2 van de 10
2
Hier kan U als het U uitkomt over de heer DeeJ urineren
Gepost: 21 juni 2006 02:40 PM   [ Negeer ]   [ # 16 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  7418
Geregistreerd  2004-08-22
DeeJ - 21 juni 2006 01:44 PM

in tegenstelling tot jou trix kan niet iedereen in zn blote hol werken.
snap dat dit niet helemaal door dringt tot je botte harses ..
daarnaast. Eatdust werkt in ieder geval ... ten opzichte van zo bijstandstrekken als jij…

en daar komt nog eens bij ... wat zit je nou ineens weer met be happy ?
slaat dat op de bovenstaande tekten?
ik vind het een prestatie worden hoe jij dingen kunt roepen .. telkens weer die echt nergens op slaan.
niet op het topic .. niet op de post .. niet op de teksten .. jij voert verdomme alleen monologen !?

je bent schizofreen als een motherfizzle .. egt laat jezelf nakijken .. http://www.riagg.nl ofzo.
schrijf jezelf in bij je lokale tbs centre en laat je opnemen .. zorg ervoor dat je niet vrijgelaten word totdat je gewoon normaal kunt communiceren.
alle stemmen in je kets verdwenen zijn en je zelfstandig je bolle hol kunt afvegen ..
denk er eens over ... al weet ik dat dit lastig is voor je .. vraag anders aan iemand anders of die beslissing voor je gemaakt kan worden.
1 van je persoonlijkheden heeft er vast een mening over ..
kappen met zuipen en lsd helpt soms ook heb ik me laten vertellen.
laterz ..

hehe
hoho
dit is jou zeikplek
als t je niet boeit pleur dan op

Dat schijnhuwelijk van jou en die stofje werkt mij zelfs op de zenuwen. Waarom de hel mag Trix niet net zoveel onzin neerplempen als jij je permitteert?

Ik schat zo in, of stofhapper kan voor zichzelf opkomen, en dan kan je verdediging achterwege blijven. Of ze is een afhankelijk volgzaam vrouwtje, in dat geval gaf jij dus toestemming om zich hier te bevinden en probeer je dus een zelfgezocht probleem op te lossen.

Either way, jij zit fout en Trixy opent gewoon een topic omdat zij dat leuk vindt.

Wat een foute, chagrijnige galbak ben jij dat je meent dat je iemand van de bezoekers aan kan spreken op het plaatsen van onzinnige posts. Graag verwijs ik naar de 10 geboden van VK.

dag sukkel,

Signature 

Don’t give up
For fear of rejection
Stand your ground and voice an objection

Profiel

Gepost: 21 juni 2006 02:46 PM   [ Negeer ]   [ # 17 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  10418
Geregistreerd  2005-05-23
Petra - 21 juni 2006 02:40 PM

DeeJ - 21 juni 2006 01:44 PM
in tegenstelling tot jou trix kan niet iedereen in zn blote hol werken.
snap dat dit niet helemaal door dringt tot je botte harses ..
daarnaast. Eatdust werkt in ieder geval ... ten opzichte van zo bijstandstrekken als jij…

en daar komt nog eens bij ... wat zit je nou ineens weer met be happy ?
slaat dat op de bovenstaande tekten?
ik vind het een prestatie worden hoe jij dingen kunt roepen .. telkens weer die echt nergens op slaan.
niet op het topic .. niet op de post .. niet op de teksten .. jij voert verdomme alleen monologen !?

je bent schizofreen als een motherfizzle .. egt laat jezelf nakijken .. http://www.riagg.nl ofzo.
schrijf jezelf in bij je lokale tbs centre en laat je opnemen .. zorg ervoor dat je niet vrijgelaten word totdat je gewoon normaal kunt communiceren.
alle stemmen in je kets verdwenen zijn en je zelfstandig je bolle hol kunt afvegen ..
denk er eens over ... al weet ik dat dit lastig is voor je .. vraag anders aan iemand anders of die beslissing voor je gemaakt kan worden.
1 van je persoonlijkheden heeft er vast een mening over ..
kappen met zuipen en lsd helpt soms ook heb ik me laten vertellen.
laterz ..

hehe
hoho
dit is jou zeikplek
als t je niet boeit pleur dan op

Dat schijnhuwelijk van jou en die stofje werkt mij zelfs op de zenuwen. Waarom de hel mag Trix niet net zoveel onzin neerplempen als jij je permitteert?

Ik schat zo in, of stofhapper kan voor zichzelf opkomen, en dan kan je verdediging achterwege blijven. Of ze is een afhankelijk volgzaam vrouwtje, in dat geval gaf jij dus toestemming om zich hier te bevinden en probeer je dus een zelfgezocht probleem op te lossen.

