God de tering wat mooi
Gepost: 28 juni 2007 10:49 PM   [ Negeer ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1816
Geregistreerd  2005-05-08

Klote muziekrechten

God de tering wat mooi,

In een plas bloed en stukken weet ik veel wat het is ligt opeens een heel klein wondertje.
Met een “tuinslang” op de buik nog even verbonden met tot dan toe mijn enigste prinses.
In latex verpakte handen voeren vaardige handelingen uit en steeds meer begint de bloederige
klont op een klein mensje te lijken.

De verloskundige vraagt of het goed is dat dit wonder bij de moeder op de borst word gelegd want ze heeft een knap shirt aan, kan ons dat nou verbommen leg neer!
Vol verbazing kijken we naar dit stukje perfectie van de natuur wat wij zomaar mogen ontvangen, emotie`s komen los. Ook uiting van blijdschap want het was geen eenvoudige weg die wij moesten begaan om dit te bereiken.

Willen jullie niet weten wat het is vraagt de zuster? Jezus, ik tel 10 teentjes, 10 vingertjes een redelijk normaal koppie (niet te veel van mij dus gelukkig) en het kan me niet meer schelen wat het is geworden het lijkt gezond en dat is op dat moment het aller belangrijkste.
Graag zegt mrs Kurdie, voorzichtig word het wondertje omgedraaid(door de rare slijmdraden die zich daarbij vormen moet ik opeens aan een scène uit Aliens denken) ….een meisje.

Grote angst maakt zich meester en wilde paniek breekt uit in Kurdie`s hoofd, my little pony bij de macdonalds, loverboys op het schoolplein, Tired, maar op hetzelfde moment vervaagd dat allemaal weer en begint zich een enorm warm gevoel te ontwikkelen zo groot dat al het andere verdwijnt. Een kerngezond meisje zo mooi en stralend en Kurdie mag haar zijn dochter noemen wat kan het leven mooi zijn.

Signature 

Het gebeurd zeer dikwijls dat we iets niet zien omdat het te groot is.Multatuli(1820-1887)
Ik ben er nog niet, maar mijn leven is nu dankzij de Van Gemert therapie weer leefbaar

Profiel

Gepost: 28 juni 2007 10:58 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  7897
Geregistreerd  2004-08-22

jammmer dat de video t niet meer doet wel…

Signature 

Don’t give up
For fear of rejection
Stand your ground and voice an objection

Profiel

Gepost: 28 juni 2007 11:07 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  17141
Geregistreerd  2004-10-15

Peet ga dood…

KURDIE>>>>>

mag ik jullie feliciteren ????????

Signature 

snake slaapt met het licht aan, het donker is bang voor snake....

klachten/tips ?????

Profiel

Gepost: 28 juni 2007 11:10 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
snake - 28 juni 2007 11:07 PM

Peet ga dood…

KURDIE>>>>>

Graag!
Edit: ik bedoel de laatste zin dus…

Signature 

Het gebeurd zeer dikwijls dat we iets niet zien omdat het te groot is.Multatuli(1820-1887)
Ik ben er nog niet, maar mijn leven is nu dankzij de Van Gemert therapie weer leefbaar

Profiel

Gepost: 28 juni 2007 11:14 PM   [ Negeer ]   [ # 4 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank

Peet ga dood…

KURDIE>>>>>

jij bent echt al je vk gevoel kwijt he

zure slang

Signature 

Don’t give up
For fear of rejection
Stand your ground and voice an objection

Profiel

Gepost: 28 juni 2007 11:16 PM   [ Negeer ]   [ # 5 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  585
Geregistreerd  2005-09-14

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.

