2 van de 4
2
Aan Waldorf.
Gepost: 08 oktober 2006 07:30 PM   [ Negeer ]   [ # 16 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  12670
Geregistreerd  2005-05-23
Tinus Terror - 08 oktober 2006 07:25 PM

Steve Stiffbone - 08 oktober 2006 06:13 PM
Ik ben op het moment in overleg of je langer als admin willen hebben met zulk gedrag.

Nog meer ROTFLOL, met wie je ben in overleg? Met je piemel?

Dat zal een korte vergadering worden dan

Wat zijn jullie gemeen, jullie weet dat hij daar een probleempje mee heeft.
Een 2mm probleempje om precies te zijn shut eye

Signature 

============================================>****<===================================================

====================>It may look like I’m doing nothing, but I’m actively waiting for my problems to go away. <====================

Profiel

Gepost: 08 oktober 2006 07:31 PM   [ Negeer ]   [ # 17 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  856
Geregistreerd  2005-05-10
Dobermann - 08 oktober 2006 07:20 PM

Harold Handycam - 08 oktober 2006 06:31 PM
En nu niet gauw terugkruipen he, vuil sekreet!!
Trouwens Snake, kan ik jouw even part-time huren als galg?

Wat is een ‘even’ ?

Even als in de tijd die het neemt om Waldorf zijn laatste adem uit te laten blazen?

Signature 

Waldorf has left the building. Well, me too.

Profiel

Gepost: 08 oktober 2006 07:41 PM   [ Negeer ]   [ # 18 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  8015
Geregistreerd  2004-11-04

Je bent lief hoor, maar de manier waarop jij jouw schrijft maakt even een zelfstandig naamwoord.

Signature 

291jb87.jpg

Profiel

Gepost: 08 oktober 2006 08:02 PM   [ Negeer ]   [ # 19 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  6185
Geregistreerd  2004-06-15
Harold Handycam - 08 oktober 2006 06:00 PM

Waldorf, als je iets langer dan vandaag nog admin van VK wilt blijven mag je ten eerste wel zorgen dat jij uit mijn posts blijft. Andersom is niet het geval, helaas voor jou. Ik ben op het moment in overleg of je langer als admin willen hebben met zulk gedrag.

Zijn jullie josti’s er al uit dan?? Wat the fuck is jouw probleem? Lig je nou toe woelen in je bed omdat je grootste rivaal admin is geworden?? SLa je je kinderen met een wortel op hun slaap?? Penetreer je cavia’s met een hakbijl?? Zeg me please wat je probleem is, misschien kan ik je helpen, en zo niet, dan verwijs ik je graag door naar naar Mr. P Sychiater
Misschien kunnen we wat geld voor je inzamelen om een cliniclown in te huren zodat je je niet meer zo eenzaam voelt ‘s avonds als je weer een dis achter je oren krijgt van je kleine zusje

Signature 

It’s my prerogative to reply as I see fit.
Sarcastic, Ironic or Cynical Humor are three of the least understood ways to express yourself.

Profiel

Gepost: 08 oktober 2006 08:10 PM   [ Negeer ]   [ # 20 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  856

Of ik mijn kinderen wortelen en sla geef terwijl ze slapen? Kinderen? Ben je wel helemaal helder in die holle nichtenkop van je? Of heb ik hier te maken met iemand met iets te warme ‘vadergevoelens’? Indien dit het geval is vraag ik je vriendelijk even te bukken, zodat Snake je rectaal kan benaderen. Misschien wordt het dan eindelijk eens duidelijk waarom er zoveel stront uit jouw bek komt. Bevalt het nog als “admin”? Het is nooit te laat om de stekker eruit te halen hoor, je hoeft maar een gil te geven. Of mijn lading niet meer te slikken.

PS:

Waldorf - 05 October 2006 07:22 PM
Wat een geouwehoer Franz, je weet niet waar je over praat en mijn wil is helemaal niet wet. Ik ben net zoveel als ik 24 uur geleden was, dus ik hoop niet dat jullie nu gaan kappen met m’n huid vol te schelden of me af te gaan zeiken, want ‘t er is verder niks veranderd… Behalve dat de fietsenstalling weer netjes is gezet zodat alle fietsen op z’n plek kunnen en verkeerd geplaatste fietsen zullen in de daarvoor bestemde plaatsen worden gezet.

En snake, what’s your fucking problem?

------------------------------------------------------

Waarom ben jij ineens Admin ???
That’s my prob, kut…

Je valt in de herhaling. Waarschijnlijk ben jij het probleem zelf.

Signature 

Profiel

Gepost: 08 oktober 2006 10:07 PM   [ Negeer ]   [ # 21 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank

Ligt het aan mij? Ik geef er geen reet om wie er admin is of Senior Forum Dispatch Management Assistent.
Het zal mij gevoeglijk aan den bipsch oxyderen.

Signature 

291jb87.jpg

Profiel

Gepost: 08 oktober 2006 10:59 PM   [ Negeer ]   [ # 22 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  856
Dobermann - 08 oktober 2006 10:07 PM

Ligt het aan mij? Ik geef er geen reet om wie er admin is of Senior Forum Dispatch Management Assistent.
Het zal mij gevoeglijk aan den bipsch oxyderen.

Nee man Dober, ligt aan Wally. Ik ben je no # 1 fan, of wist je dat niet?

