ik vind niet dat schoonmakerts een mening moeten hebben over wie wanneer waar mag vervuilen
t is alsof een helpdesk medewerker inspraak krijgt in software ontwikkeling, of t leger beslissingen mag nemen waar met wie een oorlog te starten of te eindigen.
de omgekeerde wereld dus
je hebt een diendend beroep, gedraag je als zodanig
als ik t hoque, of anderen, iedere week volspuit met welke walgelijke zooi ook dan maak je dat schoon
dat is je werk
als t te veel werk is dan kan je naar je chef gaan voor extra hulp of je draait wat overuurtjes
als je niet wilt schoonmaken dan moet je ander werk zoeken
ik vond t nodig deze letterdiarree te posten, daar kan ik met een admin over in gesprek raken maar niet met iemand die bij verkeerde plaatsing de zooi weer achter mijn reet op moet ruimen
btw:
ik ben zelf jaren schoonmaakster geweest voor er weer discussies over mn vermeende arrogantie de kop opsteken
en je blijft dus met je poetsgoed van die chatlogs af.Beste mensen in het fietsenhok.
Hier mevrouw Negert voor de verandering.
Mijn hubby ‘blonde Negert’ is zojuist afgevoerd naar een psychiatrisch ziekenhuis.
*
Hij werdt eerder deze ochtend opeens heel kwaad...begon met van alles te gooien en schreeuwde onderwijl....PETRA EN TRIX ZIJN VIEZE STINK-HOEREN....PETRA EN TRIX ZIJN SMERGE SPAMHOEREN....IK WIL NORMAAL BETAALD WORDEN....
Het schuim stond hem op de lippen (en geloof me...das dan een hoop schuim)…De dienstdoende ambulance broeder zijn dat hij overspannen is...voorlopig mag-tie niet meer werken....toen hij dat hoorde zag je hem alweer opknappen....
Als jullie hem een riem door het hart willen steken mag dat altijd...inclusief een leuk kaartje…
Met vriendelijke groet,
Mevrouw Negert.
Mevrouw Negert…
Neuken?
lijkt me lekker kale...
lol..
uuuhhmm… Heb jij vuilniszakken?