WAT LEES IK NOU OP SKOFTEN ????????
Gepost: 27 april 2006 11:21 AM   [ Negeer ]
Moderator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  17917
Geregistreerd  2004-10-15

TOTAL MUSCHI......

Ja dames, dat betekent “volkomen kut”. In het Duits natuurlijk, dat had je waarschijnlijk wel door. Bij toeval klikte ik een van mijn bookmarks aan en verzond ik een aantal HTTP Requests naar de site Sexylosers. Tot mijn grote verbazing werd ik geforward naar Totallycrap, de Duitse versie welteverstaan. Blijkbaar hebben ze niet alleen vrienden gemaakt met een paar zatte belgen, maar ook met onze oosterburen en de site onderdeel gemaakt van de VK-gemeenschap. Alsof een cursus Duits niet genoeg was. Enfin, ondanks dat ze het op VK nog niet hebben durven vertellen, wens ik ze veel succes met hun nieuwe aanwinst.

Signature 

snake slaapt met het licht aan, het donker is bang voor snake...

Profiel

Gepost: 27 april 2006 12:10 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  18346
Geregistreerd  2005-08-16

na und?

Signature 

Maar nu lucht ik slechts mijn gemoed.

Profiel

Gepost: 27 april 2006 12:36 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  13918
Geregistreerd  2006-04-04

EIN REICH! EIND LAND! EIN VOLKOMENKUT!!

Signature 

Fuck Ya’ll

Profiel

Gepost: 27 april 2006 02:39 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  3165
Geregistreerd  2004-10-16
snake - 27 april 2006 11:21 AM

TOTAL MUSCHI......

Ja dames, dat betekent “volkomen kut”. In het Duits natuurlijk, dat had je waarschijnlijk wel door. Bij toeval klikte ik een van mijn bookmarks aan en verzond ik een aantal HTTP Requests naar de site Sexylosers. Tot mijn grote verbazing werd ik geforward naar Totallycrap, de Duitse versie welteverstaan. Blijkbaar hebben ze niet alleen vrienden gemaakt met een paar zatte belgen, maar ook met onze oosterburen en de site onderdeel gemaakt van de VK-gemeenschap. Alsof een cursus Duits niet genoeg was. Enfin, ondanks dat ze het op VK nog niet hebben durven vertellen, wens ik ze veel succes met hun nieuwe aanwinst.

dit is om ze te misleiden tijdens t WK.
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
Hoop Ik!

Signature 

Het formulier wat u verstuurde bevat de volgende fouten:

* Niet mogelijk om u reactie op dit moment te ontvangen.

Profiel