Gisteren stapte ik na een paar uurtjes het oosten des lands bezocht te hebben in de knapkar richting het wonderschone Brabant. Op de A18 ter hoogte van Doetinchem begon mijn volle blaas parten te spelen dus ik stuurde richting parkeerplaats. Daar aangekomen parkeerde ik mijn mobiele kroskrot en stapte richting de bosjes om mijn blaas te ledigen. Ik zocht een leuk beschut plekje waar niemand mij kon zien en haalde mijn pielemausie te voorschijn en begon te wateren. Ik was net aan de gang toen plots zo’n smerige flikker voor mijn neus opdook en me smerig aanstaarde. Van schrik piste ik zowat over die kerel heen. Ik kon geen woord uitbrengen en ben al lekkend snel weggehupst. Niet te geloven! Een kerel kan niet eens meer fatsoenlijk in het openbaar pissen! Of zo’n relnicht van de pliessie staan met een bonnenboekje achter je te grijzen of een flikker in de bosjes zit je te begluren! Wat een smerige wereld is dit toch!
[biechtmodus aan] Oh heilige maagd Maria, vergeef me mijn zonden. Ik heb een bananendoos vol gebruikte vochtige doekjes op de post gedaan naar Doberman. Daar zaten ook de doekjes bij die mijn moeder en zus gebruiken in “de periodes” [biechtmodus off]
Lees zojuist in een mailtje van TPG dat de doos eerste ter controle bij Caroline is afgeleverd. Schijnt dat alle post met levenssappen eerst nog even door haar afgekluift en besnuffelt wordt. Kan dus nog even onderweg zijn.
Ben wel benieuwd wat jij er mee gaat uitspoken Doob.
wanneer is iets een column? meer dan 6 regel’s of.....
btw ben je wel ff gaan kijken hoe het er met die kerel voorstond? hij heb nou eenmaal zojuist een uiterst traumatische ervaring gahad!
Zie zojuist pas dat er een nieuwe stalling is bijgekomen. Wallieeeeee! Werk aan de winkel!
(oh, die kerel kijk ik echt niet naar om. Meende wel een auto te zien staan met iets van Sulkbava of zoiets erop)
laatst zeeg ik in Almere door mn knieen toen er ineens een kringetje heren om me heen verscheen. Ontsnappen leek niet mogelijk toen ze hun broeken open begonnen te ritsen, tot ik de slappe lach kreeg en de heren schielijk weer in het struikgewas verdwenen waar ze vandaan gekomen waren.
Mijn moeder zei altijd:
Mannen? Het zijn net ratten, ze zijn banger voor jou dan jij voor hen.
geloof me nou, met madonna’s hebben mannen niet veel, (ik neem tenminste aan dat je niet die hoer uit amerika bedoelt.)
maar met hoeren weer wel. WIj willen geen nette wijven, hoeren in bed motten we hebben.
Vrouwen die mannen proberen te begrijpen of andersom is net zoiets als proberen de zin van het leven te doorgronden. Dat is allemaal verloren energie.