Lesbisch of niet ?
Gepost: 01 maart 2009 03:12 PM   [ Negeer ]  
Fietsenhok Expert
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  266
Geregistreerd  2006-08-29

Hoi, ik ben Layla. Ik ben 16 jaar oud. Dit verhaal begint als een doodgewone vrijdagmiddag. Ik was nog laat op school, want ik kreeg bijles wiskunde. Eindelijk weekend, eindelijk naar huis. Ik liep naar mijn kluisje om een paar boeken te pakken die ik nodig had voor die repetitie geschiedenis van aankomende maandag. Als ik me wil omdraaien om naar huis te gaan hoor ik plotseling een stem achter me. Layla, wacht even!

Ik draai me om en zie Suzie, populairste meisje van de klas. Ik mag haar niet, dus ik wil doorlopen en haar negeren, als ze mijn pols vastpakt. Ze trekt me mee richting meisjes WC. Ik stribbel tegen, maar ze heeft me zo stevig vast dat ik niet kan ontkomen. Ze duwt me een WC hokje in en gaat voor me staan.

Zo Layla, iedereen zegt dat jij lesbisch bent. Is dat waar? vraagt ze. Ik schud mijn hoofd, hoewel ik weet dat ik af en toe wel over meisjes fantaseer. Oh nee? vraagt ze, Volgens mij lieg je dat je barst, maar goed, je geheim is veilig bij mij. Ik ben zelf ook lesbisch weet je. Leugenaar, je hangt altijd om de jonges heen, zeg ik. Ok ik ben niet lesbisch, geeft ze toe maar ik vind het wel leuk om over meisjes te fantaseren, net als jij, is het niet? Ik krijg een rood hoofd. Dacht ik al, zegt ze. Ze duwt me op de WC. Ze doet haar rokje een stukje omhoog, zodat ik haar slipje kan zien. Omdat ze een wit slipje draagt zie ik goed dat deze een beetje nat is. Dat maakt mij ook zo geil dat ik mijn kutje ook nat voel worden.

Ik zal je helpen, zegt ze en ze duwt de rand van haar slipje opzij, waaradoor ik haar geschoren kutje kan zien. Ik krijg nu een hoofd als een biet waardoor zij begint te lachen. Ze brengt een vinger bij haar gaatje en duwt die er met een soppend geluid in. Ik houd het bijna niet meer van de geilheid. Wil je ook es? vraagt ze? Ik schrik van die vraag en langzaam breng ik een hand naar haar kutje. Ze lacht. Haha, nee niet met je vinger, zegt ze. Ze pakt mijn hoofd vast en duwt die naar haar kutje.

Aarzelend steek ik mijn tong uit en lik aan haar schaamlippen. Ze kreunt. Ooh, dat voelt goed. Ik vind het wel een lekker gevoel en ik ga steeds sneller likken. Ik lik haar clitoris en de kutsappen vliegen in het rond. Ze kreunt: Ik kom! Ga door! Ik.. AAAAH! Het kutsap druipt over mij gezicht. Je bent goed, ik ben nog nooit zo snel klaargekomen. Vond je het lekker? Ik knik. Mooi, zegt ze Trek je broek uit! Omdat ik aarzel, pakt ze zelf mijn broek al vast en trekt hem naar beneden. Ze trekt ook mijn slipje uit en daar lig ik dan, halfnaakt op een schoolwc. Ik ben zo geil dat het kutvocht in een straaltje over mijn dijbeen sijpelt. Ze duwt haar hoofd tussen mijn benen en begint met keihard te likken. AAh. Dat is alles wat ik uit kan brengen want ze duikt boven op me en geeft me een tongzoen. Haar tong is nog vochtig van mijn kutje dus dat brengt ze over in mijn mond. Best lekker eigenlijk. Al tongend ligt ze boven op me en beweegt met twee vingers in mijn kutje heen en weer.