Either way, jij zit fout en Trixy opent gewoon een topic omdat zij dat leuk vindt.

Wat een foute, chagrijnige galbak ben jij dat je meent dat je iemand van de bezoekers aan kan spreken op het plaatsen van onzinnige posts. Graag verwijs ik naar de 10 geboden van VK.

dag sukkel,

WOW krijg tranen in mijn ogen wink

Signature 

Give a man a match, and he’ll be warm for a minute, but set him on fire, and he’ll be warm for the rest of his life.

DON’T CLICK I’m BLONDvideoclips30.gif border=0

Profiel

Gepost: 21 juni 2006 02:46 PM   [ Negeer ]   [ # 18 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  12454
Geregistreerd  2006-04-04

jaja .. das ook de reden dat trix al die tijd weg is geweest ..
zou jij tog moeten weten neem ik aan .. maar goed doe maar net alsof dat niet ut geval is.
daarnaast kan ik met iedereen overweg behalve met deze dame .. als het een dame is.
daarnaast iriteerd ze meer mensen .. en als je wilt lullen moet het naar mijn idee wel ergens over gaan.
trixy opent maar wat ze wil .. maar als ze hiermee mij aanvalt krijgt ze die terug.
wil het wel ff kopieren en in haar plaats zetten .. maar goed ben er nu wel klaar mee.
heb wel genoeg gezegd. had er totaal niet mee gezeten als iemand anders dit zou hebben gedaan .. sjaak d00b deco wie dan ook.
maar dit wil ze graag hard tegen hard .. dan krijgt ze het en dan moeilijk gaan doen ? snap ik niet ..
ik ben totaal geen chagrijnige galbak hoe er niet van aan te worden gesproken met dit soort zinloze meuk.
ik val nooit mensen uit .. maar als ze dit naar mij doen .. kijk maar in je historie krijgen ze em terug.
volgzaam vrouwtje ? ik heb niet het idee dat je uberhaupt weet over wie het hebt .. lees het even door .. kun je zien dat trix hetzelfde bij eatdust doet waar je op reageerd.
ik spreek verder niemand van de bezoekers aan .. volgens mij ben jij nu diegene die het volgzame vrouwtje uithangt .. naar een ander vrouwtje .. en das dan tog ook nie nodig??

Signature 

Fuck Ya’ll

Profiel

Gepost: 21 juni 2006 02:53 PM   [ Negeer ]   [ # 19 ]
Fietsenhok Expert
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  383
Geregistreerd  2005-12-14

Hier is de koffieAnan van het FH .... What up peoples?
Is onze HuisHoer Trixy weer aan het balke? De laatste sperm resten even uitspeugen, ja dan ga je van zelf ijlen....
.
Zoals je ziet iedereen kan dom lullen trix, maar het gaat meer om de inhoud en sugesties! Mssn moet je daar eens mee gooien ipv filmpjes en plaatjes!
Of krijg ik nu ook me eigen toilet?

Signature 

Be Right back Henry, katja roept me ....

Profiel

Gepost: 21 juni 2006 02:54 PM   [ Negeer ]   [ # 20 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank

Hopelijk zeg ik het goed{type ik het goed}
DeeJ je bent zo “GEK als een Deur” en je breng mijn moeder instinct naar boven en dat is beangstigend.
Je bent net zo een zwerf kat die neem ik ook altijd mee naar het dierenasiel.

Signature 

Give a man a match, and he’ll be warm for a minute, but set him on fire, and he’ll be warm for the rest of his life.

Profiel

Gepost: 21 juni 2006 02:56 PM   [ Negeer ]   [ # 21 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Thies - 21 juni 2006 02:53 PM

Is onze HuisHoer Trixy weer aan het balke? De laatste sperm resten even uitspeugen, ja dan ga je van zelf ijlen....
.
Zoals je ziet iedereen kan dom lullen trix, maar het gaat meer om de inhoud en sugesties! Mssn moet je daar eens mee gooien ipv filmpjes en plaatjes!

