3 van de 3
3
De graftop 2006
Gepost: 09 januari 2007 09:30 PM   [ Negeer ]   [ # 31 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  4426
Geregistreerd  2005-08-01

Deej, commerciële muziek zuigt, big time.
Zelfs hardere stijlen (hardcore, hardstyle, trance) zijn tegenwoordig zo laag van niveau, iedereen kan het gewoon maken, 80% van de hedendaagse elektronische muziek wordt gemaakt met fruityloops, daar kan een debiele aap met lepra nog een hit mee maken.
Het is te gemakkelijk geworden om iets te maken wat aanslaat, nadeel is dat er meestal 1 catchy element in het nummer zit en de rest eromheen ronduit bagger is.
Luister maar eens naar producties van JunkieXL zoiets is uniek en lijkt op geen enkel ander nummer.
Door de overkill in het aanbod zakt de markt in en hebben de mensen met talent geen zin meer om de moeite te doen hun producties op de grote markt te krijgen, gelukkig hoor je die nummers nog vaak op feesten voorbij komen omdat dj’s ze als promo’s of white labels krijgen, het probleem daarna is alleen dat het nummer vaak niet te krijgen is, meestal brengen ze het dan alsnog uit, komt er een 2e productie die er teveel op lijkt en zit je weer met hetzelfde probleem

Signature 
Profiel

Gepost: 09 januari 2007 10:05 PM   [ Negeer ]   [ # 32 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  17125
Geregistreerd  2004-10-15
Dobermann - 09 januari 2007 08:45 PM

Red red wine van UB40 mogen ze van mij onmiddellijk verbannen naar een ander zonnestelsel.
Getverdimme wat een zeiknummer.

pijn in je hart ????

wilde ‘het’ niet met je neuken ????

zal ik er een rijmpje over maken ???

zal ik ‘het’ neuken ?????

zeg het maar....

Signature 

snake slaapt met het licht aan, het donker is bang voor snake....

klachten/tips ?????

Profiel

Gepost: 09 januari 2007 10:17 PM   [ Negeer ]   [ # 33 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  13321
Geregistreerd  2006-04-04
Tinus Terror - 09 januari 2007 09:30 PM

Deej, commerciële muziek zuigt, big time.
Zelfs hardere stijlen (hardcore, hardstyle, trance) zijn tegenwoordig zo laag van niveau, iedereen kan het gewoon maken, 80% van de hedendaagse elektronische muziek wordt gemaakt met fruityloops, daar kan een debiele aap met lepra nog een hit mee maken.
Het is te gemakkelijk geworden om iets te maken wat aanslaat, nadeel is dat er meestal 1 catchy element in het nummer zit en de rest eromheen ronduit bagger is.
Luister maar eens naar producties van JunkieXL zoiets is uniek en lijkt op geen enkel ander nummer.
Door de overkill in het aanbod zakt de markt in en hebben de mensen met talent geen zin meer om de moeite te doen hun producties op de grote markt te krijgen, gelukkig hoor je die nummers nog vaak op feesten voorbij komen omdat dj’s ze als promo’s of white labels krijgen, het probleem daarna is alleen dat het nummer vaak niet te krijgen is, meestal brengen ze het dan alsnog uit, komt er een 2e productie die er teveel op lijkt en zit je weer met hetzelfde probleem

dat zeg ik ..

Signature 

Fuck Ya’ll

Profiel

Gepost: 10 januari 2007 12:55 AM   [ Negeer ]   [ # 34 ]
Moderator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  6193
Geregistreerd  2004-06-15

Niet meer te krijgen Tinus?? Op internet is alles te krijgen tegenwoordig. Goede muziek is inderdaad niet te zien op tv of zomaar te verkrijgen. Zoals een bekend jazz musicus ooit zei: op tv komt alleen maar troep”, en groot gelijk heeftie.

Signature 

It’s my prerogative to reply as I see fit.
Sarcastic, Ironic or Cynical Humor are three of the least understood ways to express yourself.

Profiel

Gepost: 10 januari 2007 02:05 AM   [ Negeer ]   [ # 35 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  13321
Geregistreerd  2006-04-04

wat een graf top 2006 zeg .. tering

Signature 

Fuck Ya’ll

Profiel

Gepost: 10 januari 2007 05:36 AM   [ Negeer ]   [ # 36 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  4597
Geregistreerd  2006-11-03
Waldorf - 10 januari 2007 12:55 AM

Niet meer te krijgen Tinus?? Op internet is alles te krijgen tegenwoordig. Goede muziek is inderdaad niet te zien op tv of zomaar te verkrijgen. Zoals een bekend jazz musicus ooit zei: op tv komt alleen maar troep”, en groot gelijk heeftie.

Er wil nog weleens een bootleg uitlekken, maar daarmee heb je niet het origineel maar een (van kwaliteit vaak slechte) opname.

Signature 

unisex was even helemaal de bom in 2008

Profiel

Gepost: 10 januari 2007 07:49 AM   [ Negeer ]   [ # 37 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1348
Geregistreerd  2004-08-27

Marco borzato mey z,n rooie gezeik. da was echt een bagger plaat,

Signature 

Ademhalen leidt tot de dood.

Profiel

Gepost: 10 januari 2007 09:30 AM   [ Negeer ]   [ # 38 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  7822
Geregistreerd  2004-11-04
snake - 09 januari 2007 10:05 PM

Dobermann - 09 januari 2007 08:45 PM
Red red wine van UB40 mogen ze van mij onmiddellijk verbannen naar een ander zonnestelsel.
Getverdimme wat een zeiknummer.

pijn in je hart ????

wilde ‘het’ niet met je neuken ????

zal ik er een rijmpje over maken ???

zal ik ‘het’ neuken ?????

zeg het maar....

LOL nee.....
Ik vind het gewoon helemaal spontaan een grafnummer. 
“Riiiiiiidddddd Riiiiiiiddddddddd Waaaaaaaaaannnnnnnnn” met een zeikstem gezongen, met zeikmuziek door zeikmuzikanten ondersteund.

Signature 

291jb87.jpg

Profiel

3 van de 3
3