Dictator in ruste

/Patman | | 20/10 | 12:17 AM | Tell a Friend

http://www.globalresearch.ca/index.php?context=viewArticle&code=20061017&articleId=3519
“Anthrax Vaccine For Soldiers Serving In Iraq, Afghanistan And South Korea”

 | 20/10  |  01:51 AM

Dezelfde gedachtengang als in dit artikel (de Bush-junta houd rekening met eventuele tegenslag) werd ook in de Military Comissions Act duidelijk. De Military Commissions Act pleit de Bush junta niet alleen vrij voor toekomstige misdrijven tegen de mensheid (mishandeling enzovoorts), maar een bijzonder stukje clausule sluit hen ook uit voor vervolging voor misdaden in het verleden. Wetgeving met terugwerkende kracht is op zijn zachts gezegd bijzonder te noemen. De Military Commissions Act kan om die reden op 2 manieren (en de combinatie van beide) worden uitgelegd:
-
1: Bush grijpt de macht. Na de “Patriot Act” (Hitler’s ‘Ermächtigungsgesetz’, maar dan in het Engels), het afschaffen van Habeus Corpus, het afschaffen (’herinterpreteren’) van de Geneefse Conventie, en na het bouwen van concentratiekampen (leuk Halliburton projectje van $385 miljoen dollar) is er nog maar 1 stap nodig.
-
2: Men maakt zich zorgen. Als deze volledig corrupte bende alleen maar naar de toekomst zou kijken en volledige winst zou verwachten, had ze geen clausule in de wetgeving nodig, die hen vrij zou pleiten van eventuele voorgaande misdaden tegen de menselijkheid.
-
Het zou dus kunnen dat de totale ultieme blufpoker van de Bush-junta, waarbij men zich totaal geen zorgen maakt over mogelijke vervolging of verantwoordelijkheid misschien wel aan zijn einde begint te komen.
Een mooi voorbeeldje van die blufpoker: Het pentagon raakt in 1999 2.3 BILJOEN (niet miljard), en in 2000 1.1 biljoen gewoon ‘kwijt’. Foetsie. Weg. Zonder verklaring. Cynthia McKinney valt hierover Rumsfeld aan (incl. 911 wargames, handel met bedrijven die veroordeeld zijn voor mensenhandel enzovoorts). Het meest opvallende van het volgende stukje video voor mij is de totale desinteresse van Rumsfeld en de zijnen. Ze schijnen er absoluut van overtuigd te zijn, dat ze toch niet gepakt kunnen worden.
http://www.youtube.com/watch?v=eootfzAhAoU
En zo zie ik de nieuwe wetgeving waarbij Bush en de zijnen zich vrijpleiten van misdaden in het VERLEDEN als mogelijk zwaktebod… als eerste teken aan de muur dat ze misschien toch eindelijk eens iets kunnen gaan verliezen, en zich daarvoor moeten indekken.
-
P.s. Leuk om te zien, hoe Patman serieuze onderwerpen toch zo mooi luchtig weet te verwoorden. Ik word vaak een beetje moe van artikelen over dit soort onderwerpen waarbij je aan het einde meer zin hebt om jezelf te gaan verhangen dan dat je denkt:"Goh, laat ik daar eens wat aan proberen te doen”.

 | 20/10  |  05:25 AM

Een paar dagen geleden al schreef ik dat het alleen nog maar bergafwaarts met die lui kan gaan.
Die militaire almacht is schijn.
Als je blufpoker speelt moet je het wel goed doen, maar daarin hebben ze gewoon gefaald met name in het Verre Oosten.
In de Asia Times wordt dat regelmatig haarscherp uit de doeken gedaan.
-
De macht van de nwo moeten we niet overschatten. Indiërs en Chinezen hebben ook verstand van geldwisselen hoor ! Wat Rothschild kan, kunnen zij ook.
Daar gaat de nwo nog wel achter komen.
-
In Argentinië heeft Carlos Menem in ruil voor veel geld [ hij wordt geschat op 20 miljard dollar ] per decreet immuniteit voor vervolging gegeven aan ex-juntaleden.
Maar de huidige regering draait dat nu terug.
-
Datzelfde kan natuurlijk ook gebeuren met de Bush-junta.
Wetten worden met evenveel gemak weer veranderd.
De wereld wordt bovendien steeds kleiner.
Het zal moeilijk blijken dingen te ontlopen.
-
Er is dus geen enkele reden jezelf te verhangen..
Waarom zou je ?
Het leven is toch een leuke uitdaging ?
-
Die zware sombere toon waarop het einde van de wereld wordt verkondigd speelt vooral de nwo in de kaart ! A n g s t.
-
Worden die militaire vliegtuigen op drugs gecontroleerd als ze de Vs. binnenkomen ?

