Ehm als je zelf uit eten gaat en je kids achterlaat in het appartement en om het half uur gaat kijken of alles goed is?
Dan eh vraag je der toch ook om?
deze mensen hadden een appartement gehuurd, en zaten op het appartementen complex te eten,,, samen ,,, zo’n 50 mtr van het appartement. om het half uur ging èèn van de ouders kijken… dit verwacht toch niemand,, je vertrouwd erop dat je in een beschermde omgeving zit.... verder is zo’n vakantie ook eens nodig om ff tijd aan elkaar te besteden,, drie kinderen zullen je relatie echt niet intiemer maken.... maar dat er zo’n smerige tering hufter rondloopt , die het al in zijn hoofd haalt, daar kan je je toch helemaal niet tegen beschermen,, ieder is zijn kind wel eens een paar minuten uit het oog. jezus ik houdt mijn hart vast voor de uitkomst.
Ehm als je zelf uit eten gaat en je kids achterlaat in het appartement en om het half uur gaat kijken of alles goed is?
deze mensen hadden een appartement gehuurd, en zaten op het appartementen complex te eten,,, samen ,,, zo’n 50 mtr van het appartement. om het half uur ging èèn van de ouders kijken… dit verwacht toch niemand,, je vertrouwd erop dat je in een beschermde omgeving zit.... verder is zo’n vakantie ook eens nodig om ff tijd aan elkaar te besteden,, drie kinderen zullen je relatie echt niet intiemer maken.... maar dat er zo’n smerige tering hufter rondloopt , die het al in zijn hoofd haalt, daar kan je je toch helemaal niet tegen beschermen,, ieder is zijn kind wel eens een paar minuten uit het oog. jezus ik houdt mijn hart vast voor de uitkomst.
gigantische rand-debiel dat je der bent....
je verwacht het niet, verkansie, tijd samen, ieder half uur ff checken… ?????
weet jij hoe snel een kamer/huis in de hens staat....
kinderen kunnen gaskranen open-draaien,
water-kranen trouwens ook,
dus ook de hete, nadat ze in het bad zijn geklommen,
auw, dat doet pijn, wil eruit, glij steeds weg,
en de kraan loopt maar door....
Hoeroe,
ga aljeblieft ophouden met reageren om het reageren.....
niemand neemt het je kwalijk wanneer je af en toe je muil gewoon dicht houdt…
gigantische rand-debiel dat je der bent....
je verwacht het niet, verkansie, tijd samen, ieder half uur ff checken… ?????
weet jij hoe snel een kamer/huis in de hens staat....
kinderen kunnen gaskranen open-draaien,
water-kranen trouwens ook,
dus ook de hete, nadat ze in het bad zijn geklommen,
auw, dat doet pijn, wil eruit, glij steeds weg,
en de kraan loopt maar door....
Hoeroe,
ga aljeblieft ophouden met reageren om het reageren.....
niemand neemt het je kwalijk wanneer je af en toe je muil gewoon dicht houdt...
Duidelijk...welke godvergeten mafkees laat uberhaubt z’n kind van 4 alleen......
Stelletje wijsneuzen… Alsof jullie 24/7 met je kinderen bezig zijn/waren vanaf 0 tot .......... Is ‘t zelfde als in ‘t verkeer, in de auto kan zelfs een seconde onoplettenheid tot een dodelijk ongeluk leiden, en je maakt mij niet wijs dat als je achter het stuur zit NOOIT ff omkijkt of een andere radiozender aanzet of whatever.......
Stelletje wijsneuzen… Alsof jullie 24/7 met je kinderen bezig zijn/waren vanaf 0 tot .......... Is ‘t zelfde als in ‘t verkeer, in de auto kan zelfs een seconde onoplettenheid tot een dodelijk ongeluk leiden, en je maakt mij niet wijs dat als je achter het stuur zit NOOIT ff omkijkt of een andere radiozender aanzet of whatever.......
Duidelijk...jij weet niet waar je het over hebt. Kansloze reactie…
OK ff een vraagje dan hè, als jullie je kind in bad stopten vroeger, of nog steeds doen, tot welke leeftijd bleef je heel de tijd in de badkamer totdat je kind klaar was met badderen??