THIES ben je dom of analfabeet
Forum Home > Het Fietsenhok > Verbal Freefight > Thread

Signature 

Profiel

Gepost: 21 juni 2006 02:58 PM   [ Negeer ]   [ # 22 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  7418
Geregistreerd  2004-08-22
DeeJ - 21 juni 2006 02:46 PM

jaja .. das ook de reden dat trix al die tijd weg is geweest ..
zou jij tog moeten weten neem ik aan .. maar goed doe maar net alsof dat niet ut geval is.
daarnaast kan ik met iedereen overweg behalve met deze dame .. als het een dame is.
daarnaast iriteerd ze meer mensen .. en als je wilt lullen moet het naar mijn idee wel ergens over gaan.
trixy opent maar wat ze wil .. maar als ze hiermee mij aanvalt krijgt ze die terug.
wil het wel ff kopieren en in haar plaats zetten .. maar ik ben er nu wel klaar mee
heb wel genoeg gezegd. had er totaal niet mee gezeten als iemand anders dit zou hebben gedaan .. sjaak d00b deco wie dan ook.
maar dit wil ze graag hard tegen hard .. dan krijgt ze het en dan moeilijk gaan doen ? snap ik niet ..
ik ben totaal geen chagrijnige galbak hoe er niet van aan te worden gesproken met dit soort zinloze meuk.
ik val nooit mensen uit .. maar als ze dit naar mij doen .. kijk maar in je historie krijgen ze em terug.
volgzaam vrouwtje ? ik heb niet het idee dat je uberhaupt weet over wie het hebt .. lees het even door .. kun je zien dat trix hetzelfde bij eatdust doet waar je op reageerd.
ik spreek verder niemand van de bezoekers aan .. volgens mij ben jij nu diegene die het volgzame vrouwtje uithangt .. naar een ander vrouwtje .. en das dan tog ook nie nodig??

primo: Dit is jou zeikplek dus voor genuanceerd gefundeert geslijm moet je ergens anders zijn.
Trix is teruggekomen ook na verzoek van bezoekers.

daarnaast iriteerd ze meer mensen .. 

niks met Les Autres te maken. Er wordt al teveel naar een ander gewezen. Kijk naar jezelf en houd je commentaar bij en over jezelf.

en als je wilt lullen moet het naar mijn idee wel ergens over gaan.

Dat slaat nergens op dit is VK, en het gaat per definitie nergens over.

Dit is een zeikplek, ze mag zeiken wat ze wil. Dat doet iedereen en heel wat groffer. Dat ze jou hiermee irriteert zegt zoals bekend meer over jou. Waarom mijn grove beledigingen niet als aanval gezien.

volgens mij ben jij nu diegene die het volgzame vrouwtje uithangt

MWOEHAHA Dit is natuurlijk waanzin. Ik geef mn mening, en ik ben het niet met je eens. Kennelijk lastig te incasseren. Logisch ook wel als je je in je post beroept op “De Anderen die het met je eens zijn”
Maar je maakt een denkfout door te stellen dat ik gestuurd wordt. Zo denk je kennelijk over vrouwen, als niet zelfstandig denkende wezens. Toch leuk voor die postorderbruid van je om dat even mee te nemen.

maar ik ben er nu wel klaar mee

Dat lijkt me heel verstandig. Trollen bestrijd je door er niet mee om te gaan, niet op in te gaan. en er niks van te zeggen. Zoek even op Trollen. en wat er tegen te doen. Dan zou je weten wat ik bedoel.

Jij en dat stofje van je houden Trixy levend. Ze bestaat van jullie. Als je iets langer dan sinds de terugtrekking van Bill Gates uit Microsoft actief zou zijn op het internet dan weet je dat. Jij bent dus net zo schuldig aan de posts van Trixy als Trixy zelf.

Signature 

Don’t give up
For fear of rejection
Stand your ground and voice an objection

Profiel

Gepost: 21 juni 2006 02:58 PM   [ Negeer ]   [ # 23 ]
Administrator
RankRankRankRankRank

dat hoor ik liever van jou als van iemand die er verstand van heeft trix, of liever gezegd .. iemand die uberhaupt verstand heeft.
maar goed ... van boven af komt de melding dat ik niet in mijn eigen verbal freefight mag flamen jegens jou persoon.
dus .. ga vooral verder .. doe je best zou ik zeggen .. dit is de laatste post die ik aan jou doe ...
flame on! zou ik zeggen ..
je bent volledig vrij in je doen en laten .. ga lekker verder. alsof iemand jou serieus neemt. (op petra en dr alter-ego na dan ..)
dit is een vrij land ..

Thies bedankt voor de ondersteuning in deze verbale bak-diaree.

Signature 

Fuck Ya’ll

Profiel

Gepost: 21 juni 2006 02:59 PM   [ Negeer ]   [ # 24 ]
Fietsenhok Expert
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  383
trixy - 21 juni 2006 02:56 PM

Thies - 21 juni 2006 02:53 PM
.