 | 20/10  |  06:55 AM

Whoa, Henry Rollins kicks ass!!!

http://www.youtube.com/watch?v=6waWS0Y3Ubc&eurl;=

 | 20/10  |  07:37 AM

Lekkere speech indeed. wink

 | 20/10  |  08:03 AM

Mariscal Estigarribia, Paraguay invoeren in Google Earth.

predax  | 20/10  |  11:02 AM

zal ik deze er ook maar ff inplempen:

http://www.youtube.com/watch?v=qlsEnogjep4

Henry Rollins On President Bush

 | 20/10  |  11:44 AM

@ Tim Dog
“Men maakt zich zorgen. Als deze volledig corrupte bende alleen maar naar de toekomst zou kijken en volledige winst zou verwachten, had ze geen clausule in de wetgeving nodig, die hen vrij zou pleiten van eventuele voorgaande misdaden tegen de menselijkheid”
-
Juist!. Plan B is de staat van beleg met ansluitend politiestaat en dictatuur in de VS eventueel uitgebreid met Canada en Mexico; Fortress America

Plan C. Als alles mislukt, vlucht naar Zuid-Amerika net als de naziboeven destijds.

 | 20/10  |  12:18 PM

@J3LM3R Cool Henry das echt vet oldskool....
beetje offtopic maar wel een cool interview :
http://www.youtube.com/watch?v=Tc9hWzf8a84&mode=related&search;=

Beetje een excuus om het “ontopic” te houden -> ik denk dat die gast een beetje de Alex Jones instelling heeft op een aantal zaken.

Coole quotes in dit interview smile

AUSTIEROOL  | 20/10  |  02:07 PM

Het is nu al zo, dus nog voor plan B echt in werking is gesteld, dat veel mensen de Vs links laten liggen.
Gewone brave burgers die normaal gesproken op vakantie gaan naar Florida en daar veel geld uitgeven, hebben gewoon geen zin in al dat terreurgedoe en al die domme vragen die je moet beantwoorden.
Reisorganisaties, vliegtuigmaatschappijen etc.etc zijn niet bepaald blij.
Dat geintje op Heathrow deze zomer heeft veel geld gekost en kost nog steeds veel geld omdat er minder gereist wordt.
De rek is er gewoon een beetje uit.
Het terreurverhaaltje gaat er niet meer zo goed in.
De termijn van uiterste houdbaarheid is overschreden.
-
Ondertussen zijn zowel India als China heel actief op de metaalmarkt. Mittal, Tata.
Grondstoffen.
Daar heb je inderdaad wat aan mocht er wat fout gaan met de dollar.
-
Ik ben benieuwd wat Rice nu voor mekaar weet te krijgen in China over Korea.
Dat is een belangrijke test.
Voorlopig heeft Olmert van Putin niet gekregen waar ie wel een beetje op gehoopt had.

 | 20/10  |  02:33 PM

Rice loopt - figuurlijk en letterlijk (zie journaalbeelden - achter de Chinese toponderhandelaar aan. De VS is m.b.t. Noord-Korea het initiatief volledig kwijt en volgt nu de grote gele broer.

 | 20/10  |  03:04 PM

“Hij was immers dikke maatjes met Adolf Hitler, was een groot sponsor van het Third Reich.”

De nuance ontbreekt weer eens, zosls te doen gebruikelijk. Nu vind ik die opmerkingen over Adolf Hitler sowieso al schoolkrant niveau, maar enfin: Opa Bush had aandelen in bedrijven die in Nazi Duitsland actief waren. Maar dikke maatjes met Adolf H? Die conclusie is weer eens veel te snel getrokken.

