Wat een geweldig initiatief Okki. Jij en ik, dat wordt nog wel eens wat.
dsarewhip
je bent onuitspreekbaar irritant in je negativiteit. Als ik iets van je lees zie ik een goor vroeger wit hemd, witte benen met te veel haar om voor menselijk door te gaan. Een dikke vette klamme buik en een gezicht met een aantal puisten. Niet veel, maar wel groot. Puur veroorzaakt door totale verwaarlozing en gebrek aan persoonlijke hygiene.
Je hebt een handdoekje onder je stoel voor t geval dat. Je hebt een toetsenbord met etensresten en neusvuil besmeurd. Je hebt een pracht van een computer, dat dan weer wel. Je enige echte bezit. Verder een helemaal lege kamer. De gordijnen altijd dicht, is het dag of nacht dat maakt niet uit. Er staat wel een tvtje op de grond. Soms testbeeld soms TMF.
In je keuken heb je geen fornuis, een koelkast met plakkerige deurgreep.
Je slaapkamer is klein, en er ligt een tweepersoonsmatras. Ooit gekocht bij de kringloop tijdens een van je betere dagen. Toen je nog dacht dat er ooit misschien wel een vrouw bij je thuis zou willen overnachten (sick). Die tijd ligt ver achter je. Jaren terug, toen je nog kennissen had.
In de hoek van de slaapkamer een hele berg kleren, soms trek je er iets onder vandaan wat je vervolgens over je wanstaltige lijf trekt. Vaker loop je gewoon met alleen je hemd aan door je huis. De gedachte dat er een meisje aan zal bellen die je dan zo aantreft, met je slappe geslacht verstopt onder de huidplooien, wind je op. Het gebeurde nog nooit, natuurlijk niet. Het zal ook niet gebeuren, dat weet je zelf ook wel.
Je leeft van je status op VK csprlip. En op andere sites ben je ook populair als Anneniek. Je kwijlt.
Vaak gebeurd het dat je dat pas doorhebt als er een klodder spuug op je hand valt. Die lik je dan op, dan proef je de zoutige smaak van je ongewassen huid. Je hebt wel een douche, maar sinds de slang scheurde ben je er niet aan toegekomen een nieuwe te kopen en nu is het meer een soort van fontein waar je een beetje tegenaan gaat staan en met je handen wapperend wat water over je heen probeert te krijgen.
onder de douche probeer je je ook altijd af te trekken. Lang voor je orgasme krijg je het al zo koud tegen dat spetterende straaltje aan dat je de moed maar opgeeft en een lap onder de stinkende stapel handdoekjes vandaan trekt waar je je mee afdroogt.
Gadvergadver, wat krijg ik een smerige troosteloze visoenen als ik aan je denk. Ik zou er het Leger van gaan bellen om te zien of die je niet een handje willen helpen maar ik ben bang dat de eerstvolgende bezoeker aan je huis de politie is. Gealarmeerd door de buren, omdat het zo stinkt sinds een tijdje.
En daar lig je dan, rottend in je eigen kots. Uitgegleden over je eigen stront. Nek gebroken, hartje zomer.
Ik zou nog meelij met je krijgen.
Afval