Pro Evolution Soccer 2008 PS3
Gepost: 01 november 2007 11:07 PM   [ Negeer ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  867
Geregistreerd  2006-01-23

ls één activiteit zich mag uitroepen tot de teamsport bij uitstek, is het voetbal. Strategie en samenspel zijn immers sleutelwoorden voor overwinningen. Ontwikkelaar annex uitgever Konami heeft dit begrepen en deze extreem realistische elementen met succes vertaald in de gameplay van Pro Evolution Soccer 2008 voor de PlayStation 3.
Samen sta je sterk

Het vernieuwde samenspel in Pro Evolution Soccer 2008 komt tot uiting in het Artificial Intelligence (AI) systeem genaamd Teamvision. Teamvision past zich aan aan de individuele stijl van de gamer. Zodanig ontwikkelt het systeem continu verse tactieken om aanvallen op te bouwen en specifieke bewegingen te maken in de counter. Zet bijvoorbeeld dankzij de nieuwe AI het veld achterin zo veel mogelijk dicht met verdedigers om pogingen op het doel te blokkeren. Of benut met fijne passes de niet gebruikte vrij ruimtes en speel de bal snel rond.
Nieuw geleerd, oud gedaan

Teamvision is uiteraard niet de enige verbetering aan de Pro Evolution Soccer-franchise. De voetballers hebben menig nieuw truukje geleerd in de zomervakantie. In het naseizoen hebben zij flink geoefend op de balcontrole die zij hebben tijdens het lopen met de bal. Ook beschikken zij over meer subtiele bewegingen om verdedigers te passeren en verre passes te geven. Indien overigens een simpele tackle niet meer adequaat werkt, kan een voetballer het een tegenstander altijd nog moeilijk maken door aan zijn shirt te trekken.

Jaaaa hij ligt in de winkel en wat een vette game ! Mischien ben ik iets te oud om een spel te spelen, maar toch vindt ik het prachtig op z’n tijd.
De game play is zoals altijd een stuk beter dan Fifa 2008, maar aan de andere kant vindt ik de graphics van Fifa beter.

Plaatjes
a.jpga1.jpga2.jpga3.jpga4.jpga5.jpga6.jpga7.jpg
 Signature 

Is een Smirnoff girl de 18+ versie van een breezer slet ?
Als je jezelf wat minder belangrijk maakt ten opzichte van die ander, dan toon je pas RESPECT.
Tinusch@Wallie: Speculaties mogen wat mij betreft gecensureerd worden, niet meteen gaan denken dat we gaan censureren dat jij een homo bent, want dat is geen speculatie meer

Profiel