Bericht van de schrijver: het is geen column geworden maar een ubergeiles verhaal
Zaterdagochtenden hebben me altijd goed gedaan. Je word wakker, staat op, trekt je af en gaat weer slapen. Zo gaat het al jaren, zo zal het mijn hele leven blijven gaan. Het was dan ook een groot ongenoegen dat, op die ene zaterdag, ergens in maart, de deurbel klonk en mijn enorm geile droom over die lelijke kutcassiƩrre ruig werd verstoord. Ik praat niet graag over deze dag, ik schaam me er nog steeds voor maar ik moet het gewoon met iemand delen.
Ik wreef de shit uit mijn ogen, en bleef half overeind zittend wachten. Wachten op een bevestiging, wachten op wat komen zou. Er werd weer op de bel gedrukt, langer en zeurderiger dan de eerste keer waardoor ik de ernst van de zaak begon in te zien. Ik zou moeten opstaan. Ik zou mijn ziel moeten blootleggen aan hem haar of het dat voor de deur stond. Ik werd al misselijk bij de gedachte. De misselijkheid steeg naar mijn hoofd als een dodelijk virus. Ik zat in een dubieus dilemma. Opstaan en de werkelijkheid onder ogen moeten zien, of weer gaan liggen en met mijn pielemuis spelen. Het geluid van de bel stierf weg en een 4 uur lange aftrek sessie deed ik de deur open. Er stond niemand meer, vanzelfsprekend vond ik. Maar toen viel mijn oog op een vrolijk gekleurd briefje aan de deur. Als ik er nu over nadenk wou ik dat ik mijn oog er nooit op had laten vallen. Het was fel roze. Dit is een replica van het briefje:
Ich bin eine geile mutter und bin affengeil
Bitte ruf mir an am 0541-53852920
Ich weiss nicht wo ich bin und ich liebe deutsche sheissemovies
Ich worde anaal geschlagen
Bitte hilf mir
Ik schrok me het apelazerus. Een duitse slet in volle glorie. Ik kreeg echt een enorme stijve. Godverdomme… GOOODVERDOMME ik trok me weder af. Vervolgens liep ik naar de buurman om te vragen of hij iets gemerkt had van de hele affaire. Buurman had de hele dag op buurvrouw gelegen zo verklaarde hij, en hij had mijn mystery woman niet gezien. Kutlijer dacht ik nog in mezelf… egoistische kutlijer. ...
Deze inwendige scheldpartij had een reden, jaren eerder had ik buurman gevraagd of ik is op buurvrouw mocht. Dat kon toen zogenaamd niet dankzij een goedkope smoes. Vuile vieze ranzige tyfusbuurman.
Er waren dagen voorbij gegaan, en elke minuut van de dag dacht ik aan mijn geile duitse moeder. Wie was deze vrouw, waar zou ze zich bevinden, en waarom vraagt ze mij om hulp?
Ondanks al mijn vragen had ik het nog niet aangedurfd om haar op te bellen. Bang voor de waarheid, bang voor de toekomst, bang voor een dildo in mijn aars. De volgende dag gebeurde er iets wat mijn leven op zijn kop gooide, en ik mijn angst om te bellen verloor. Ik liep in de supermarkt, zoals elke dag met niet veel meer aan dan een geitenleren string en sokken van vers geitenschaamhaar. Ik hield er niet van om op te vallen in de meute, om mezelf te koop te zetten. Geil was ik, die middag, gelukkig lag mijn uitkomst er. Een enorme zak klamme mossels. Ik pakte een fles mayonaise erbij en rekende af. Eenmaal thuis was het eindelijk zo ver, string op de enkels, mosself half openen, beetje mayonaise erin en pompen geblazen. Ik kwam bijna klaar toen ik opeens in de spiegel keek. Wat ik zag deed de haren op mijn rug omhoogstaan. Ik zag een ultiem gevormde jongeman zijn 21 centimeter lange swans in een mossel drukken om klaar te komen. Ik moest spontaan huilen. Gelijk deed ik de mossels terug in de zak, kookte ze, kruidde ze heerlijk en vroeg de buurman en buurvrouw om bij me te komen dineren.
Toen ik sochtends wakker werd, met een enorme kater spookte er maar 1 ding door mijn hoofd, ‘duitse hoer, duitse hoer, duitse hoer, duitse hoer’ steeds harder en duidelijker. Ik pakte het telefoonnummer en tikte het als een bezetene in op dat stomme toestel. De lijn ging over, tuut tuuut tuuut tuuut
Hallo Steve hier.
Hallo mit Charlie
Charlie wie gehtst du alte pupfstampfer
Ja gut gut du geilkopf, ich woll bitte sprichen mit ein frau, ist da ein frau?
Ja eine mutter ist hier
Ah geil gib mir
Eindelijk zou ik de vrouw van mijn dromen gaan spreken. Het voorvocht droop langs mijn enkels.
Ik hoorde een vrouw ademen aan de telefoon..
. stilte…
Hallo? zei een angstige maar geile vrouwenstem
Hallo du hast mir an der tur geklingeld
Ach duuuu
Jawohoool, kommst du bitte wieder langs?
Gut ich komme gleich aber Steve mach das nicht wissen.
Ja gut du geile poepe tschuss