Dan gaat ze weer van me af en gaat verder met het likken van mijn kutje. Ik houd het nu echt niet meer. Ik KOOOOM!! roep ik en het kutvocht spuit mijn kutje uit. Was dat niet lekker? vraagt ze me. Ik knik hevig. Mooi dan gaan we door. Ga staan. Ik gehoorzaam. Ze pakt mijn shirt vast en trekt hem uit. Jij ook bij mij! zegt ze en doe ik doe wat mij wordt gevraagd. We maken elkaars bh los en daar staan we dan. Haar grote borsten op en neer bewegend, mijn wat kleinere borsten vooruit gestoken. Ze pakt met een hand een van mijn borsten vast en begint er mee te spelen. Met die andere hand begint ze weer in mijn kut de wroeten. Ik doe het zelfde bij haar. Ik voel me zo geil dat ik wel kan gillen. In plaats daavan kreun ik een beetje. Zij geniet er duidelijk ook van, haar kutje wordt steeds natter. Onder ons ligt een klein plasje kutvocht. Ik voel dat ik klaar ga komen, maar Suzie stopt me te vingeren. Nee, zei ze nog niet. Ik wil tegelijk klaarkomen Omdat ik zo graag wil spuiten ga ik heviger in haar kutje wroeten. Ze gilt een beetje en gaat vervolgens weer door mij te vingere. Blijkbaar komt zij ook bijna klaar. En inderdaad, niet veel later voel ik haar kutje aanspannen en we komen tegelijk spuitent klaar.

Ik laat me weer op de WC zakken om even uit te hijgen. Maar Suzie is nog niet klaar. Ze rommelt een beetje in haar tas en haal daar twee vibrators uit. Ze steekt een in haar kutje en de ander heeft ze aan mij. Ik stop die in mijn kut en zet hem aan. Ze gaat op me liggen en begint me weer te tongen terwijl ze met 1 hand mijn tieten masseert en met die andere voorzichtig in mijn kontje gaat. Dat gaf zo’n genot, dat ik bijna meteen klaar wilde komen. Maar ik wist me te beheersen en stak ook een vinger in haar kontje. Ze schokte even maar ging gewoon door met waar ze mee bezig was. Ik voelde dat ik moest plassen dus ik wilde haar van mij af duwen. Wat is er? vraagt ze. Ik moet plassen, zeg ik. Laat maar gewoon lopen hoor, dat ruimt de congiĆ«rge wel op. Ik houd het niet meer en de urine sijpelt mijn kutje uit, over de vibrator, naar de grond. Opeens begint Suzie ook te pissen. Aangezien ze bovenop me ligt komt het vooral over mij heen. Dat voelt geil aan joh! Toen hield ik het helemaal niet meer en we kwamen weer tegelijkertijd schreeuwend klaar.

Ze stapte van me af en kleedde zich weer aan. Hmm, zei ze Ik zal niemand vertellen dat je lesbisch bent als we dit vaker doen. Ik knikte gretig en kleedde me ook aan. Ik verliet de school met mijn hoofd vol met gedachten. Denk maar niet dat ik me kan consentreren op mijn geschiedenis repetitie. Maar nou ja, als ik hem verpest, kan Suzie me wel troosten.

Signature 

Men kan zich als dame voordoen : maar dame zijn is aangeboren.
Hier kijk ik ook wel eens.

Profiel

Gepost: 01 maart 2009 04:21 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
VK Kleuter
RankRank
Totaal Aantal Posts  56
Geregistreerd  2005-08-01

niet tof als die mokkels elkaar liggen te beffen

Signature 

vnchs5_th.jpg

Profiel

Gepost: 13 maart 2009 04:55 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
Fietsenhok Expert
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  207
Geregistreerd  2006-03-10

joehoe gebeurt er hier nog wat

Signature 

8z4uix.jpg

“Liefde is als een cryptogram: geef me de oplossing erbij en ik snap er nog niks van.”

Theo Van Gogh

Profiel

Gepost: 18 maart 2009 05:13 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]  
VK Peuter
Rank
Totaal Aantal Posts  12
Geregistreerd  2009-03-15

Wtf, hoe kan je het nou niet tof vinden als twee meiden wat plezier met elkaar hebben…
Leuk verhaal electric wink

Profiel