De leukste contactadvertenties.
Gepost: 26 februari 2006 08:30 PM   [ Negeer ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1314
Geregistreerd  2004-06-28

Het is hier de bedoeling om de meest zinloze contactadvertenties te plaatsen het mag over van alles gaan, zolang het maar zinloos is.

Ik geef alvast de aftrap met een paar:

Zijn er nog dames die Ricardo willen helpen?

WIL JIJ EENS EEN LEKKERE BRUINE PIK??? ik wil graag in contact komen met leuke meiden. Mail mij/msn: ricardobrocca@hotmail natuurlijk met punt com. een foto erbij lijkt me ook wel leuk! als je denkt dat ik fake ben?? kom dan op msn, dan kun je het zelf zien!!! wie reageert!?? Dikke kus, Ricardo 0616562228 (liefst sms! eventueel inspreken)

Natuurlijk doen zakenmannen het ook altijd goed he!

Ben je een fantasierijke vrouw die houdt van eerlijke sex en die haar huishoudbeurs of studiebeurs regelmatig wil verruimen ? Ben je absoluut geen professional, die adverteert en vreemde vogels toelaat, maar wil je wel inhoudelijke sex op regelmatige basis. Zakenman 40 jaar, goed niveau, hygienisch zoekt een spannende sexrelatie met huisvrouw of studente op regelmatige basis tegen een passende vergoeding. Mail me via deze site of bel 06-41664191. Discretie verzekerd.

Of liever een spannend avontuur met Isabel?

Ik kom bij je binnen en jij pakt mijn jas aan. Je vraagt wat ik wil drinken......."Gin-tonic", antwoord ik. We raken aan de praat over van alles en nog wat. Je vraagt of ik voor je wil dansen. Op de juiste muziek dans ik mij warm en laat steeds meer van mijn body zien. Je wordt opgewonden. Ik loop naakt naar je toe en dan....... Bel me gewoon eens en misschien kan je vanavond al van mijn lichaam genieten. O ja, mijn haar is nu blond en korter dan op de foto (06-13888529), xxx Isabel

Signature 

Nazi’s and Terrorists watch out, because Eddy is still alive!

Profiel

Gepost: 26 februari 2006 11:39 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  17549
Geregistreerd  2005-08-16

die ene is waarschijnlijk lekker onder de zonnebank geweest, nummer twee heeft wel eens een tweedehands fiets via marktplaats verkocht en nummer drie heeft een pens, puistjes en een bos haar op haar kut.

Signature 

Maar nu lucht ik slechts mijn gemoed.

Profiel

Gepost: 28 februari 2006 02:49 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  4159
Geregistreerd  2005-08-01

plaats dan de foto’s er ook even bij!

Signature 

[ Ik heb best veel bewondering voor stalkers. Zelf kan ik vrouwen absoluut niet volgen ]

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes

Profiel