ik kan niet meedoen, simpelweg niemand die op mijn nivo functioneert. Sorry Dober, leuk initiatief maar t zou niet eerlijk zijn als ik het strijdperk zou betreden om de minderwaardigheid van n’importe qui on line te etaleren.
ik kan niet meedoen, simpelweg niemand die op mijn nivo functioneert. Sorry Dober, leuk initiatief maar t zou niet eerlijk zijn als ik het strijdperk zou betreden om de minderwaardigheid van n’importe qui on line te etaleren.
ROTFLMAO
Arrogante kwal dat je d’r bent.
Maar je hebt wel gelijk. Geef ik grif toe.
ik kan niet meedoen, simpelweg niemand die op mijn nivo functioneert. Sorry Dober, leuk initiatief maar t zou niet eerlijk zijn als ik het strijdperk zou betreden om de meerwaardigheid van n’importe qui on line te etaleren.
Je hebt helemaal gelijk! Er is niemand van zo’n bedroevend laag droeftoeterig niveau als jij! Niemand ook die op een battle van jou zit te wachten, want meer dan “poep, plas, piemel” krijgen ze toch niet te zien dan!
ik kan niet meedoen, simpelweg niemand die op mijn nivo functioneert. Sorry Dober, leuk initiatief maar t zou niet eerlijk zijn als ik het strijdperk zou betreden om de meerwaardigheid van n’importe qui on line te etaleren.
Je hebt helemaal gelijk! Er is niemand van zo’n bedroevend laag droeftoeterig niveau als jij! Niemand ook die op een battle van jou zit te wachten, want meer dan “poep, plas, piemel” krijgen ze toch niet te zien dan!
Hey Wally,
miste je de stokerige kant van je meervoudige persoonlijkheid zo erg dat je je als een als batman verklede dwaze vader op de eiffeltoren wenste? Is het daarom dat je je weer eens in je SS-pakje hees? Om vervolgens het dakje van het fietsenhok te beklimmen in de hoop dat RTV Brabant midden er aandacht aan zou besteden?
miste je de stokerige kant van je meervoudige persoonlijkheid zo erg dat je je als een als batman verklede dwaze vader op de eiffeltoren wenste? Is het daarom dat je je weer eens in je SS-pakje hees? Om vervolgens het dakje van het fietsenhok te beklimmen in de hoop dat RTV Brabant midden er aandacht aan zou besteden?
tough luck jongen, jou ziet niemand staan.
Spring!
Dat is exact de reden dat ik de battle met jou niet aanga.
Geniaal, je schildert met woorden.
Ik wacht op de dag dat je een zelfportret maakt.
Hey Wally,
Spring!
Wally?? Voor jou is het nog altijd Don Siggfried, sukkeltje. Waar je dat geblaat over meervoudige persoonlijkheid vandaan haalt ontgaat mij totaal, maar volgens mij ben jij hier diegene die schizofreen is minkukel, dus ontwaak nu maar gauw uit die droom van je en dat batman pakje van je vriendje “ik” kan je weer terugbrengen naar de winkel! En nee, de tijd dat ik het fietsenhok aan ‘t beklimmen was, m’n puberale jaren (iets wat jij gemist hebt, me dunkt, het down syndroom krijg je immers niet zomaar), ligt al ver achter mij! Maar hee pik, ik schaam mij er niet voor. Jij zou ook eens uit die ontkenningsfase moeten kruipen en je eens een keer stevig in je holletje laten nemen. Maakt mij verder niet uit of het je batman ik is (zoals je dat zo mooi hebt beschreven) of de ik die op mijn comments reageert, dat mag jij helemaal zelf weten!
Spring!
Dat is exact de reden dat ik de battle met jou niet aanga.
Geniaal, je schildert met woorden.
Ik wacht op de dag dat je een zelfportret maakt.
Heb je z’n dunne darm al bereikt hielenlikkertje??
En zoals ik Gluur zijn geschilder met woorden waardeer, waardeer ik jouw doorzettingsvermogen om een verloren strijd vol te houden.
Hulde, mijn zoon, hulde !!