dat er niemand meer in-houdelijk op een topic deed reageren....
en dat missen jullie ????
en dat zijn:
trixy
mr.els
rip
blonde negert
en sheikh…
behalve die laatste zijn dit toch hokkers die mijns inziens niet opzettelijk de boel verkloot hebben, en wel voor een beetje reuring zorgen, wat ik dan weer graag zie hier.
maar als het me niet bevalt dan kanker ik wel op......
en dat zijn:
trixy
mr.els
rip
blonde negert
en sheikh…
behalve die laatste zijn dit toch hokkers die mijns inziens niet opzettelijk de boel verkloot hebben, en wel voor een beetje reuring zorgen, wat ik dan weer graag zie hier.
Dronken
Het slachtoffer was in het gezelschap van haar dertienjarige dochter toen ze op het gelijkvloers van het gebouw waar ze woont, belaagd werd, meldt de politie. De vrouw kon haar belagers door het raam zien met hun broek op hun enkels. Ze probeerde ze weg te jagen maar een van hem kwam naar binnen. Hij gaf de vrouw een pak rammel. Er stonden al snel twintig toeschouwers rond het gebouw. Ze zagen hoe hij de vrouw aanviel. Hij kon ingerekend worden. Volgens de politie was hij dronken. Hij wordt nu aangeklaagd voor geweldpleging en exhibitionisme. (vsv)
en dat zijn:
trixy
mr.els
rip
blonde negert
en sheikh…
maar als het me niet bevalt dan kanker ik wel op......
je weet pas wat je mist als het er niet meer is ..