1 van de 2
1
René
Gepost: 02 juni 2007 09:33 PM   [ Negeer ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  856
Geregistreerd  2005-05-10

Nog voordat hij zijn glas limonade (met rietje) had leeg gedronken liep René naar de slager. Lam was en zou het worden die dag. Eenmaal bij de slager tartte het lot hem; €1,50 was alles wat hij uit zijn afgeraffelde panty te voorschijn wist te toveren. Of hij het hoofd dan maar mee zou kunnen nemen. Goed van hart als slager Dirk korte tijd na zijn acute hartinfarct geworden was, gaf hij René het hoofd zelfs gratis mee! René raakte hierop zo erg onder de indruk van de goede man dat zijn panty spontaan nog een stukje verder scheurde. Terug op het internaat porde René met alle zorgvuldigheid een paar keer in de gescheurde nekspier van zijn nieuwe aanwinst. Als daar geen spies in hoort, nou dan weet ik ook niet waarom ik vorige week gevisiteerd moest worden door dokter Jannes, dacht hij. De bezem in de hoek van zijn kamer bood tot zijn grote verbazing geen uitkomst. Helaas, hij zou wat anders moeten verzinnen…

Signature 

Waldorf has left the building. Well, me too.

Profiel

Gepost: 02 juni 2007 09:53 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  8075
Geregistreerd  2004-08-22

sterk!

Signature 

Don’t give up
For fear of rejection
Stand your ground and voice an objection

Profiel

Gepost: 02 juni 2007 10:18 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  17917
Geregistreerd  2004-10-15

vind het vrij slapjes....

Signature 

snake slaapt met het licht aan, het donker is bang voor snake...

Profiel

Gepost: 03 juni 2007 07:49 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  6185
Geregistreerd  2004-06-15

Een kut verhaal van iemand met een kutkop

Signature 

It’s my prerogative to reply as I see fit.
Sarcastic, Ironic or Cynical Humor are three of the least understood ways to express yourself.

Profiel

Gepost: 03 juni 2007 08:21 PM   [ Negeer ]   [ # 4 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  856

Als we toch zo simpel gaan beginnen, Wally.
Een elite kop van een elite kut kakker.

Edit: Zoals je wilt…

[ : 03 juni 2007 08:42 PM door Harold Handycam ]
 Signature 

Profiel

Gepost: 03 juni 2007 08:31 PM   [ Negeer ]   [ # 5 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank

Zwak Harold, jammer dat je het fietsenhok niet van de werkelijkheid kan onderscheiden en je alles zo persoonlijk aantrekt. Heel triest, ik kan je berichtje wel gaan editten, maar ik neem aan dat je zelf wel volwassen genoeg bent om dat te doen, zo niet, tjaa, dan trekken de mensen hun eigen conclussies wel....

[ : 03 juni 2007 08:34 PM door Game Over ]
 Signature 

Sarcastic, Ironic or Cynical Humor are three of the least understood ways to express yourself.

Profiel

Gepost: 03 juni 2007 08:34 PM   [ Negeer ]   [ # 6 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  8015
Geregistreerd  2004-11-04

Een van de weinige keren dat ik het eens ben met Waldorf.
Handycam...... jij hebt afgedaan. Je bent de zwakste schakel, tot ziens.

Signature 

291jb87.jpg

Profiel

Gepost: 03 juni 2007 08:40 PM   [ Negeer ]   [ # 7 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  856
Waldorf - 03 juni 2007 08:31 PM

Zwak Harold, jammer dat je het fietsenhok niet van de werkelijkheid kan onderscheiden en je alles zo persoonlijk aantrekt. Heel triest, ik kan je berichtje wel gaan editten, maar ik neem aan dat je zelf wel volwassen genoeg bent om dat te doen, zo niet, tjaa, dan trekken de mensen hun eigen conclussies wel....

Wie de bal kaatst kan hem terugverwachten. En wat nou Waldorf, als je er zulke problemen mee hebt met iets wat jij zelf aan VK verbonden hebt (lees: hyves) is dat zelf vragen om problemen. OK, ik haal het wel weg als je zo op je privacy gesteld bent. Als je niet persoonlijk geassocieerd wilt worden met VK / het fietsenhok moet je ook niet mekkeren over een foto die jij aan iedereen op het internet openbaart.

