Dit is het bewijs, op Fok! zitten nerds
Gepost: 12 januari 2007 04:09 AM   [ Negeer ]
Fietsenhok Rookie
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  107
Geregistreerd  2006-08-16

Mede-VK’ers, lees het onderstaande citaat, en hou svp in gedachten dat iemand dit ECHT gepost heeft op Fok!. We hadden eerder deze avond al sletje met problemen, en nu iemand wiens pielemuisje is vervormt tot een aardappel-vormig aanhangsel, en hiermee zijn moeder gaat lastig vallen.
Als dit niet het bewijs is, dat Fok!kers rare wezens zijn, dan… sjah…

Ik dacht dat ik niet genoeg ervaring had om dit soort shit te vertellen, maar masturbatieblunders tellen natuurlijk ook.

Een paar dagen geleden:
Ik lees zo op een site (de URL geef ik niet uit angst voor gezichtsverlies) de nieuwste technieken, en één techniek is dus dat je moet trekken tot je bijna komt, en dan moet ophouden, slap laten worden en dan weer trekken. Dat kun je zo vaak herhalen als je wilt, en hoe vaker je het doet, hoe langer/intenser je klaarkomt. Deze kende ik trouwens al, dus hij was niet echt nieuw, maar goed.

Ik dus ca. één uur lang fappen met allerlei pr0n enzo. Wat ze er vergeten bij te vertellen, is dat de temperatuur niet te hoog op moet lopen. Ik was nogal geil en had ook best warme kleren aan, dus ik kreeg het echt heet over m’n hele lijf. Nog niks aan de hand, ik had ongeveer 4 keer heen-en-weer gefapt en toen had ik er wel effe genoeg van, dus liet ik mezelf maar komen met een fonteintje van ca. 30 cm. (Nouja, een beetje overdreven, maar de techniek werkte wel iig.)

Ongeveer 10 minuten later ging ik naar de plee… WTF?!? Ik probeer m’n velletje naar beneden te trekken om te pissen, blijkt dat m’n apparaat ineens is opgezwollen tot een soort van aardappel van 8 cm doorsnee (en dat is niet overdreven), verder zitten er ook nog allerlei soort van gezwellen op enzo. Ik schrok me de tyfus, ik dacht dat ik AIDS had ofzo Maar goed, ik dus helemaal in paniek, ik laat ‘t zelfs aan m’n moeder zien (Mijn moeder is nogal makkelijk met dat soort dingen, maar meestal ben ik uiteraard nogal terughoudend met genitale zaken, alleen ik dacht dat er echt iets aan de hand was, dus deed ik even niet kinderachtig.) Wel heel schijnheilig verklaren dat dat natuurlijk niet door m’n eigen bezigheden kwam (Moeder: “Heb je er misschien te veel aangezeten?” Ik: “Nee hoor!") Toen hebben we afgesproken dat ik even zou kijken, en als het langer dan een paar dagen bleef ik maar naar een dokter moest gaan. Ik ging onder de douche om hem een beetje los te maken, kijken of ik nog kon laten klaarkomen (met de douchekop, fappen kon niet en het deed ook flink pijn, alsof er iets gebroken was ofzo), maar ik voelde helemaal niks meer, hij was echt ongevoelig geworden ofzo. Dus heb ik nog even serieus gehuild omdat ik vreesde dat het zaakje beschadigd was. Arme Waris…

Maar goed, het bleek dat ik ‘m dus gewoon te heet had getrokken. De volgende dag was ‘t alweer weg en ik heb er dus niet zoveel last van gehad, maar mén, wat was ik geschrokken zeg.

Profiel

Gepost: 12 januari 2007 05:11 AM   [ Negeer ]   [ # 1 ]
VK Peuter
Rank
Totaal Aantal Posts  38
Geregistreerd  2005-08-16

Whahah Prachtig!

