Over mij
Gepost: 08 november 2006 01:41 PM   [ Negeer ]
Fietsenhok Rookie
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  168
Geregistreerd  2005-08-10

Ik ben een vrouw van midden veertig en heel actief op sexueel gebied. Ik geniet met volle teugen van alles wat sex kan bieden en dat is eigenlijk oneindig. Om anderen mee te laten genieten van wat ik doe heb ik deze website opgezet. Dat heeft ook te maken met mijn exhibitionistische aard natuurlijk. Ik laat het ook graag aan anderen zien! Het is een kick om ergens te staan of te lopen in een sexy outfit en dan alle ogen op je gericht voelen! Het poseren voor foto’s op gewaagde plaatsen is ook iets waar ik heel erg opgewonden van raak. De kans dat er iemand zomaar voorbijkomt of blijft staan en mee gaat doen maakt het allemaal extra spannend.

Er genieten heel veel mensen van mijn foto’s en filmpjes. Er zijn heel veel mannen die opgewonden raken bij het zien van al dat lekkers. En ook dat vind ik leuk! Waarom niet? Geniet ervan zoals ik dat doe! Mijn exhibitionisme komt volledig tot z’n recht als ik mezelf op de webcam laat zien. Dan geniet ik met volle teugen en is het heerlijk om te zien hoeveel mannen zich aan mij verlekkeren.

De dingen die ik doe zijn heel erg uiteenlopend. Softsex is niets voor mij. Ik hou van de stevige vorm.

Er mag altijd wel wat dwang bij zitten. Ooit heb ik mij verdiept in BDSM en alles wat daarmee te maken heeft. Uiteindelijk heb ik gekozen voor die dingen die ik prettig vind. Niet het hele gedoe met regeltjes en vaste afspraken maar gewoon op mijn manier.  Bondage vind ik erg leuk en ik vind het prettig om af en toe willoos te zijn overgeleverd aan iemand die met me speelt.

Er wordt wel eens aan mij gevraagd of ik hele dagen geil ben dat ik dit allemaal doe. Het is een misvatting die velen, voornamelijk mannen, hebben. Een vrouw hoeft niet altijd geil te zijn om lekker met zich te laten spelen. Net zo min als een orgasme het doel moet zijn bij iedere vrijpartij. Ik ontspan me heerlijk tijdens een spel en kan er eindeloos van genieten. Dat is een zalig gevoel, heel opwindend, prachtig om te ervaren en ik kan compleet wegzakken tijdens een spel. Als dat de definitie is van geil dan ben ik dus altijd geil ja! Ik ervaar dat echter anders.

Natuurlijk ben ik ook gewoon geil. Dan wil ik heerlijk klaarkomen en ook dan beschik ik over een bijzondere gave. Eén keer klaarkomen vind ik niks. Dat is zo kort en zo zonde om dat gevoel meteen te laten wegzakken. Ik heb het vermogen ontwikkeld om een serie-orgasme op te wekken. Daar ben ik al als jong meisje mee begonnen en heb dat steeds verder ontwikkeld. Dat lukt me alleen als ik mezelf bevredig. Ik ga dan door na de eerste keer en stimuleer mijn gevoelige clitje dan niet direct maar via mijn schaamlippen. Het gevoel van klaarkomen hou ik dus vast en ik breng mezelf naar een nieuw hoogtepunt. Zo kan ik doorgaan en dan kom ik gemiddeld 10 tot 15 keer klaar. Maar ook 30 keer is mogelijk en zelfs meer. Dat hangt er vanaf hoe ontspannen ik ben en hoe geil. Na een tijdje kost het me nauwelijks nog moeite om klaar te komen. Een tikje op mijn kutje, een prikkel in mijn tepels of een vinger in mijn anus is dan voldoende voor een volgend orgasme. Soms ben ik dan zo uitgeput dat ik bijna flauwval, maar het werkt dan als een soort roes, een trance waarin ik raak en ook al wil ik dan niet meer omdat ik gesloopt ben, toch ga ik dan door! Ik vind het echt heerlijk en elke week doe ik dat wel een paar keer.

Als je mij dus vraagt: hoe vaak kom je klaar, dan is het antwoord: per week een keer of 30. Dat kan dan 1x30 of 6x5 zijn, en alles wat er nog maar meer mogelijk is. Hangt er maar net vanaf.