[ : 03 juni 2007 08:45 PM door Harold Handycam ]
 Signature 

Profiel

Gepost: 03 juni 2007 08:47 PM   [ Negeer ]   [ # 8 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank

Wie de bal kaatst kan hem terugverwachten? Ja, daar heb je gelijk in, maar zoals je al misschien uit m’n stukje hebt kunnen opmaken, is niks voor mij op VK persoonlijk… Hoe lullig/sarcastisch/cynisch of whatever, ik ook doe.. Dat je me gaat afbranden als ik zulke opmerkingen jegens jou maak, is ‘t spelletje wat hier wordt gespeeld en daar wacht ik ook op. Dat je persoonlijke dingen, in wat voor vorm dan ook hier neer gaat zetten is mi. een teken van zwakte/overgave. Een dooddoener, en de essentie van VK is op die manier weg. Dat jij het leuk vindt om foto’s van jezelf (of wie het ook mag zijn in je avatar, interesseert me geen kloot of jij het bent of niet), is jou pakkie an en DAN kies je er zelf voor dat je het riskeert om daar opmerkingen over te kunnen krijgen. Jij haalt dingen van mij hiernaartoe, die ik niet hier heb geplaatst, ik haal dingen van jou hiernaartoe die jij wel zelf hier hebt geplaatst.
Dat is ‘t grote verschil vriendelijke vriend.

Dit is ‘t laatste stukje dat ik aardig tegen je doe, want het is weer genoeg serieus geouwehoer voor mij voor vandaag, dus geniet er van!

Groet,
Waldorf

Signature 

Profiel

Gepost: 03 juni 2007 08:54 PM   [ Negeer ]   [ # 9 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Waldorf - 03 juni 2007 08:47 PM

Wie de bal kaatst kan hem terugverwachten? Ja, daar heb je gelijk in, maar zoals je al misschien uit m’n stukje hebt kunnen opmaken, is niks voor mij op VK persoonlijk… Hoe lullig/sarcastisch/cynisch of whatever, ik ook doe.. Dat je me gaat afbranden als ik zulke opmerkingen jegens jou maak, is ‘t spelletje wat hier wordt gespeeld en daar wacht ik ook op. Dat je persoonlijke dingen, in wat voor vorm dan ook hier neer gaat zetten is mi. een teken van zwakte/overgave. Een dooddoener, en de essentie van VK is op die manier weg. Dat jij het leuk vindt om foto’s van jezelf (of wie het ook mag zijn in je avatar, interesseert me geen kloot of jij het bent of niet), is jou pakkie an en DAN kies je er zelf voor dat je het riskeert om daar opmerkingen over te kunnen krijgen. Jij haalt dingen van mij hiernaartoe, die ik niet hier heb geplaatst, ik haal dingen van jou hiernaartoe die jij wel zelf hier hebt geplaatst.

Dit is ‘t laatste stukje dat ik aardig tegen je doe, want het is weer genoeg serieus geouwehoer voor mij voor vandaag, dus geniet er van!

Groet,
Waldorf

knap stukje tekst.....

Signature 

Profiel

Gepost: 03 juni 2007 08:59 PM   [ Negeer ]   [ # 10 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  856
Waldorf - 03 juni 2007 08:47 PM

Groet,
Waldorf

Oke. Laat ik het iets simpeler zeggen. Beheerder van een VK-hyves zijn brengt jezelf alleen maar in de belangstelling. Vooral als je ook nog een dagelijkse poster in het fietsenhok bent. Al die ‘beroemdheid’ eist zo z’n tol lijkt me… Je kan me niet wijsmaken dat je zo naief bent dat je dat zelf niet eens in de gaten hebt. Door constant de uitdaging met mensen aan te gaan, zij het relatief onschuldig in de vorm van een spelletje óf door simpelweg bloed onder de nagels vandaan te halen zorgt ervoor dat de grens van wat kan lager en lager komt te liggen. Het lijkt wel alsof je steeds die grens opzoekt, door bijvoorbeeld vermoedelijke PM"s van Petra te posten. En nu ga je mij gek aankijken omdat ik iets post van iemand die voortdurend aandacht vraagt op alle mogelijke manieren? Je zou je op dit moment eigenlijk moeten opgeilen op alle aandacht die dit voor jou te wege brengt. Je uiterlijk is je uiterlijk en je kan ervoor kiezen om het te laten zien hier of niet. Als je daar geen zin in hebt, hou dan op met mensen constant op te stoken en voortdurend aandacht te vragen om daarna het onschuldige LAM (zie verhaal) uit te hangen. Waarschijnlijk die rol om nóg meer commotie te veroorzaken. Ik ben er wel klaar mee.