 | 20/10  |  08:02 PM

@Ratel. Natuurlijk is het artikel over the top geschreven, leek me duidelijk. Dat de conclusie te snel is getrokken, is niet waar.
.
De banden van Prescott Bush en Hitler zijn inmiddels vrij duidelijk. Dat ging dus duidelijk verder dan aandelen hebben. Prescot Bush had zelfs een actief aandeel in de slavenarbeid in Polen.
.
http://globalresearch.ca/articles/ROG309A.html
.
In je haast om met een smart remark of soort van suckerpunch te komen, haal je een paar dingen door elkaar. Toen de Amerikaanse regering genoeg had van de banden van Bush en Hitler-Duitsland, trad Prescot Bush terug maar behield zijn aandelen in Union Banking Corporation t. Dat was echter pas in 1943, zijn zakenrelatie met Hitler was al minstens 15 jaar oud. In 1950 cashte Bush die aandelen en daar komt het huidige familie kapitaal vandaan. Van direct zakendoen en actoef steunen mett en van Hitler’s oorlogs en Jodenvervolgingsmachine.
.
Ik citeer even uit het artikel dat ik betroubaar acht omdat ik genoeg over kon vinden op anders sites en in docu’s.
.
“Thyssen’s and Flick’s profits soared into the hundreds of millions in 1934 and the Bank voor Handel en Scheepvaart and UBC in New York were overflowing with money. Prescott Bush became managing director of UBC and handled the day-to-day operations of the new German economic plan. Bush’s shares in UBC peaked with Hitler’s new German order. But while production rose, cronyism did as well.”
.
“Thyssen and Flick sold Consolidated Steel to UBC. Under the complete control of Harriman and management of Bush, the company became Silesian American Corporation which became part of UBC and Harriman’s portfolio of 15 corporations. “
.
A portion of the slave labor force in Poland was “managed by Prescott Bush,” according to a Dutch intelligence agent. In 1941, slave labor had become the lifeblood of the Nazi war machine. The resources of Poland’s rich steel and coal field played an essential part in Hitler’s invasion of Europe.”
.
Lijkt me meer dan aandelen hebben, maar als je het niet met mee eens bent, hoor ik het wel. Ik laat het aan jou over om in deze citaten wat nuance aan te brengen.
.
Hier nog wat leeswerk:
.
http://www.oldamericancentury.org/bushco/bush_crime_family.htm
.
De documentaire waarin dit alles bevestigd wordt door degene die veel van deze informatie persoonlijk naar boven haalde uit het library of congres, kan ik even zo snel niet vinden.

/Patman  | 20/10  |  09:43 PM
/Patman  | 20/10  |  09:47 PM

Kijk, nu lezen we ten minste wat meer over de achtergronden van Opa Bush, maar nergens staat dat hij Hitler de hand heeft geschud. Of gekend heeft. Of zelfs maar gesproken. Terwijl je dat wel suggereert. Dat is weer het tendentieuze aan je verhaal.  Je had trouwens ook kunnen melden dat er veel meer Amerikanen waren die in die tijd kapitaal in Duitse bedrijven stopten. En wat die van die John Loftus heb begrepen is dat de Amerikaanse wetgeving bepaalde financiers die kanten heeft opgedreven. Weer een nuance die ontbreekt.

Maar is dit alles relevant in het kader van je verhaal?  Je suggereert een genetische connectie tussen de ‘slechte Opa Bush’ en George W. Oftewel: zie je wel, Opa deugde ook al niet. Het zijn allemaal oorlogsprofiteurs. Dat is net zo relevant door te suggereren dat jij slecht bent omdat er een een ontspoorde oom in de familie zit. Waarmee ik de acties van Georg W. niet wil goedpraten, maar dat had de discussie moeten zijn, en niet deze zaken.

 | 21/10  |  09:43 AM

@Flaster, de Bush-familie is niet zomaar een familie zoals die van jou of mij.

.

Je moet echt denken aan een mafia-familie. Bovendien is de huidige Bush zo overduidelijk een stroman die geen zinnig woord uit z’n strot kan krijgen zonder dat ‘t ingefluisterd wordt via zijn zendertje - wat uiteraard ontkend wordt in alle toonaarden maar let maar ‘s op in zijn persconferenties: hij moet na iedere paar zinnen even wachten en dan zegt ie vaak ook ‘let me finish’ terwijl niemand hem onderbreekt. Als hij gewoon speeches voorleest dan lijkt hij even een normaal functionerende president.

.

In werkelijkheid trekt pa Bush nog altijd aan de touwtjes. En de slimmere zoons hebben belangrijker werk zoals beveiliging van het WTC-complex (Marvin Bush) en gouverneur van Florida (Jeb Bush, die de verkiezing van zijn broer en Cheney fixte).

