Ik zit de hele dag al met een vraag in mijn hoofd, maar ik kan het antwoord niet vinden.
Misschien weten jullie het? Het schijnt namelijk zo te zijn dat ijsberen geen pinquins eten, maar waarom eten ze die niet?
Zullen die vleugels niet te vreten zijn etc? Hebben ze een harde huid? Waarom zou dat zijn?
Martin Gaus wist hier het antwoord ook al niet op!
Ja, dat heb ik al gedaan, maar ik zie er de logica nog niet van in. In Artis worden de ijsberen toch niet met pinquins gevoerd, of zou dat daar het een soortement van onthoofdingsritueel zijn?
Volgens mij zit je de boel te belazeren Eddy.
Maar goed, hier de verklaring. Idd geografisch.
“IJsberen en pinguļns zijn alle typische poolbewoners. Toch zullen ze elkaar nooit tegenkomen. De IJsbeer leeft op de noordpool, terwijl pinguļns bewoners zijn van het zuidelijk halfrond”
Volgens mij zit je de boel te belazeren Eddy.
Maar goed, hier de verklaring. Idd geografisch.
“IJsberen en pinguļns zijn alle typische poolbewoners. Toch zullen ze elkaar nooit tegenkomen. De IJsbeer leeft op de noordpool, terwijl pinguļns bewoners zijn van het zuidelijk halfrond”
Zou dat het hele feit zijn? Maar goed vroeger toen alle continenten nog aan elkaar vast zaten konden ze elkaar ook tegenkomen en opeten toch?
Dus waarom zijn juist de ijsberen naar de noordpool gegaan en de pinquins naar de zuidpool?
Zou dat te maken hebben omdat de ijsberen achter de kerstman aan wilden gaan?
Nee snake want dan hoefde ik geen kaartje te kopen bij virin of ryan air .
Zo als die ijsberen en pinguins nou een pretsigar rookte konden ze vliegen zonder virgin en ryan air!
Maar dan zit je nog steeds met de VOGELGRIEP want alles wat echt vliegt is toch een VOGEL of...................
Ja maar die vind je niet op de Noord of Zuidpool maar vogels enzo wel...........!
Ook nog nooit van insect griep gehoord,ben daar wel blij om want als we alle insecten in een straal van 3km moesten afmaken en.........................