Legaal downloads sharen en binnenhalen!
Gepost: 12 januari 2007 11:20 PM   [ Negeer ]
Fietsenhok Rookie
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  107
Geregistreerd  2006-08-16

De torrentsite The Pirate Bay wil het kunstmatige eiland, en zelf uitgeroepen prinsdom Sealand kopen, om het te bombaderen tot een auteursrechtenvrije download-hemel. Het Zweedse piratebay probeerd via een site genoeg geld bij elkaar te sprokkelen, om dit te realiseren.
De “wet” van het eiland schrijft namelijk dat piraten activiteiten legaal zijn, en er zal dus niemand voor veroordeeld kunnen worden.
Ik zeg: Doneren!

Profiel

Gepost: 13 januari 2007 02:14 AM   [ Negeer ]   [ # 1 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  16220
Geregistreerd  2004-10-15
Triple H - 12 januari 2007 11:20 PM

De torrentsite The Pirate Bay wil het kunstmatige eiland, en zelf uitgeroepen prinsdom Sealand kopen, om het te bombaderen tot een auteursrechtenvrije download-hemel. Het Zweedse piratebay probeerd via een site genoeg geld bij elkaar te sprokkelen, om dit te realiseren.
De “wet” van het eiland schrijft namelijk dat piraten activiteiten legaal zijn, en er zal dus niemand voor veroordeeld kunnen worden.

waarom ga jij niet lekker naar Zap ????

Signature 

snake slaapt met het licht aan, het donker is bang voor snake....

klachten/tips ?????

Profiel

Gepost: 13 januari 2007 12:32 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]
Fietsenhok Rookie
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  107
Geregistreerd  2006-08-16
snake - 13 januari 2007 02:14 AM

Triple H - 12 januari 2007 11:20 PM

waarom ga jij niet lekker naar Zap ????

Omdat ik jouw liefdevolle posts dan teveel ga missen

Profiel