.

Er worden altijd al grapjes over gemaakt dat Bush de handpop van Cheney is maar toen hij niet zonder oom Dick voor de 9/11 Commissie wilde verschijnen was het de zoveelste aanwijzing dat hij echt een marionet is van pa Bush en z’n bende.

 | 21/10  |  05:22 PM

@Audie

Marvin Bush deed helemaal niet de beveiliging van WTC, weer een broodje aap-verhaal dat maar blijft rondzingen op internet. De man was ooit commissaris (en dus geen directeur) bij een leverancier van alarmsystemen (!!!), dat in ‘98 zijn contract bij het WTC kwijtraakte wegens incompetentie. 14 maanden voor 9/11 was hij ook nog eens commissaris af bij een bedrijf dat dus helemaal geen toegang had tot het WTC. Heb je nog meer fabeltjes?

http://www.washingtonspectator.com/articles/20050215bushes_3.cfm

 | 21/10  |  07:57 PM

@Flashter: Dat de hele familie Bush al generaties lang oorlogsprofiteurs zijn, is makkelijk genoeg terug te vinden, het begon al voor Prescott (volgens mij was dat ook een Prescott). Wat een onzin weer om nu ook dat in twijfel te trekken. Kritisch kijken naar een artikel is prima, maar het minste dat je dan kan doen is zelf eerst even wat feiten controleren. Dit geeft zoveel ruis.
.
De familie Bush is er ook één uit de beruchte bloedlijnen trouwens. Bush, Kennedy, indirect zelf Clinton.
.
Wat nu precies het verhaal is van Marvin en de beveiling, zou ik niet durven zeggen. Die Washington spectator link overtuigd me iig niet.

/Patman  | 21/10  |  08:40 PM

Jij bent helemaal niet geinteresseerd in feiten, feiten zijn bij jouw meningen en veronderstellingen op complotsites die je eigen achterdocht bevestigen.  Linkjes die niet in je straatje passen vind je niet te vertrouwen, maar het eerste het beste gerucht wat je goed uitkomt neem je klakkeloos over.

 | 22/10  |  09:33 AM

Welkom bij Zapruder wink

democraatus  | 22/10  |  12:06 PM

@Red, wat moet ik met één link die dat zegt? Ik heb er al veel meer gezien die overtuigend het andere argument onderbouwen. Het is gewoon een afweging. Alsof jij weet wat de waarheid is. Get real. Jouw link was niet bijster sterk. Dat hele AMrvin Bush verhaal vind ik sowieso niet echt een punt om wakker van te liggen. Het zal wel. Toeval is normale dan je denkt trouwens. Als je me wilt overtuigen zal je het met onderbouwing moeten doen en niet met een paar loze kreten en wat beschuldigingen. Dat kan iedereen.

/Patman  | 22/10  |  03:03 PM

Bovendien moet je gewoon ECHT lezen wat er staat en je niet laten leiden door in jouw hoofd aanwezig vooroordelen of veronderstellingen over hoe iemand anders zijn mening vormt.
.
“Wat nu precies het verhaal is van Marvin en de beveiling, zou ik niet durven zeggen. Die Washington spectator link overtuigd me iig niet.”
.
Lijkt me duidelijk. Jouw link was zwak. De andere links of informatie hebben/heeft me ook nog niet overtuigd.

/Patman  | 22/10  |  03:07 PM

Haha, Patman die iemand anders gaat aanspreken op het zich laten leiden door aanwezige vooroordelen of veronderstellingen.
.
Nee, natuurlijk overtuigt die link je niet. Het is immers in tegenspraak met wat je graag wilt horen, dus dan moet zo’n link WEL ineens kritisch worden bekeken.
.
Jammer toch dat je dat patroon bij iedereen meent te constateren terwijl het je volledig ontgaat dat je jezelf er nog het meest aan schuldig maakt.

 | 23/10  |  11:36 AM

Heeeeeeeeeeee Braad, op vakantie geweest? wink

 | 23/10  |  12:47 PM
/Patman  | 28/10  |  03:03 PM
Pagina 1 van 1 pagina('s)

W00T & First Post & Flames & Jouw gezeik?

Vergeet niet om de huisregels te lezen voordat je een comment plaatst. Emailadressen, plaatjes en links worden automatisch omgezet naar HTML.

 

vk specials

special #01
special #01
special #01
special #01
special #01
special #01