Nee hij heeft babbels, man ik zet je met reet op m’n tee en sla ik je even 4 yards met men wooden 4, dus ga maar vast zitten. Je weet al wat je onder je kont krijgt dus veel pijn zal het niet doen ...
Yoo, KANKER DE ROTTIGE ROT-KANKER SMURF, doet eens DOOD gaan.....
Go 50Snake like it’s youre birthday! Goed bezig
Die meneer blijft creathea!
.
Maar smurf, als je nu niet de rambam krijgt bel ik morgen giel belen die houdt van MoederKoek vreeten dus ook van kleine smurfjes! Dus nu de rammel-tyfus krijgen anders weet je het he ....
Franz Frauenverbraucher - 16 augustus 2006 06:30 PM
snake - 16 augustus 2006 05:02 PM
waarom ben ik niet ingelicht ????
Yoo, KANKER DE ROTTIGE ROT-KANKER SMURF, doet eens DOOD gaan.....
Go 50Snake like it’s youre birthday! Goed bezig
Die meneer blijft creathea!
.
Maar smurf, als je nu niet de rambam krijgt bel ik morgen giel belen die houdt van MoederKoek vreeten dus ook van kleine smurfjes! Dus nu de rammel-tyfus krijgen anders weet je het he ....
overdreven netjes, FRANZZZZZZZZZ....
.
post scriptum:
GELE HEROÏNE-SLET, TIEF EEN EIND OP, EN KRIJG DE VOCHTIGE BLAFHOEST.....
Goeie Tegen reactie man, jij gaat het helemaal maken achter de vuilniswagen!! Zal even dikke drol legen op de klep voor je ..... Steek er vlaggetje in, voor de gelesmurf!
Forsa Smurffie je vriendin is een hoer! Forsa Smurffie je vriendin is een hoer! Forsa Smurffie je vriendin is een hoer!
Trouwens, thepenquin vroegen ons waar de dwergen sex video blijft van jou en je “chick”! We hebben video nodig om Funniest Homevideo’s mee te winnen