Ok, andere insteek
De evolutie van de VK bezoeker
ik bedoel: VK nu heeft waanzinnig veel bezoekers. Wat deden al die mensen met hun zieke gedachten voor t internet?
hoe zou VK er uit gezien hebben in de jaren 60, of in de tijd van het romeinse rijk, middeleeuwen?
sommige historische figuren konden het zich waarschijnlijk permitteren een soort live VK act te laten opvoeren door slaven, gevangenen. Mensen zoals die Markiezin in transsylvanie, Gilles De Rayes, of Caligula.
En hoe redde de gewone man zich?
Maar je kan natuurlijk ipv met de bezoekers ook de draak steken met de makers
VKMag
wat is het
waar wordt t gemaakt
door wie
waarom
Deze lijkt me zelf t leukst:
Hoe speelt die zoektocht door de krochten van t internet zich af. Hoeveel links moet je bezoeken tot je er 1tje vindt die de moeite van het posten waard is.
Er moeten miljarden bytes met totaal zieke zooi op de computers van de redactie staan die niet leuk goor geil grappig genoeg zijn. Maar het is wel allemaal bekeken door de redactie. Dus een soort VK idols voorronden, voor internet sites
Niet de sites die gepost worden maar laat eens de slechtste zien, en zet Eddy, Steve en Kim Holland in de jury, die de sites bekijken en beoordelen en met hun commentaar aangeven waarom het niet abnormaal genoeg is.
Die vrouw heeft helemaal niet zo onwijs veel haar
ja die gijzelaar is wel dood maar je kan verder op t filmpje eigenlijk niet zo veel zien
Zo ziek vind ik dat contract ook weer niet
dan meliger. Maar daar moet je maar met zn 4en en een goede fles eens over nadenken. Welke afwegingen maken jullie bij posts kortom.
Ik ben te vaag zeker?