Open zijn over sex lukt nog maar weinigen. Ik ga er op een vrije en ontspannen manier mee om, maar er rust nog een enorm taboe op. Van een sexuele revolutie merk ik totaal niets. Open en eerlijk zijn over sex, erover praten, jezelf laten zien, zeggen dat je geniet van een orgasme: je bent meteen de slet en een grote groep negeert je vervolgens. Je kunt het ook positief bekijken en verrast zijn door het feit dat iemand eindelijk eens gewoon durft te zeggen en te laten zien dat sex heerlijk kan zijn! Niet vies, niet smerig. Oordeel er niet meteen afwijzend en misprijzend over! Geef toe dat het heerlijk en beter zou zijn als mensen zonder frustraties van sex zouden kunnen genieten. Stel je dat eens voor! Betrek het eens op jezelf! Misschien zet het jou aan tot denken en tot het aansporen van jezelf en/of je partner om er op een andere, open en eerlijke manier mee om te gaan.

Iemand een compliment geven voor het werk wat hij heeft geleverd of het eten dat op tafel is gezet vindt niemand vreemd en wordt als positief ervaren. Ik geniet van de complimenten die ik krijg op mijn lichaam en mijn gedrag. Dat ervaar ik als positief!

Signature 

Klaarkomen zit in je, neuken niet.

Profiel

Gepost: 08 november 2006 01:49 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  970
Geregistreerd  2004-06-16

Ik ga het niet lezen, de vraag zal op het eind toch alleen maar zijn.....
.
Waarom zet je zoiets nu hier neer?

Signature 

Computer games don’t affect kids. I mean, if Pac Man affected us as kids, we’d all run around in a darkened room munching pills and listening to repetitive music…

Profiel

Gepost: 08 november 2006 02:07 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  15428
Geregistreerd  2004-10-15
Jepper - 08 november 2006 01:49 PM

.

lezen doe ik het ook niet......
was een idee van Wallie dat die vette zeug hier haar
vunzigheid neertieft.......

Signature 

snake slaapt met het licht aan, het donker is bang voor snake....

klachten/tips ?????

Profiel

Gepost: 08 november 2006 02:41 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]
Fietsenhok Expert
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  215
Geregistreerd  2006-10-14

godverdome me hond zat naast me toen ik dit las gelijk weer van slag grrrrrr

Signature 

eerlijkheid duurt te kort.......

Profiel

Gepost: 08 november 2006 03:07 PM   [ Negeer ]   [ # 4 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  970
Geregistreerd  2004-06-16
snake - 08 november 2006 02:07 PM

Jepper - 08 november 2006 01:49 PM
.

lezen doe ik het ook niet......
was een idee van Wallie dat die vette zeug hier haar
vunzigheid neertieft.......

Wallie en zijn ideeen......

Signature 

Computer games don’t affect kids. I mean, if Pac Man affected us as kids, we’d all run around in a darkened room munching pills and listening to repetitive music…

Profiel

Gepost: 10 november 2006 02:45 PM   [ Negeer ]   [ # 5 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  12469
Geregistreerd  2006-04-04

Ik ben een vrouw van midden veertig ???

jah .. en de nanny van SBS is ook net 28 !!!???
zaadstengel ..

sexy outfit en dan alle ogen op je gericht voelen!???

andere mensen die corpulent zijn .. voelen die aan als voor aap sjauwen.

Bondage vind ik erg leuk

jah .. lijkt me ook lachen ... tief je met een steen op je flap zo de maas in.

Iemand een compliment geven voor het werk wat hij heeft geleverd of het eten dat op
tafel is gezet vindt niemand vreemd en wordt als positief ervaren. Ik geniet van de
complimenten die ik krijg op mijn lichaam en mijn gedrag. Dat ervaar ik als positief!

jah .. dat lijkt me logisch zo vaak zal het niet gebeuren .. koester die momenten.

Signature 

Fuck Ya’ll

Profiel

Gepost: 10 november 2006 10:03 PM   [ Negeer ]   [ # 6 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  17549
Geregistreerd  2005-08-16

jij geniet van je eigen lijf, wij moeten er eenbeetje van kotsen

Signature 

Maar nu lucht ik slechts mijn gemoed.

Profiel

Gepost: 27 december 2006 09:30 AM   [ Negeer ]   [ # 7 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  815
Geregistreerd  2006-12-26

“...het werkt dan als een soort roes, een trance waarin ik raak en ook al wil ik dan niet meer omdat ik gesloopt ben, toch ga ik dan door!”
Waarom ga je niet door totdat je dood neervalt? ‘t Zou ons de moeite besparen…

Signature 
Profiel

Gepost: 29 december 2006 12:34 AM   [ Negeer ]   [ # 8 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1473
Geregistreerd  2005-06-18

bah caroline bah

Signature 

praat hier niet over jezelf dat doen wij wel als je weg bent

Profiel

‹‹ doe ik ook effe mee      Levensles ››