3 van de 3
3
Hij is af
Gepost: 03 juli 2008 09:17 PM   [ Negeer ]   [ # 31 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  17722
Geregistreerd  2005-08-16

mwah, ik vind dat zijn schilderij wel degelijk kwaliteiten heeft.
Ik heb m geprint en op de wc gehangen en als je er dan naar kijkt, gaat het schijten een stuk makkelijker.

Signature 

Maar nu lucht ik slechts mijn gemoed.

Profiel

Gepost: 04 juli 2008 10:30 PM   [ Negeer ]   [ # 32 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  7643
Geregistreerd  2004-11-04
Tinusch - 03 juli 2008 06:58 PM

Harold Handycam - 26 juni 2008 11:52 PM
Tinusch - 26 juni 2008 11:34 PM
‘t lijkt op een fokking homofiele EMO, hoop zo voor jou dat het geen zelfportret is anders ben een van de richtigste mensen die ik ooit heb gezien.
.
Oh ja tis ook niet mooi, tegenwoordig hebben ze computers, wordt alles mooier van, probeer het eens in photoshop misschien waardeer ik het dan iets minder erg hard.

.
Het gaat er niet om of er computers zijn teringmongool, het gaat om de mogelijkheden die je hebt met de verf. Misschien binnenkort jouw bleke nerd-aars maar eens op een 50 x 50 doekje zetten. Met óf voor de uitzondering eens zonder kwak zaad?

.
Het maakt niet uit hoeveel mogelijkheden je hebt, je kan er gewoon geen zak van, tis lelijk, flatteus en storend in het kleurgebruik, hoeveel bob ross je ook gekeken hebt, daar wordt je nog een schilder van en in jou geval is dat vrij duidelijk.
.
En als jij mijn dikke kop op een doek van 50x50 krijgt krijg je een euro van me.
.
en die kwak zaad die smikkel je zelf altijd op, ga maar fijn je lege flessen opruimen en dweilen, anders mag je vanavond d’r tietjes niet zien als ze zich omkleedt.
.
Sterf, Sterf, Ga Dood En Verderf!
.
Latente, achterlijke in ontkenningsfase verkerende kontencrosser

Harold…
NU is ie pas af.

Signature 

291jb87.jpg

Profiel

3 van de 3
3