Groet,
Harold

Signature 

Profiel

Gepost: 03 juni 2007 09:11 PM   [ Negeer ]   [ # 11 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  2049
Geregistreerd  2007-01-07

*door bijvoorbeeld vermoedelijke PM"s van Petra te posten*..............................Gvd hey...gaan we weer oude koeien uit de sloot halen!!!  ....... Hou eens op met zeiken man......als je geen commentaar wil hebben op je kop moet je geen foto plaatsen......klaar.....doe niet moeilijk gozer, dat is irritant ......echt waar!!

Signature 

cool hmm What you give is what you get, so think about what your giving wink

Profiel

Gepost: 03 juni 2007 09:16 PM   [ Negeer ]   [ # 12 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  856
IamKaya - 03 juni 2007 09:11 PM

*door bijvoorbeeld vermoedelijke PM"s van Petra te posten*..............................Gvd hey...gaan we weer oude koeien uit de sloot halen!!!  ....... Hou eens op met zeiken man......als je geen commentaar wil hebben op je kop moet je geen foto plaatsen......klaar.....doe niet moeilijk gozer, dat is irritant ......echt waar!!

Je mist een punt Kaya… en dat was maar een lullig voorbeeldje.

Signature 

Profiel

Gepost: 03 juni 2007 09:17 PM   [ Negeer ]   [ # 13 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank

Oke. Laat ik het iets simpeler zeggen. Beheerder van een VK-hyves zijn brengt jezelf alleen maar in de belangstelling.

Ik mis even iets volgens mij. Waarom is het in godsnaam zo belangrijk voor jou wat ik buiten VK om doe?? Dat zijn mijn zaken toch?? Ik bedoel, dat jij aan de ene kant club Donna bezoekt en aan de andere kant in the Hollywood music hall te vinden bent boeit jouw werkgever toch ook niet?? Wat is dat nou voor krommigheid, of het nou een VK-hyve is of niet, hyves is hyves, fok is fok, gs is gs, vk is vk, zoals ik al zei, als ik foto’s van mezelf hier zou willen plaatsen, dan ha ik dat wel gedaan, je kan wel excuses gaan zoeken nu voor hetgene wat je gedaan hebt, maar dat is nog geen rechtvaardiging.
Een officier die in z’n vrije tijd iemand doodschiet en dan zegt: “ja tijdens m’n verblijf in Irak mocht ik ook mensen doodschieten dus nu toch ook!” komt ongeveer ophetzelfde neer als wat jij nu zegt. Nee dus.. Wat ik buiten VK doe, doe ik buiten VK, als mensen mij op hyves of whatever hierover willen aanspreken, prima, maar niet hier. Niet heel de wereld komt op hyves, dus maak jezelf geen illusies…

Het lijkt wel alsof je steeds die grens opzoekt, door bijvoorbeeld vermoedelijke PM"s van Petra te posten.

Waarom oude koeien uit de sloot halen, ten eerste?? Ten tweede, dit was een zgn. actie ---> reactie, wie de bal kaatst, kan de bal verwachten, actie van mij… Niet dingen uit z’n verband gaan trekken Harold, want dat siert je niet, ik refereer nogmaals naar m’n onderschrift mbt. dit dus.

En nu ga je mij gek aankijken omdat ik iets post van iemand die voortdurend aandacht vraagt op alle mogelijke manieren?

Zoals ik al vroeg: heeft jouw werkgever er iets mee te maken wat jij in je vrije tijd doet?? Dat je het bijvoorbeeld kick vindt om een gay-club te bezoeken?? Zou je het tof vinden als een collega van je foto’s van jou uit die gay-club op het werk zou publiceren, ondanks dat de mensen weten dat je gay bent?? (Dit is allemaal puur hypothetisch, geen persoonlijke aanval)

Je uiterlijk is je uiterlijk en je kan ervoor kiezen om het te laten zien hier of niet. Als je daar geen zin in hebt, hou dan op met mensen constant op te stoken en voortdurend aandacht te vragen om daarna het onschuldige LAM (zie verhaal) uit te hangen. Waarschijnlijk die rol om nóg meer commotie te veroorzaken. Ik ben er wel klaar mee.

Uhm, wat zijn dit nou weer voor drogredenen. Als ik geen zin heb dat persoonlijke informatie van mij op VK terecht komt, moet ik niet meer op VK posten, zoals het posten op VK bedoelt is??? Kom nou toch, je houdt jezelf alleen maar voor de gek.

Ik ben hier inderdaad om commotie te veroorzaken, want dat is de kracht en essentie van VK, als je dat niet leuk vindt en je trekt het je allemaal te persoonlijk aan dan zit je op de verkeerde plek hier.

