Dat er Fok!kers zijn met problemen, mag duidelijk zijn… de gemiddelde Big Brother nerd wordt geil bij het zien van het Fuck! forum, echter, het viel mij op dat er na het geil worden nogal wat probleempjes aan het licht komen. Bereid je voor op wederom een duik in de geest van een Fok!ker
Goed,
where to start....
probleem is dus dat ik bij de seks met mijn vriendin niet klaar kan komen in haar.
Ik ben al bij de dokter geweest, kwam eigenlijk voor iets anders maar leek me fijn moment.
Deze heeft vluchtig even gekeken en aan het uiterlijk van mijn penis kon hij niets afleiden.
Hij heeft me papieren gegeven om door te gaan naar een uroloog (dacht dat het zo hete).
Nu zie ik dat toch echt niet helemaal zitten.enfin, klaarkomen dus…
Als ik het zelf doe (met de handkar dus) is er geen enkel probleem.
Als mijn vriendin het doet met haar hand, gaat het ook.Wat zijn nu dingen die mezelf opvallen:
* Mijn voorhuid bedekt ook mijn eikel als mijn penis stijf is, hoort dit zo, of zorgt dit ervoor dat ik minder voel en duswel zo weinig dat ik niet klaar kan komen.
* Mijn gedachten, ze dwalen soms af naar de meest rare dingen… zoals hey, is mijn auto wel op slot??? (nee dit is niet leuk...)
* Bij het klaarkomen span ik mijn benen aan, dit kan ik dus niet bij seks, en ik denk zelf ook dat ik mede daardoor niet klaarkom.
Wie heeft er enige tips, op kan mij geruststellen wat bv mijn voorhuid betreft.
Wat kan je doen om beter teconcentreren…
ik voel me overigens volkomen op mijn gemak bij mijn vriendin,
samen douchen etc, alles kan niets geen probleem.