Als je de laatste regel van
Maak je wel veel vrienden mee zo of niet? Denk dat sommige mensen het niet erg zouden vinden als je je helemaal zou laten INbouwen!
Nee dan Thies,,,,, met zn geweldige posts.
Misschien ook een tip voor jou
Edit: Jij Deej en dat stofje houden Trixy levend. Ze bestaat van jullie. Als je iets langer dan sinds de terugtrekking van Bill Gates uit Microsoft actief zou zijn op het internet dan weet je dat. Jij bent dus net zo schuldig aan de posts van Trixy als Trixy zelf. Zoek op Internet: Trollbestrijding.
“anders had je em wel onderbouwt!”
Je dacht toch niet dat ik me handen in de specie ga doen en metselen ofzo?
Als je de laatste regel van me post had gelezen had je niet op die schrijf fout in gegaan maar owke, als dit het niveau is hoe je wil praten!
Maak je wel veel vrienden mee zo of niet? Denk dat sommige mensen het niet erg zouden vinden als je je helemaal zou laten INbouwen!
Nee dan Thies,,,,, met zn geweldige posts.
Misschien ook een tip voor jou
Edit: Jij Deej en dat stofje houden Trixy levend. Ze bestaat van jullie. Als je iets langer dan sinds de terugtrekking van Bill Gates uit Microsoft actief zou zijn op het internet dan weet je dat. Jij bent dus net zo schuldig aan de posts van Trixy als Trixy zelf. Zoek op Internet: Trollbestrijding.
Wat een wijsheid .
Maar dan zou het topic VERBAL FREEFIGht niet meer lang bestaan en die is opgericht naar aanleiding van een klein menings verschil tussen een ene WEEDO en .......
jepz .. die kan beter zn post’s voor zn pit weer gaan zoeken op WTF people
issie beter in.
je hebt me door, ik zal overleggen met Steve over mijn PLAGIAAT.....
daar hoor je mij nix over zeggen snake .. dat zie je dan weer net ff niet.
jawel, was geintje,
WTF staat zeker op mijn lijst van sites die ik dagelijks bezoek, één van tientallen, zoniet meer....
hahaha .. i know .. staat ook in mijn lijst . . . en zie soms wel overeenkomsten, soms een stuk of wat .
who’s counting...
bedankt voor deze zinvolle bijdrage. Wat fijn toch dat jij je gedachten met ons deelt. En dat niet soms, maar van minuut tot minuut! Je gulheid is ontroerend.
petra .. wat fijn dat je dat allemaal vind.
en ik deel graag hoor .. ook al heb jij een ander idee .. boeiend .. lekker intresant.
je zou eens moeten weten over mijn gulheid…
tis pas ontroeren hoe jij voor anderen opkomt .. ben je op de frontpage ook altijd zo vriendelijk?
En jij verdiend op dit moment aangepakt te worden met je Ueberarrogante posts. Je matigt je aan andere mensen te kunnen veroordelen voor gedrag dat jijzelf in ruime mate tentoonspreidt. Ik wijs je daar slechts op door je comments even te herhalen, zoals daarnet.
Dat jij het gore lef hebt te verzuchten mod te willen worden kan een grap zijn. Maar als post na post door jou verziekt wordt door het onderwerp naar je persoonlijke vete met Trixy te trekken ben jij namelijk net zo schuldig aan de vervuiling van dit ranzige stukje internet.
Mij persoonlijk is het Wurscht wat hier allemaal gebeurd maar tegen hypocrieten ben ik nimmer vriendelijk. Op de frontpage niet en hier niet.
Ga jij je maar eens goed afvragen waarOm jij hier eigenlijk bent. En nee, ik ben niet geinteresseerd in het antwoord. En wat betekent leven en laten leven eigenlijk voor je? Ook die gedachte mag je even helemaal aan de binnenkant van je ogen bekijken zonder ons verder deelgenoot te maken van je intellectuele observaties.
Als je dat allemaal achter de rug hebt zie ik morgen graag een betergehumeurd mens terug.
ik doe dat in ieder geval op een plaats waar dat zou moeten mogen .. niet dwars door de meuk heen.
daarnaast vind ik je mening overtrokken en overdreven .. alleen maar een gebasseerd op eigen roem ofzoiets dergelijks ..
ik kraak nix of niemand constant af .. was het gewoon inmiddels zat .. en dat laat ik blijken verder niet .. heel menselijk
niet te maken met arogant .. gewoon menselijk verder niet .. ik heb geloof ik antwoord gegeven op je vraag maar dat lees / zie je niet
je bent alleen toegespitst op het terug zeiken .. en het flamen .. mag hoor .. snap ik niet maar goed het mag.
en morgen zien we het allemaal wel weer .. wellicht kun je dat dan zelf ook toepassen allemaal .. zelfkennis is pas kracht.
laat het lekker rusten Petra zou ik zeggen .. volgens mij is trix al een tijdje klaar en ben jij op dit moment de enige al een tijdje die deze zogenaamde sfeer verziekt.
de rest heeft het alleen gelezen en is gewoon met de dagelijkse post’s door gegaan .. dus het is maar hoe hard je eraan trekt.
zouden jullie alsjeblieft over mij willen zeiken in mijn zeikplek .. en niet meer over trix.
dank u .. gooi het eruit .. ik wil verdomme wel een leuke zeikplek ..
openbouwen die kritiek !!!!
PSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT zo en dan sla ik de rest van t gezeik ff over. domme pisvanger dat je bent… Mondje open...zoooooooo