Profiel

Gepost: 12 januari 2007 10:20 AM   [ Negeer ]   [ # 2 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  970
Geregistreerd  2004-06-16

pff, te vroeg voor deze shit, te vroeg! en te stom! wat een loser met z’n Waris! zoek een vriending!!!!

Signature 

Computer games don’t affect kids. I mean, if Pac Man affected us as kids, we’d all run around in a darkened room munching pills and listening to repetitive music…

Profiel

Gepost: 12 januari 2007 10:41 AM   [ Negeer ]   [ # 3 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  4640
Geregistreerd  2006-08-10

Te vroeg om dit telezen hoor!
Ik giet er eerst nog even een paar liter koffie in misschien dat je dan een keer aan de beurt komt .....

Signature 

Naait als een naaimachine, spuit als een karcher en is zo vruchtbaar als je vader.... Idd het is Franz!

Profiel

Gepost: 12 januari 2007 11:11 AM   [ Negeer ]   [ # 4 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  13321
Geregistreerd  2006-04-04

whehehe .. te erg wat een lozer ..

Signature 

Fuck Ya’ll

Profiel

Gepost: 12 januari 2007 11:19 AM   [ Negeer ]   [ # 5 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  3927
Geregistreerd  2005-03-07

“ik laat ‘t zelfs aan m’n moeder zien (Mijn moeder is nogal makkelijk met dat soort dingen)”

WHOEHAHAHAHAHA!!

Signature 
Profiel

Gepost: 12 januari 2007 11:20 AM   [ Negeer ]   [ # 6 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  970

FP! congrats!

Signature 

Computer games don’t affect kids. I mean, if Pac Man affected us as kids, we’d all run around in a darkened room munching pills and listening to repetitive music…

Profiel

Gepost: 12 januari 2007 11:23 AM   [ Negeer ]   [ # 7 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  13321
Geregistreerd  2006-04-04

zozo .. hahaha .. een fok post op de FP!
unicum!

Signature 

Fuck Ya’ll

Profiel

Gepost: 12 januari 2007 11:51 AM   [ Negeer ]   [ # 8 ]
Fietsenhok Rookie
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  107
DeeJ - 12 januari 2007 11:23 AM

zozo .. hahaha .. een fok post op de FP!
unicum!

ghehe smile

Profiel

Gepost: 12 januari 2007 01:32 PM   [ Negeer ]   [ # 9 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  970

Ik vind je avatar maar stom trouwens! Of had ik dat al gezegd?

Signature 

Profiel

Gepost: 12 januari 2007 01:46 PM   [ Negeer ]   [ # 10 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  2267
Geregistreerd  2006-07-24

Wat een DEBIEL !

Signature 

Alle stellingen zijn aanvechtbaar, behalve de MIJNE !

Profiel

Gepost: 12 januari 2007 02:51 PM   [ Negeer ]   [ # 11 ]
Fietsenhok Rookie
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  107
Jepper - 12 januari 2007 01:32 PM

Ik vind je avatar maar stom trouwens! Of had ik dat al gezegd?

Hoezo? kwets ik je? raspberry

Profiel

Gepost: 18 januari 2007 08:35 PM   [ Negeer ]   [ # 12 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  4640
Geregistreerd  2006-08-10

Franz Frauenverbraucher zegt:
Oud genoeg om goed met m’n piel tekunenn spelen man
R.I.P. My father… 1946-2004 zegt:
Ga jij eens even buiten spelen?
kinderachtige homo
Ga de steen van je pa schrobben joh
Ga kakken, man
...oh wacht
Ow en als je dan bezig ben strooi de urni en ontlasting even over de plantjes. WOrdt zwaare winter voor ze ...
nee sorry, ik had t verkeerd gelezen
Ik dacht dat jij zei dat IK oud genoeg was om JOUW pik vast te houden

Had die poepstamper in eens op me msn zitten ....... Toch leuk een foto bij het verhaaltje?!

Signature 

Naait als een naaimachine, spuit als een karcher en is zo vruchtbaar als je vader.... Idd het is Franz!

Profiel