Huh?? Dit allemaal naar aanleiding van mijn vage posts in de comments?? Het was trouwens eerst altijd Barbarella = chantall. Nu is het: Trixy aka barbarella aka chantall aka Petra ( ;
Huh?? Dit allemaal naar aanleiding van mijn vage posts in de comments?? Het was trouwens eerst altijd Barbarella = chantall. Nu is het: Trixy aka barbarella aka chantall aka Petra ( ;
Teveel eer Waldorf, niet alleen jij. Het gerucht komt regelmatig terug. Trixy zelf triggerde de post, vandaag in het bloggies topic.
Toen dacht ik, laat maar eens horen welke aanwijzingen er zijn dan.
Ik kan mij eerlijk gezegd niet herinneren dat iemand het voor mij heeft gezegd, overigens niet dat het boeit of zo, maar ik heb dit voor het eerst zo’n anderhalf jaar terug geroepen ( ;, dussuh om het nu toe roepen is zo passé!
Maar zoals ik al zei, er is geen enkele aanwijzing!
Ik kan je een ding beloven Ik ben Ik en niet een van die ander boven staande dames .En dat is het laatste dat ik er over zeg nou het laatste dat zal wel niet waar zijnMaar laaaaaaaten we nu eens kijken naar de feiten Waldorf duikt altijd op als het tijd is om een slimme opmerking te maken zo zou hij misschien STEVE,NIGEL,SNAKE etc zijn TJA MAKES YOU THINK HEof was dat MAKE YOU DRINK?
Waldorf - 02 februari 2006 11:45 PM
Ik kan mij eerlijk gezegd niet herinneren dat iemand het voor mij heeft gezegd, overigens niet dat het boeit of zo, maar ik heb dit voor het eerst zo’n anderhalf jaar terug geroepen ( ;, dussuh om het nu toe roepen is zo passé!
Maar zoals ik al zei, er is geen enkele aanwijzing!
wie is wie en wanneer is hoe hoe want als wie hoe is dan is het logische gevolg dat hoe wie is en dan moeten ...................ach laat maar begrijpen jullie vk ers toch niet.