ook ik spreek van een relatief rustige feyenooid-ajax,
dat ik de kroeg uitgestuurd ben en de snackbar verbouwd heb omdat ik een kouwe kaas-soufflee kreeg,
daarna voor het wild plassen een bekeuring kreeg en de agent in kwestie een homo noemde een paar uurtjes mocht ‘’afkoelen’’
is het relatief rustig geweest.(volgens mw.spermie...)
Och...maareh .............. mischien kun je me éen ding eens uitleggen...die koosnaampjes van tegenwoordig...dat 020 neuzen worden genoemd snap ik nog wel een beetje maar dat 010 de kakkerlakken zijn....hoe komen ze daar nou op?
Tijdens de klassieker Feyenoord-Ajax in de Rotterdamse Kuip is vanmiddag een 12-jarige supporter mishandeld. De jongen juichte na een goal in het ‘verkeerde’ vak en werd geslagen en mishandeld door een volwassene, waarna wat knokpartijtjes ontstonden, meldt de politie.
De volwassene is goed zichtbaar op beeld vastgelegd en wordt door justitie gezocht voor mishandeling. Het is de bedoeling dat de dader zichzelf meldt bij de politie. Als hij dat niet doet dan worden de beelden mogelijk via de media naar buiten gebracht, zegt een politiewoordvoerder. Voor welk team de jongen juichte wil de politie nog niet zeggen.
Voor, tijdens en na de wedstrijd werden ongeveer tien mensen aangehouden voor belediging, bedreiging, baldadig gedrag en discriminatie. Daarnaast werden zo’n dertig bekeuringen uitgedeeld voor wildplassen en openbaar alcoholgebruik. De EHBO heeft dertig mensen behandeld. Twee van hen moesten naar het ziekenhuis nadat ze onwel waren geworden. De politie spreekt van een relatief rustige Feyenoord-Ajax.
En weer zo`n goede reden om voetbal AF te schaffen.
Och...maareh .............. mischien kun je me éen ding eens uitleggen...die koosnaampjes van tegenwoordig...dat 020 neuzen worden genoemd snap ik nog wel een beetje maar dat 010 de kakkerlakken zijn....hoe komen ze daar nou op?
Nu ja...eigenlijk stelde ik de vraag dus aan u....hoorde dat Kakkerlakken het eerste gebruiken door dat meisje in de tv docu ,,jouw vrouw,mijn vrouw"en vroeg me toen steeds af van; waar heeft dat wijf het over....maar dat waren dus de Feijnoord supporters...kakkerlakken...snap de herkomst van het scheldwoord niet zo.....en om nu zo,n keurig net voetbal forum met zulke vragen lastig te vallen lijkt me niet gepast.
Nu ja...eigenlijk stelde ik de vraag dus aan u....hoorde dat Kakkerlakken het eerste gebruiken door dat meisje in de tv docu ,,jouw vrouw,mijn vrouw"en vroeg me toen steeds af van; waar heeft dat wijf het over....maar dat waren dus de Feijnoord supporters...kakkerlakken...snap de herkomst van het scheldwoord niet zo.....en om nu zo,n keurig net voetbal forum met zulke vragen lastig te vallen lijkt me niet gepast.
en op dit keurig nette forum denk je dat het wel gepast is ?…
kakkerlak.