Signature 
Profiel

Gepost: 28 juni 2007 11:31 PM   [ Negeer ]   [ # 6 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  7831
Geregistreerd  2004-11-04
kurdie - 28 juni 2007 10:49 PM

Klote muziekrechten

God de tering wat mooi,

In een plas bloed en stukken weet ik veel wat het is ligt opeens een heel klein wondertje.
Met een “tuinslang” op de buik nog even verbonden met tot dan toe mijn enigste prinses.
In latex verpakte handen voeren vaardige handelingen uit en steeds meer begint de bloederige

De verloskundige vraagt of het goed is dat dit wonder bij de moeder op de borst word gelegd want ze heeft een knap shirt aan, kan ons dat nou verbommen leg neer!
Vol verbazing kijken we naar dit stukje perfectie van de natuur wat wij zomaar mogen ontvangen, emotie`s komen los. Ook uiting van blijdschap want het was geen eenvoudige weg die wij moesten begaan om dit te bereiken.

Willen jullie niet weten wat het is vraagt de zuster? Jezus, ik tel 10 teentjes, 10 vingertjes een redelijk normaal koppie (niet te veel van mij dus gelukkig) en het kan me niet meer schelen wat het is geworden het lijkt gezond en dat is op dat moment het aller belangrijkste.
Graag zegt mrs Kurdie, voorzichtig word het wondertje omgedraaid(door de rare slijmdraden die zich daarbij vormen moet ik opeens aan een scène uit Aliens denken) ….een meisje.

Grote angst maakt zich meester en wilde paniek breekt uit in Kurdie`s hoofd, my little pony bij de macdonalds, loverboys op het schoolplein, Tired, maar op hetzelfde moment vervaagd dat allemaal weer en begint zich een enorm warm gevoel te ontwikkelen zo groot dat al het andere verdwijnt. Een kerngezond meisje zo mooi en stralend en Kurdie mag haar zijn dochter noemen wat kan het leven mooi zijn.

Felies kerel..... en je vrouw.
En zij noemt?

Signature 

291jb87.jpg

Profiel

Gepost: 28 juni 2007 11:35 PM   [ Negeer ]   [ # 7 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Dobermann - 28 juni 2007 11:31 PM

kurdie - 28 juni 2007 10:49 PM

Klote muziekrechten

God de tering wat mooi,

Felies kerel..... en je vrouw.
En zij noemt?

My little Kurdie?

Signature 

Profiel

Gepost: 28 juni 2007 11:38 PM   [ Negeer ]   [ # 8 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  17141
Geregistreerd  2004-10-15
Petra - 28 juni 2007 11:14 PM

Peet ga dood…

KURDIE>>>>>

jij bent echt al je vk gevoel kwijt he

zure slang

jij leest alleen jezelf…

dat heb je in dit topic wel, over-duidelijk, bewezen…

zeiken over een link die niet werkt..

niet ff begrijpend lezen…

en het mannetje feliciteren....

misschien minder posten Peet....

je bent een beetje door/kort-zichtig.......

groetjes.....

Signature 

snake slaapt met het licht aan, het donker is bang voor snake....

klachten/tips ?????

Profiel

Gepost: 28 juni 2007 11:42 PM   [ Negeer ]   [ # 9 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  3494
Geregistreerd  2007-02-10

kurdie,
wederom gefelici-fucking-teerd,
ook aan ms. uiteraard

Signature 

Alles loopt op rolletjes…

Profiel

Gepost: 29 juni 2007 12:04 AM   [ Negeer ]   [ # 10 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  2016
Geregistreerd  2007-01-07

GEFELICITEERD Mr en Mss Kurdie!!!!!

Mooi verwoord kerel!!

Signature 

cool hmm What you give is what you get, so think about what your giving wink

Profiel

Gepost: 29 juni 2007 02:29 AM   [ Negeer ]   [ # 11 ]
VK Peuter
Rank
Totaal Aantal Posts  28
Geregistreerd  2004-11-16

gefeliciteerd kurdie!
dan heb je nu 2 prinsesjes..behandel ze als een koning.

Signature 

I dont Lie, I twist the Truth

Profiel

Gepost: 29 juni 2007 08:42 AM   [ Negeer ]   [ # 12 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank

Prachtig lied, en hoe toepasselijk.

Dream on!

Signature 

Don’t give up