THIES ben je dom of analfabeet
Forum Home > Het Fietsenhok > Verbal Freefight > Thread

Waarschijnlijk te slim voor jou! Want jij bent de geene die gooit met deze filmpjes/foto’s in het offtopic gedeeldte terwijl daar het “Boem Lauwe Links” forum voor is!
Dus ik weet niet wat je wil bereiken met bovenstaand maar niet zoheel veel denk ik anders had je em wel onderbouwt!
.
PS: Ja ben analfabeet

Signature 

Profiel

Gepost: 21 juni 2006 03:03 PM   [ Negeer ]   [ # 25 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank

“anders had je em wel onderbouwt!”
Je dacht toch niet dat ik me handen in de specie ga doen en metselen ofzo?

Signature 

Profiel

Gepost: 21 juni 2006 03:06 PM   [ Negeer ]   [ # 26 ]
Fietsenhok Expert
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  383
trixy - 21 juni 2006 03:03 PM

Als je de laatste regel van me post had gelezen had je niet op die schrijf fout in gegaan maar owke, als dit het niveau is hoe je wil praten!
Maak je wel veel vrienden mee zo of niet? Denk dat sommige mensen het niet erg zouden vinden als je je helemaal zou laten INbouwen!

Signature 

Profiel

Gepost: 21 juni 2006 03:25 PM   [ Negeer ]   [ # 27 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Thies - 21 juni 2006 03:06 PM

trixy - 21 juni 2006 03:03 PM

Als je de laatste regel van me post had gelezen had je niet op die schrijf fout in gegaan maar owke, als dit het niveau is hoe je wil praten!
Maak je wel veel vrienden mee zo of niet? Denk dat sommige mensen het niet erg zouden vinden als je je helemaal zou laten INbouwen!

Lieve thies: o sorry van die spel fout [?] maar ik doe me uiterste best maar als allochtoon schrijf ik Uw taal niet perfect zo alle correcties zijn welkom.
We hadden geen recht op een inburgerings curcus want ik ben in het bezit van een Nederlands pasport en alleen een HELE echt donker gekleurde mede burger heeft daar recht op.
Zo na hutje onder de ene arm gestoken te hebben en mutje onder de andere zijn we met het NOORDER licht verdwenen naar het beloofde land.
Waar mijn ouders verteld werden VAL DOOD,je bent niet getrouwd,de kinderen zijn niet van jou en geen assielcentrum waar we vrij onderdak+eten konden krijgen ben ik gaan roeien met de riemen die ik heb .
Zo nogmaals mij nederig excus voor enkele fouten die ik maak, gemaakt heb en nog steeds zal maken.
Misschien zou je zo vriendelijk willen zijn en dit onder de aandacht van mevr Verdonk te brengen zodat ik als nog mijn nederlandse inburgereings curcus kan gaan volgen .
Hoogachtend
trixy

Signature 

Profiel

Gepost: 21 juni 2006 03:26 PM   [ Negeer ]   [ # 28 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  15404
Geregistreerd  2004-10-15
EaTDusT - 21 juni 2006 02:35 PM

DeeJ rustig jongen....
doet zoals frostie het zei negeer het want het brengt alleen maar onzin hier op het forum.
Bewijs maar weer he laag trixy is....
EN nu trixy word het tijd dat je je kutkop houd want ja (misschien werkt het nu wel valt te proberen alhoewel het kansloos is bij hem ) niemand wil je en niemand moet wat van je…

ho,ho,ho, ik ben gek op Trix....

Signature 

snake slaapt met het licht aan, het donker is bang voor snake....

klachten/tips ?????

Profiel

Gepost: 21 juni 2006 03:31 PM   [ Negeer ]   [ # 29 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
snake - 21 juni 2006 03:26 PM

EaTDusT - 21 juni 2006 02:35 PM
DeeJ rustig jongen....
doet zoals frostie het zei negeer het want het brengt alleen maar onzin hier op het forum.
Bewijs maar weer he laag trixy is....
EN nu trixy word het tijd dat je je kutkop houd want ja (misschien werkt het nu wel valt te proberen alhoewel het kansloos is bij hem ) niemand wil je en niemand moet wat van je…

ho,ho,ho, ik ben gek op Trix....

Ik ook snake
en ook op JOUW Snake tongue rolleye

Signature 

Profiel

Gepost: 21 juni 2006 03:32 PM   [ Negeer ]   [ # 30 ]
Administrator
RankRankRankRankRank

zouden jullie alsjeblieft over mij willen zeiken in mijn zeikplek .. en niet meer over trix.
dank u .. gooi het eruit .. ik wil verdomme wel een leuke zeikplek ..
openbouwen die kritiek !!!!

Signature 

Fuck Ya’ll

Profiel

2 van de 10
2

‹‹ Wie o wie      Eat Dust is een mietje ››