Heb je z’n dunne darm al bereikt hielenlikkertje??
Lieve Siggfried, in iemand je meerdere erkennen is ook een gave.
Je zwakte bekend maken is een krachtige daad.
In iemand je meerdere erkennen via internet wat volkomen anoniem is(etc. etc. blablabla), is geen gave maar kansloos, triest en bovendien erg zielig.. Hielenlikkerij, kontkruipen wordt dat ook wel genoemd in de volksmond..
En zoals ik Gluur zijn geschilder met woorden waardeer, waardeer ik jouw doorzettingsvermogen om een verloren strijd vol te houden.
Hulde, mijn zoon, hulde !!
Frappant. Wat wil je hiermee bereiken dan?? Virtuele roem?? Genoegdoening? Wat kom je te kort jongetje??
In iemand je meerdere erkennen via internet wat volkomen anoniem is(etc. etc. blablabla), is geen gave maar kansloos, triest en bovendien erg zielig.. Hielenlikkerij, kontkruipen wordt dat ook wel genoemd in de volksmond..
Ik denk juist dat het andersom is.
Iemand volschelden in een anonieme wereld is veel te makkelijk. Waardering uiten, (ook voor jou Siggi, ook voor jou) ontlokt vaak meer onbegrip en weerstand, zoals jij daar een prachtig voorbeeld van geeft.
En als jij er gelukkig van wordt om mij een hielenlikker of een kontkruiper te noemen, dan moet je dat vooral doen.
Ik denk juist dat het andersom is.
Iemand volschelden in een anonieme wereld is veel te makkelijk. Waardering uiten, (ook voor jou Siggi, ook voor jou) ontlokt vaak meer onbegrip en weerstand, zoals jij daar een prachtig voorbeeld van geeft.
En als jij er gelukkig van wordt om mij een hielenlikker of een kontkruiper te noemen, dan moet je dat vooral doen.
Iemand volschelden in een anonieme wereld is zo simpel dat het gewoon erg leuk is! Zeker als men zich daar ook aan ergert..
Om even alle misverstanden de wereld uit te helpen. Internet is voor mij net zo emotieloos als de gezichtsuitdrukking van Jerney Kaagman.
........... Internet is voor mij net zo emotieloos als de gezichtsuitdrukking van Jerney Kaagman.
Het is juist zaak de emotie in haar gezicht te ontdekken. En dat, mijn grote vriend, is oog voor detail.
Ga jij je lekker bezighouden met de emotie in haar gezicht te ontdekken als jij dat leuk vindt. Bill Gates let ook niet op details en heeft toch een vermogen van tientallen miljarden…
Hehe, mwaah het leven van Siggfried Siffredi draait niet alleen om geld hoor pik! Macht is ook iets wat deze persoon erg fijn vindt! Hij houdt trouwens niet van spruitjes en asperges.
Heee, maar ik ga afsluiten pikkies, want deze strijd met Dobermann is volgens mij OOK (volgens Dobermann) verloren. Maar volgens mij is de oorlog al lang gewonnen door deze persoon hier. Zeker wat betreft Gluurder! Ernstig dat hij dat nog steeds niet door heeft!
Hehe, mwaah het leven van Siggfried Siffredi draait niet alleen om geld hoor pik! Macht is ook iets wat deze persoon erg fijn vindt! Hij houdt trouwens niet van spruitjes en asperges.
Heee, maar ik ga afsluiten pikkies, want deze strijd met Dobermann is volgens mij OOK (volgens Dobermann) verloren. Maar volgens mij is de oorlog al lang gewonnen door deze persoon hier. Zeker wat betreft Gluurder! Ernstig dat hij dat nog steeds niet door heeft!
Voor nu: toedeledoki
Ik zie een duim van een vrouw....... een grote duim.
En de vrouw zegt, kom schat, we gaan NU naar bed.