaanse ministerie van Financiën betaalt de Federal Reserve gebruikelijk 20,60 dollar per oplage bankbiljetten met een nominale waarde van duizend dollar, oftewel iets meer dan twee cent voor een bankbiljet van honderd dollar, is dat juist?
R.S. - Dat is waarschijnlijk aardig in de buurt.

VRAAG - Is het niet zo dat de Federal Reserve, de Federal Reserve-bankbiljetten - die slechts ongeveer twee cent per stuk kosten - gebruikt om obligaties van de Amerikaanse overheid te kopen?
R.S. - Ja, maar daar is meer mee gemoeid.

VRAAG - Uiteindelijk is dat toch waar het op neerkomt?
R.S. - Ja, in wezen heeft u het juist.

VRAAG - Hoeveel Federal Reserve-bankbiljetten zijn er in omloop?
R.S. - 263 miljard dollar, en we kunnen slechts van een klein percentage zeker zijn.

VRAAG - Waar is de rest?
R.S. - In sommige matrassen, begraven in de achtertuin, of het is illegaal geld voor de handel in drugs.

VRAAG - Aangezien schulden betaald worden met Federal Reserve-bankbiljetten, hoe kan de vier biljoen dollar aan nationale schuld worden afgelost met de in totaal in omloop zijnde Federal Reserve-bankbiljetten?
R.S. - Ik zou het niet weten.

VRAAG - Stel dat de federale overheid alle bankbiljetten die in omloop zijn en uitgegeven zijn door de Federal Reserve bijeen zou brengen, zou het dan rekenkundig mogelijk zijn om de schuld van vier biljoen dollar af te lossen?
R.S. - Nee.

VRAAG - Heb ik het juist als ik zeg dat voor elke dollar die gestort wordt bij een aangesloten bank, er acht dollar kan worden uitgeleend dankzij het zogenaamde Fractionele Reservebeleid? 
R.S. - Ongeveer zeven dollar.

VRAAG - Verbeter me als ik het fout heb, maar, zeven dollar aan extra Federal Reserve bankbiljetten werden nimmer in omloop gebracht maar werden zogezegd gemaakt ‘van lucht’ door middel van leningen, terwijl zelfs de nominale waarde van twee cent per bankbiljet niet werd betaald. Met andere woorden, de Federal Reserve-bankbiljetten werden nooit gedrukt, maar werden in werkelijkheid gecreëerd door een vermelding in de boekhouding en een lening met rente. Is dat juist?
R.S. - Ja.

VRAAG - Is dat de reden dat er maar 263 miljard dollar-Federal-Reserve-bankbiljetten in omloop zijn?
R.S. - Dat is een deel van de reden.

VRAAG - Begrijp ik het goed dat toen de Federal Reserve-wet is aangenomen in 1913, men dankzij die wet het recht om geld te drukken en uit te geven, en de waarde ervan te reguleren, overdroeg van het Congres naar een particulier bedrijf? En thans leent dit land het geld dat van eigen herkomst zou moeten zijn dit van de Federal Reserve (een particulier bedrijf) tegen rente. Klopt het dat met het huidige geldsysteem van dit land de schuld nooit zal kunnen worden afbetaald?
R.S. - In feite, ja.

VRAAG - Dit stinkt behoorlijk, vindt u niet?
R.S. - Sorry, maar daar kan ik geen antwoord op geven, ik werk hier.

VRAAG - Is er ooit een onafhankelijk accountantsonderzoek geweest bij de Federal Reserve?
R.S. - De boekhouding staat onder toezicht.

VRAAG - Waarom is er de resolutie 1486, die een compleet onderzoek eist van de Federal Reserve door de GAO, en waarom verzet de Federal Reserve zich ertegen?
R