Signature 

Profiel

Gepost: 03 juni 2007 09:25 PM   [ Negeer ]   [ # 14 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  856
Waldorf - 03 juni 2007 09:17 PM

Oke. Laat ik het iets simpeler zeggen. Beheerder van een VK-hyves zijn brengt jezelf alleen maar in de belangstelling.

Ik mis even iets volgens mij. Waarom is het in godsnaam zo belangrijk voor jou wat ik buiten VK om doe?? Dat zijn mijn zaken toch?? Ik bedoel, dat jij aan de ene kant club Donna bezoekt en aan de andere kant in the Hollywood music hall te vinden bent boeit jouw werkgever toch ook niet?? Wat is dat nou voor krommigheid, of het nou een VK-hyve is of niet, hyves is hyves, fok is fok, gs is gs, vk is vk, zoals ik al zei, als ik foto’s van mezelf hier zou willen plaatsen, dan ha ik dat wel gedaan, je kan wel excuses gaan zoeken nu voor hetgene wat je gedaan hebt, maar dat is nog geen rechtvaardiging.
Een officier die in z’n vrije tijd iemand doodschiet en dan zegt: “ja tijdens m’n verblijf in Irak mocht ik ook mensen doodschieten dus nu toch ook!” komt ongeveer ophetzelfde neer als wat jij nu zegt. Nee dus.. Wat ik buiten VK doe, doe ik buiten VK, als mensen mij op hyves of whatever hierover willen aanspreken, prima, maar niet hier. Niet heel de wereld komt op hyves, dus maak jezelf geen illusies…

Het lijkt wel alsof je steeds die grens opzoekt, door bijvoorbeeld vermoedelijke PM"s van Petra te posten.

Waarom oude koeien uit de sloot halen, ten eerste?? Ten tweede, dit was een zgn. actie ---> reactie, wie de bal kaatst, kan de bal verwachten, actie van mij… Niet dingen uit z’n verband gaan trekken Harold, want dat siert je niet, ik refereer nogmaals naar m’n onderschrift mbt. dit dus.

En nu ga je mij gek aankijken omdat ik iets post van iemand die voortdurend aandacht vraagt op alle mogelijke manieren?

Zoals ik al vroeg: heeft jouw werkgever er iets mee te maken wat jij in je vrije tijd doet?? Dat je het bijvoorbeeld kick vindt om een gay-club te bezoeken?? Zou je het tof vinden als een collega van je foto’s van jou uit die gay-club op het werk zou publiceren, ondanks dat de mensen weten dat je gay bent?? (Dit is allemaal puur hypothetisch, geen persoonlijke aanval)

Je uiterlijk is je uiterlijk en je kan ervoor kiezen om het te laten zien hier of niet. Als je daar geen zin in hebt, hou dan op met mensen constant op te stoken en voortdurend aandacht te vragen om daarna het onschuldige LAM (zie verhaal) uit te hangen. Waarschijnlijk die rol om nóg meer commotie te veroorzaken. Ik ben er wel klaar mee.

Uhm, wat zijn dit nou weer voor drogredenen. Als ik geen zin heb dat persoonlijke informatie van mij op VK terecht komt, moet ik niet meer op VK posten, zoals het posten op VK bedoelt is??? Kom nou toch, je houdt jezelf alleen maar voor de gek.

Nee, dat het persoonlijk is doet er voor mij even niet toe. Dat was meer om jou te laten zien waar de grens ligt, niks excuus. Geen gedoe. Ik wilde jou even laten kennismaken met de gedachtenstroom “Mohammed B.”. Iemand die alles zo hoog van de toren blaast kan op een gegeven moment nu eenmaal verwachten dat iemand iets doet wat hem of haar totaal niet aan staat. Gemeend of niet, hoe anderen het opvatten (die constant aanwezige mening) kan in je tegendeel werken. En aangezien jouw posts vaak een serieus bijklankje hebben, lijkt het meestal helemaal niet meer zo op een spelletje. De laatste tijd gaat het spelletje bij jou gewoon net wat te ver, waarschijnlijk gaat mijn post richting jou nu dat ook.

Ik ben hier inderdaad om commotie te veroorzaken, want dat is de kracht en essentie van VK, als je dat niet leuk vindt en je trekt het je allemaal te persoonlijk aan dan zit je op de verkeerde plek hier.

Oh, ik vind het wel grappig om al die boze reacties te lezen hoor! Ben hier dus net als jij prima op m’n plek.

Signature 

Profiel

Gepost: 03 juni 2007 10:02 PM   [ Negeer ]   [ # 15 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank

heeeeeeee........

homo’s.....

ga lekker dood.........

Signature 

Profiel

1 van de 2
1

‹‹ FISH!      Goeroe met tranen.... ››