ja man, pak een stoel.
Maar nu lucht ik slechts mijn gemoed.
*wacht nog steeds op een antwoord van trixy*
Never nocks on heavens door, just ring the bell and run! (he hates that)
TunderNerd - 09 juni 2007 02:31 PM*wacht nog steeds op een antwoord van trixy*
Kan je lang wachten...die antwoord alleen als je zegt: Je hebt nu toestemming om antwoord te geven!
What you give is what you get, so think about what your giving
U heeft nu toestemming om antwoord te geven, mits u uzelf niet kunt verdedigen, vind ik u een slap en laf persoon. Hoogachtend, TunderNerd
TunderNerd - 11 juni 2007 02:38 PMU heeft nu toestemming om antwoord te geven, mits u uzelf niet kunt verdedigen, vind ik u een slap en laf persoon. Hoogachtend, TunderNerd
HI
============================================>****<===================================================
====================>It may look like I’m doing nothing, but I’m actively waiting for my problems to go away. <====================
................lijn 4...................
deco - 13 juni 2007 04:53 PM................lijn 4...................
koppe trixy....
hierbij bestempel ik u als een laf en zielig persoon....
TunderNerd - 13 juni 2007 07:34 PMdeco - 13 juni 2007 04:53 PM................lijn 4................... koppe trixy.... hierbij bestempel ik u als een laf en zielig persoon....
zorg je er wel voor dat het trein-verkeer geen hinder ondervindt van jouw actie ????
snake slaapt met het licht aan, het donker is bang voor snake...
snake - 13 juni 2007 07:38 PMTunderNerd - 13 juni 2007 07:34 PMdeco - 13 juni 2007 04:53 PM................lijn 4................... koppe trixy.... hierbij bestempel ik u als een laf en zielig persoon.... zorg je er wel voor dat het trein-verkeer geen hinder ondervindt van jouw actie ????
Wat voor treintje heb jij?
kut.....je leeft nog....
AAAAAAAAAAAAARGH, trixy… stay away!!!!!!!!
Alles loopt op rolletjes…