Signature 

Profiel

Gepost: 08 oktober 2006 11:28 PM   [ Negeer ]   [ # 23 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  3927
Geregistreerd  2005-03-07

who is harold fucking handycam, gedraag je en lazer anders op in het hol waar je uit komt.
Grote muil, weinig inhoud zoals de meeste admin’s hier

Signature 
Profiel

Gepost: 08 oktober 2006 11:34 PM   [ Negeer ]   [ # 24 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  6185
Geregistreerd  2004-06-15
Harold Handycam - 08 oktober 2006 08:10 PM

Of ik mijn kinderen wortelen en sla geef terwijl ze slapen? Kinderen? Ben je wel helemaal helder in die holle nichtenkop van je? Of heb ik hier te maken met iemand met iets te warme ‘vadergevoelens’? Indien dit het geval is vraag ik je vriendelijk even te bukken, zodat Snake je rectaal kan benaderen. Misschien wordt het dan eindelijk eens duidelijk waarom er zoveel stront uit jouw bek komt. Bevalt het nog als “admin”? Het is nooit te laat om de stekker eruit te halen hoor, je hoeft maar een gil te geven. Of mijn lading niet meer te slikken.

PS:

Waarom ben jij ineens Admin ???
That’s my prob, kut…

Oh nee, kinderen kan jij natuurlijk niet krijgen aangezien je eigenhandige castratie tot onmiddellijke impotentie heeft gezorgd. Nee Harold, dat is geen maad, zei je moeder nog tegen je. Had nou maar geluisterd pik, dan kon je je later vrijwillig nog tot hermafrodiet om laten toveren..
Stop nou met gras te snuiven Harold, daar is het voetbalveld niet voor bedoeld, ga lekker met je cyberchick op ilse.nl verder tsjetten. Die faggot grappen van je, zouden het in 1972 op een ZMOK school goed doen, maar nu klink je net zo kansloos als je vorige werkgever: febo.
Denk dus ff rustig na over je volgende reply, haal die buttplug weg, misschien dat de volgende reply niet meer zo quasi grappig overkomt. Denk je mijn niveau niet aan te kunnen, ga dan rustig in een hoekje van de kamer nadenken, pak die emmer van je moeder en denk na. Pik het geeft niet, de meeste mensen gaan pas in ronde 2 KO, maar jij hebt een nieuw record gevestigd. Gefeliciteerd, ben je toch nog ergens goed in!

Signature 

It’s my prerogative to reply as I see fit.
Sarcastic, Ironic or Cynical Humor are three of the least understood ways to express yourself.

Profiel

Gepost: 09 oktober 2006 01:23 AM   [ Negeer ]   [ # 25 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1352
Geregistreerd  2004-08-27

Wat is een admin?

Signature 

Ademhalen leidt tot de dood.

Profiel

Gepost: 09 oktober 2006 08:28 AM   [ Negeer ]   [ # 26 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  13918
Geregistreerd  2006-04-04

WTF is een Senior Forum Dispatch Management Assistent .. en mag ik dat dan zijn ! grin

Signature 

Fuck Ya’ll

Profiel

Gepost: 09 oktober 2006 08:29 AM   [ Negeer ]   [ # 27 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  4640
Geregistreerd  2006-08-10

Wally 1 reden waarom dit in “Verbale Freefight” moet? Verplaatsen is ook even reden posten zodat de poster er van kan leren of je een PM kan sturen met doods bedreiging....
Harold post een verhaaltje puur informatief. Dat ga je toch niet in verbale freefight weg stoppen, of je moet willen dat er niet over gepraat wordt.... Wat ik me goed voor kan stellen.
Want met jou instelling zou ik ook niet de waarheid kunnen verdagen, dus laat het maar over je heen komen kerel, wnat je jaagt steeds meer mensen tegen je in het harnas! Nu zelfs al een Admin…
.
Maar Harold je hebt gelijk man, wij (DeeJ, Franz) staan achter je. Wij hebben ook zo’n natuurlijke afkeer tegen onze FH nicht Wally!

Signature 

Naait als een naaimachine, spuit als een karcher en is zo vruchtbaar als je vader.... Idd het is Franz!

Profiel

Gepost: 09 oktober 2006 08:54 AM   [ Negeer ]   [ # 28 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
koek - 09 oktober 2006 01:23 AM

Wat is een admin?

Heel simpel eigenlijk:
Een admin is iemand die van mensen die de touwtjes echt in handen hebben het gevoel krijgt ergens verantwoordelijk voor te zijn.
Meestal omdat de grote bazen zich met belangrijker zaken willen bezighouden en niet met futiliteiten.

Signature 

291jb87.jpg

Profiel

Gepost: 09 oktober 2006 08:56 AM   [ Negeer ]   [ # 29 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  13918
Geregistreerd  2006-04-04
Dobermann - 09 oktober 2006 08:54 AM

koek - 09 oktober 2006 01:23 AM
Wat is een admin?

Heel simpel eigenlijk:
Een admin is iemand die van mensen die de touwtjes echt in handen hebben het gevoel krijgt ergens verantwoordelijk voor te zijn.
Meestal omdat de grote bazen zich met belangrijker zaken willen bezighouden en niet met futiliteiten.

jaah .. staat genoteerd .. een die andere ??

Signature 

Fuck Ya’ll

Profiel

Gepost: 09 oktober 2006 08:59 AM   [ Negeer ]   [ # 30 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank

Die andere is exact dezelfde functie, alleen heeft die persoon een andere jas aan.

Signature 

291jb87.jpg

Profiel

2 van de 4
2