oke ... als je niet van schelden houd .. moet je ff lekker rechts boven in op het kruisje klikken !
wat is compaq tog een vreselijk achterlijk goor smerig hoerig kanker bedrijf !!!
wat is compaq tog een vreselijk achterlijk goor smerig hoerig kanker bedrijf !!!
oke ... als je niet van schelden houd .. moet je ff lekker rechts boven in op het kruisje klikken !
Ik heb verdomme eergister maarliefst 4 nieuwe pc’s gekocht bij die kut tent!
waar er godverdorie 3 niet juist of totaal niet werken !
verotte netwerkkaarten .. 1 met een vertiefte grafische kaart !
en 1 met verkeerd geheugen ..
die ze dus zojuist allemaal terug hebben gekregen!
geld als de sodemieter terug .. en ga ze verdomme wel bij Dell bestellen!
teringhoerenlopers !
dat dus .. bedankt! snake .. voelt nu alweer een stuk rustiger!
duâh . maakt me egt geen tering uit!
overigens .. denk niet dat jij het over de nieuwe lijn hebt .. die kasten gaan erg makkelijk open.
erg fijn .. want op dat moment kun je direct en snel kijken wat een oude tyfus hardware die gasten in je pc prakken.
goed .. bestelling is gedaan .. client is op de hoogte gesteld .. en lett god sort them out!
nou moet zeggen dat Dell redelijk goed is .. ook qua support.
compaq had gewoon nooit moeten fuseren ..
ibm doet het ook redelijk .. verder ben ik nog altijd van de zelfbouw ..
werkt gewoon veel beter!
laptops zouden allemaal toshiba moeten zijn of acer .. of asus
printers kun je alleen goed kopen bij HP ..
de rest doet me nix.
nou moet zeggen dat Dell redelijk goed is .. ook qua support.
compaq had gewoon nooit moeten fuseren ..
ibm doet het ook redelijk .. verder ben ik nog altijd van de zelfbouw ..
werkt gewoon veel beter!
laptops zouden allemaal toshiba moeten zijn of acer .. of asus
printers kun je alleen goed kopen bij HP ..
de rest doet me nix.
omdat de klant overal een merkje op wil zien . . . afspraken wil maken over de support.
kijk software matig is geen probleem .. krijg je altijd iemand .. maar ik ga geen hardware ondersteunen.
kan gewoon niet .. veels te duur en andere partijen kunnen het beter ..
dus als Dell of een andere partij die hardware ondersteunt .. en gewoon iets opstuurt.
bouw ik het er wel in en installeer ik het .. heb geen hardware op de plank liggen.
en dat wil ik ook niet .. hardware zit amper marge op .. en mijn uren wel flink!
omdat de klant overal een merkje op wil zien . . . afspraken wil maken over de support.
kijk software matig is geen probleem .. krijg je altijd iemand .. maar ik ga geen hardware ondersteunen.
kan gewoon niet .. veels te duur en andere partijen kunnen het beter ..
dus als Dell of een andere partij die hardware ondersteunt .. en gewoon iets opstuurt.
bouw ik het er wel in en installeer ik het .. heb geen hardware op de plank liggen.
en dat wil ik ook niet .. hardware zit amper marge op .. en mijn uren wel flink!
juist .. te duur ... had ik dat beter gewoon kunnen schrijven?
ik ben van de “kort en duidelijk/zakelijk” generatie.....
het is je vergeven.....
jah .. de irritatie is voornamelijk aan het woord ..
krijg je dat soort dingen.
ben blij dat ik weer vergeven ben .. zal ik nodig hebben ..
zeker als jij straks thuis komt en ziet wat er in je achtertuin is gebeurd.
dan zal ik je daarna vertellen waar ik die pc’s begraven heb ..
als je dat niet in 1 oog opslag kunt zien dan. ..
juist .. te duur ... had ik dat beter gewoon kunnen schrijven?
ik ben van de “kort en duidelijk/zakelijk” generatie.....
het is je vergeven.....
jah .. de irritatie is voornamelijk aan het woord ..
krijg je dat soort dingen.
ben blij dat ik weer vergeven ben .. zal ik nodig hebben ..
zeker als jij straks thuis komt en ziet wat er in je achtertuin is gebeurd.
dan zal ik je daarna vertellen waar ik die pc’s begraven heb ..
als je dat niet in 1 oog opslag kunt zien dan. ..